Bekijk originele versie : voor de boys
prinsofmarok
24-05-2004, 15:29
begrijpen jullie dat niet
mocro_souhaila
24-05-2004, 15:30
het is tog een man:confused:
Schatjee
24-05-2004, 15:33
Origineel gepost door mocro_souhaila
het is tog een man:confused:
Hahha inderdaad :confused:
prinsofmarok
24-05-2004, 15:36
dames het is altijd een man een man denkt alleen maar hoe wij tussen jullie benen kunnne komen om jullie een ste verwennnen te likken en van achteren nemen en van top tot teen gelikt worden en je hele lichaaam masseren en strelen en kussen je ****** op het grieks de sex bedrijven en dat eeuwen lang
Gekke koeien ziekte in aankomst
:confused:
mocro_souhaila
24-05-2004, 15:37
Origineel gepost door prinsofmarok
dames het is altijd een man een man denkt alleen maar hoe wij tussen jullie benen kunnne komen om jullie een ste verwennnen te likken en van achteren nemen en van top tot teen gelikt worden en je hele lichaaam masseren en strelen en kussen je ****** op het grieks de sex bedrijven en dat eeuwen lang
Lekker :D
:rolleyes:
wat heeft dat hiermee te maken?
:confused:
prinsofmarok
24-05-2004, 15:40
als ik een vriendin had dan woonde ik tussen haar benen
mocro_souhaila
24-05-2004, 15:42
als ik een vriendin had dan woonde ik tussen haar benen
Mijn vriend woont ook tussen de mijne vandaar, dat ik niet zo vreemd reageer:hihi:
prinsofmarok
24-05-2004, 15:45
waaarom o waaarom is jouw vriend eeerder komen wonen tussen je benen ik heb alleen maar pech ik kan maar geen meisje vinden waar ik tussen haar benen kan wonen
mocro_souhaila
24-05-2004, 15:47
waaarom o waaarom is jouw vriend eeerder komen wonen tussen je benen ik heb alleen maar pech ik kan maar geen meisje vinden waar ik tussen haar benen kan wonen
er kan er vast nog 1 bij :rolleyes:
ben namelijk heel lenig:hihi:
prinsofmarok
24-05-2004, 15:49
als ik erbij komen dan ga je je vriednje uitstoten omdat je niet van mij genoeg kan krijgen ik lik je helemaal schooon en geeef je onetlbare orgasmes
mocro_souhaila
24-05-2004, 15:51
als ik erbij komen dan ga je je vriednje uitstoten omdat je niet van mij genoeg kan krijgen ik lik je helemaal schooon en geeef je onetlbare orgasmes
je bent wel zelfverzekerd van jezelf he;)
prinsofmarok
24-05-2004, 15:52
en heb ook nog vele ander eigenschappen helaaas heb ik nog steeds geen woning gevonden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.