Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pleeaassee Help Me!! Ik Word Mishandeld

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

speurneus
24-05-2004, 14:44

mijn probleem?? Ik heb ongeloooooooflijke ruzie met mijn vriend. Hij vindt dat ik hem te weinig bel.. maar ik heb geen beltegoed..en zit krap bij kas!! Het is echt ernstiger dan het lijkt, we hebben er voortdurend ruzie over, zo scheldt hij me altijd uit hierover en slaat hij me zelfs in mijn gezicht. Ik heb vaak gedacht dat ik gek was, maar de echte oorzaak is dat ik gek ben op hem!! Hij vindt dat ik hem te weinig aandacht geef omdat ik hem niet vaak genoeg bel, en ook omdat ik hem niet vaak genoeg zie.. maar ik heb gewoon geen geld om elke dag met de trein te reizen en hem te bellen.. Hij dreigt zelfs om mij te dumpen voor een ander, maar dat wil ik absoluut niet!! Kan iemand mij helpe aan beltegoed, aub Ik hou van deze jongen en wil hem absoluut niet kwijt!! :( Is er iemand die me gratis aan beltegoed kan helpen... om mijn vriend gelukkig te maken!!

RIF_CHICKIE
24-05-2004, 14:48
zeg hallo!! kan hij je zelf niet bellen, of zelf naar je toekomen! sorry maar die vriend van je moet je dumpen, ook al hou je van hem, want dit kan echt niet!!! mijn vriend belt me zelf, en komt zelf naar me toe, en hij vind het niet erg als ik hem niet kan bellen, of naar hem toe kan of geen tijd voor hem heb, dat is echte liefde, maar dit niet!!! meid hij moet met zijn poten van je afblijven!! als hij echt van je houd begrijpt hij dat, en als hij je wil zien, moet hij zelf naar je toekomen! echt dit heb ik nog nooit gehoord, maar als hij je nu al slaat, wordt het alleen maar erger, dus sorry dat ik het zeg maar je kan beter zonder hem, voor hij je nog eens het zikenhuis in slaat!

LaGirly85
24-05-2004, 14:49
Als hij je mishandelt dan is hij je niet waard. En dat zegt heel veel over 'm namelijk dat hij niet deugt. Dus dump hem voordat hij je nog meer pijn doet.

mocro_souhaila
24-05-2004, 14:49
jij bent ziek!!

RIF_CHICKIE
24-05-2004, 14:50

dumpen meid!! voor het te laat is,

chouroek
24-05-2004, 14:50
Origineel gepost door speurneus mijn probleem?? Ik heb ongeloooooooflijke ruzie met mijn vriend. Hij vindt dat ik hem te weinig bel.. maar ik heb geen beltegoed..en zit krap bij kas!! Het is echt ernstiger dan het lijkt, we hebben er voortdurend ruzie over, zo scheldt hij me altijd uit hierover en slaat hij me zelfs in mijn gezicht. Ik heb vaak gedacht dat ik gek was, maar de echte oorzaak is dat ik gek ben op hem!! Hij vindt dat ik hem te weinig aandacht geef omdat ik hem niet vaak genoeg bel, en ook omdat ik hem niet vaak genoeg zie.. maar ik heb gewoon geen geld om elke dag met de trein te reizen en hem te bellen.. Hij dreigt zelfs om mij te dumpen voor een ander, maar dat wil ik absoluut niet!! Kan iemand mij helpe aan beltegoed, aub Ik hou van deze jongen en wil hem absoluut niet kwijt!! :( Is er iemand die me gratis aan beltegoed kan helpen... om mijn vriend gelukkig te maken!! Heb jij respect voor jezelf????? zo ja, dump hem dan! :kwaad:

Oujdane
24-05-2004, 14:52
Origineel gepost door speurneus mijn probleem?? Ik heb ongeloooooooflijke ruzie met mijn vriend. Hij vindt dat ik hem te weinig bel.. maar ik heb geen beltegoed..en zit krap bij kas!! Het is echt ernstiger dan het lijkt, we hebben er voortdurend ruzie over, zo scheldt hij me altijd uit hierover en slaat hij me zelfs in mijn gezicht. Ik heb vaak gedacht dat ik gek was, maar de echte oorzaak is dat ik gek ben op hem!! Hij vindt dat ik hem te weinig aandacht geef omdat ik hem niet vaak genoeg bel, en ook omdat ik hem niet vaak genoeg zie.. maar ik heb gewoon geen geld om elke dag met de trein te reizen en hem te bellen.. Hij dreigt zelfs om mij te dumpen voor een ander, maar dat wil ik absoluut niet!! Kan iemand mij helpe aan beltegoed, aub Ik hou van deze jongen en wil hem absoluut niet kwijt!! :( Is er iemand die me gratis aan beltegoed kan helpen... om mijn vriend gelukkig te maken!! :moe:Hij gebruikt je.

