Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sedari

Pagina's : [1] 2

mcfatoush
01-09-2009, 00:00

ik wil sdedar in mijn huiskamer doen, iemand voorbeelden? ervaringen waar ik ze kan laten maken, goede en niet veel kwijt ben..alle ervaringen zijn welkom.. btw het betreft sdedar met een achterkant..want heb een grote raam

Personage
01-09-2009, 01:26
ik wil sdedar in mijn huiskamer doen, iemand voorbeelden? ervaringen waar ik ze kan laten maken, goede en niet veel kwijt ben..alle ervaringen zijn welkom.. Ik heb een paar maanden geleden wat laten maken. De prijs is redelijk en ik ben tevreden met de kwaliteit en service. Kom je uit Amsterdam of omgeving?

mcfatoush
01-09-2009, 11:21
Ik heb een paar maanden geleden wat laten maken. De prijs is redelijk en ik ben tevreden met de kwaliteit en service. Kom je uit Amsterdam of omgeving? wat was je ongeveer kwijt? ik woon zelf in Den haag maar afstand is geen probleem, ik hoor dat ze in belgie goedkoper zijn dus dat is ook een optie..

Dienaar30
01-09-2009, 12:12
ik wil sdedar in mijn huiskamer doen, iemand voorbeelden? ervaringen waar ik ze kan laten maken, goede en niet veel kwijt ben..alle ervaringen zijn welkom.. btw het betreft sdedar met een achterkant..want heb een grote raam salaam, Ik heb ze ook paar maanden geleden laten maken ze zijn prachtig geworden:o . Maar ze waren wel duur. Ben wel bijna 4000 euro kwijt zonder stof en bijzettafeltjes.

mcfatoush
01-09-2009, 19:32

salaam, Ik heb ze ook paar maanden geleden laten maken ze zijn prachtig geworden:o . Maar ze waren wel duur. Ben wel bijna 4000 euro kwijt zonder stof en bijzettafeltjes. zo dat is wel duur maar als ze echt heel mooi zijn dan is het wel waard..;)

mcfatoush
01-09-2009, 19:33
zie hier (in Rotterdam): http://www.richbond.nl/magasins-richbond.htm merci voor de site, ze hebben hele mooi sdader :)

Dienaar30
01-09-2009, 22:33
zo dat is wel duur maar als ze echt heel mooi zijn dan is het wel waard..;) Ze zijn heel mooi geworden hmdl. Ik probeer morgen een foto te maken:o

mcfatoush
01-09-2009, 23:28
Ze zijn heel mooi geworden hmdl. Ik probeer morgen een foto te maken:o inschallah, graag:)

Personage
02-09-2009, 00:48
wat was je ongeveer kwijt? ik woon zelf in Den haag maar afstand is geen probleem, ik hoor dat ze in belgie goedkoper zijn dus dat is ook een optie.. Ik heb €2800,- betaald voor 8 meter seddari een grote salontafel, 2 bijzet tafeltjes en een hoekkast Richmond werd hier al eerder genoemd.... is mooi, maar superduur.

mcfatoush
02-09-2009, 15:14
Ik heb €2800,- betaald voor 8 meter seddari een grote salontafel, 2 bijzet tafeltjes en een hoekkast Richmond werd hier al eerder genoemd.... is mooi, maar superduur. zo dat is niet zo duur en dat was in adam toch? ja klopt is echt supermooi maar dan moet ik eerst in een vila wonen :D

Personage
02-09-2009, 15:25
zo dat is niet zo duur en dat was in adam toch? ja klopt is echt supermooi maar dan moet ik eerst in een vila wonen :D Ja, was in Adam. De levering was ook 2 weken! Dus lekker snel.... Kun je nog voor het Suikerfeest in huis hebben:hihi: Ik weet niet hoeveel meter je nodig hebt.... Maar er was wel een mooie bij Richmond voor €1600,- Voor 2x 4meter seddari, salontafel, hoekkast.

BeautiFulll
02-09-2009, 20:59
Ja, was in Adam. De levering was ook 2 weken! Dus lekker snel.... Kun je nog voor het Suikerfeest in huis hebben:hihi: Ik weet niet hoeveel meter je nodig hebt.... Maar er was wel een mooie bij Richmond voor €1600,- Voor 2x 4meter seddari, salontafel, hoekkast. Mag ik vragen waar in A'dam je het hebt laten maken... ?

Stiiekemmm
02-09-2009, 23:18
Er is er een in rotterdam-zuid die ze voor 150 euro per meter voor je maakt, je kan zelf model en kleur kiezen maar ook je eigen model die je ergens anders bijvoorbeeld hebt gezien meenemen en na laten maken.

leilabeauty
03-09-2009, 00:24
Er is er een in rotterdam-zuid die ze voor 150 euro per meter voor je maakt, je kan zelf model en kleur kiezen maar ook je eigen model die je ergens anders bijvoorbeeld hebt gezien meenemen en na laten maken. kan je me daar mss het nr van geven

Singelette
03-09-2009, 00:31

http://www.richbond.nl/Byzance-Maria_bestanden/image002.jpg :eek: Prachtig!!!!!!

Pagina's : [1] 2