Bekijk originele versie : Waarom Worden Belgische Marokkanen Altijd Zo Scheef Bekeken?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Ja waarom?????????
Is het gewoon omdat we in Belgie wonen dat sommigen vooroordelen hebben tegenover ons????
We zijn net als jullie!! Fier op onze gemeenschappelijke roots dus :kwaad:
Wie wil eens uitleggen waarom? ALS JE DURFT :D :D
Origineel gepost door Kadir
Gewoon omdat belgen droog zijn:( En Belgie ook
Belgen misschien ja........
Maar wij,belgische marokkanen niet!!!!!! :stout: :D :D
fatima84
16-11-2002, 19:25
hahahhaha
geloof mij marocca marokkanen van holland en van belgië verschillen héél hardddddddd, al een geluk.
En kadir jij ben nooit naar antwerp geweest jak, mouhim it's tha place to be.
bousat fatmake
Origineel gepost door fatima84
hahahhaha
geloof mij marocca marokkanen van holland en van belgië verschillen héél hardddddddd, al een geluk.
En kadir jij ben nooit naar antwerp geweest jak, mouhim it's tha place to be.
bousat fatmake
in welk opzicht dan????????
dat we slimmer,knapper,toffer zijn enzo wist ik wel al maar nog iets anders? :D :D :D
Dunya_Tangaouia
16-11-2002, 19:28
wat mij menig over belgen zijn eerlijk gezegd vind ik ze ook droog dit is geen vooroordeel omdat ik het zelf heb meegemaakt die praatjes van hun zo droog dan praat ik niet over die mensen van antwerpen maar voornamelijk die mensen uit brussel.
Origineel gepost door Dunya_Tangaouia
wat mij menig over belgen zijn eerlijk gezegd vind ik ze ook droog dit is geen vooroordeel omdat ik het zelf heb meegemaakt die praatjes van hun zo droog dan praat ik niet over die mensen van antwerpen maar voornamelijk die mensen uit brussel.
nadere uitleg aub........ :rolleyes: :rolleyes:
PABLO_ESCOBAR
16-11-2002, 19:33
MAROCS UIT BELGIE RULEN BIG TIME
http://www.flags.com/dreamimages/Flags/belgiumlg.GIF
Dunya_Tangaouia
16-11-2002, 19:33
mij nadere uitleg is (mij menining)dat die marokaanse belgen dan praat ik niet over antwerpen maar die mensen uit brussel dat ik die heel droog vind begrijp je het nu.
Origineel gepost door Nourdien-moslim
Het is nu eenmaal een feit dat Belgische Marokkanen geleerder en knapper zijn dan hun Nederlandse volksgenoten. Maar het zou nog beter zijn als alle marokkaantjes STUDEREN ipv met onzin bezighouden zoals discussiefora, chat, meisjes en jongens versieren,..... want dat is allemaal al chra!!!!!
vanwaar ben jij????
PABLO_ESCOBAR
16-11-2002, 19:34
mij nadere uitleg is (mij menining)dat die marokaanse belgen dan praat ik niet over antwerpen maar die mensen uit brussel dat ik die heel droog vind begrijp je het nu.
BRUSSEL hoort eigenlijk niet bij belgie maar bij marokko :D
nee,ik bedoelde:hebben ze geen humour?;zijn ze dom? ofwat???????????
Dunya_Tangaouia
16-11-2002, 19:35
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR
ja maar het ligt in belgie
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR
ja,wij hebben hun hoofdstad ingenomen :D :D
welke stad gaan we nu aanpakken??? :rolleyes: :rolleyes:
:belgie:
PABLO_ESCOBAR
16-11-2002, 19:37
Origineel gepost door Marocca
ja,wij hebben hun hoofdstad ingenomen :D :D
welke stad gaan we nu aanpakken??? :rolleyes: :rolleyes:
:belgie:
antwerpen en mechelen :D
Dunya_Tangaouia
16-11-2002, 19:38
Origineel gepost door Marocca
nee,ik bedoelde:hebben ze geen humour?;zijn ze dom? ofwat???????????
nee weet je wat het is ik heb het zelf meegemaakt niet een keer maar meerdere keren dat ze naar je toe komen en dan van die wagelijke praatjes hebben dan lullen ze tegen je in het frans en de manier op hoe ze je versieren ze denken dat ze grappig zijn heel leuk,begrijp je nu wat ik bedoel.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.