Selly
24-05-2004, 14:56
Volgens mij gewoon een poging om aan gratis beltegoed te komen. En anders heb je inderdaad geen zelfrespect zeg.

LadyBerkania
24-05-2004, 15:05
Origineel gepost door speurneus mijn probleem?? Ik heb ongeloooooooflijke ruzie met mijn vriend. Hij vindt dat ik hem te weinig bel.. maar ik heb geen beltegoed..en zit krap bij kas!! Het is echt ernstiger dan het lijkt, we hebben er voortdurend ruzie over, zo scheldt hij me altijd uit hierover en slaat hij me zelfs in mijn gezicht. Ik heb vaak gedacht dat ik gek was, maar de echte oorzaak is dat ik gek ben op hem!! Hij vindt dat ik hem te weinig aandacht geef omdat ik hem niet vaak genoeg bel, en ook omdat ik hem niet vaak genoeg zie.. maar ik heb gewoon geen geld om elke dag met de trein te reizen en hem te bellen.. Hij dreigt zelfs om mij te dumpen voor een ander, maar dat wil ik absoluut niet!! Kan iemand mij helpe aan beltegoed, aub Ik hou van deze jongen en wil hem absoluut niet kwijt!! :( Is er iemand die me gratis aan beltegoed kan helpen... om mijn vriend gelukkig te maken!! Meen je dit serieuss.......... Zo ja.......beterzz ga je hem dumpen voor je leven......echt wallah dat is niemand waart zulke soort van mannen die zijn ziek...... En ze gaan je ziek maken.......wallah.......kijk zoiezo.....hij gaat je proberen te chanteren enzow........ik ken die vieze soort :kwaad: vieze mannetjes........ Als hij dat gaat doen.....moet je NIET laten merken dat je bang bent.......echt nie doen......doen alsof het je niets kan schelen.....hij lult maar.......over dat dumpen...... En dan......je moet zo denken ben ik mooi van hem af.....denk met je verstand en niet met je hart...... Als je nog meer wilt weten pm me maar.......ik vind het echt erg voor je....... :( K hoop voor je dat je het meent en dat je niet een of ander *** verhaal hier heb gezet........ Ma3a Salama

Daarom
24-05-2004, 15:05
:eek:!! Damn, liefde maakt echt blind. :moe:

LadyBerkania
24-05-2004, 15:13
Ja zeker liefde maakt blind........maar ja......da kan gebeuren he.......

cheba_zena
24-05-2004, 15:14
meisje dat kan zo niet langer blijven duren. Wat zal hij dan doen als je later getrouwd bent? Zo van die grote zonnebrillen dragen om je blauwe oog te verbergen "als je behda nog buiten raakt". Meisje wollah je kunt beter krijgen! Laat die klojo die is je niet waart!! dump jij hem maar voor hij het doet en toon dat je beter kunt krijgen. Niet zo een schooier als hem die vraagt aan zn meisje hem te bellen? Dat is geen MAN. iemand die zn handen op een meisje durft te leggen is al geen man. dus dump die assholl en vind jezelf een beter iemand. en mocro_souhaila let wat op je woorden. als hier iemand ziek is dan ben jij dat wel. help dit meisje en duw haar niet nog dieper de put in. hou je goed meid ya sista

cheba_zena
24-05-2004, 15:15
meisje dat kan zo niet langer blijven duren. Wat zal hij dan doen als je later getrouwd bent? Zo van die grote zonnebrillen dragen om je blauwe oog te verbergen "als je behda nog buiten raakt". Meisje wollah je kunt beter krijgen! Laat die klojo die is je niet waart!! dump jij hem maar voor hij het doet en toon dat je beter kunt krijgen. Niet zo een schooier als hem die vraagt aan zn meisje hem te bellen? Dat is geen MAN. iemand die zn handen op een meisje durft te leggen is al geen man. dus dump die assholl en vind jezelf een beter iemand. en mocro_souhaila let wat op je woorden. als hier iemand ziek is dan ben jij dat wel. help dit meisje en duw haar niet nog dieper de put in. hou je goed meid ya sista

Malaga
24-05-2004, 15:18
DUMPEN DIE HANDEL hij gebruikt je gewoon..! echt zielig die mannetje....en jij....jij moet je ogen wijd open zetten en die hersens van je ff op gang laten komen en pas inzien..waar jij mee bezig bent...echt nie normaal... Ach jah..zulke mensen heb je er natuurlijk gewoon weer bij zitten... Mishandeld worden alleen maar om beltegoed?? Dat noem ik geen liefde Kiszz -*-Malaga-*- :rolleyes: :o

cheba_zena
24-05-2004, 15:18

oooooooola kheb 2 maal gestuurd maja kan gebeuren hé :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8