Bekijk originele versie : HuWeLiJkSnacht.. ..ergggg!!!!!!
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
12
13
14
15
samira_spang
02-02-2007, 11:02
:wow: Thanx meid, door jou blijf ik nu eeuwige maagd!! :jammer:
OooO My God...!!!
Nu ben ik echt bang gwordee ik ga neit trouwe safii hoef nie meer :wow:
brownie74
02-02-2007, 21:17
OooO My God...!!!
Nu ben ik echt bang gwordee ik ga neit trouwe safii hoef nie meer :wow:
:hihi:
sexlover
06-02-2007, 22:37
wat een bullshit..de pijn is net een bevalling??mijn nicht is net getrouwd en ze was nog maagd..maar het deed zeker geen pijn.verte;de zij mij..ze had veel glijdmiddel gebruikt..je voelt natuurlijk wel iets,,maar t was echt niet zo dat ze verging van de pijn;..het verschilt bij iederere vrouw dennk ik
assalaam wa aleikum
"ontspannen, je kent elkaar toch, creëer een romantische sfeer.." helpt niks! ik wil jullie niet bang maken ofzo maar geloof me vrij: HET DOET PIJN! en dan mmaakt het niet uit hoe goed je elkaar kent en hoe gezellig de sfeer is, de daad zelf is echt pijnlijk en die nacht, daar heb je niks aan! je bent pas opgelucht als het voorbij is en voor het geval je denkt dat je zult sterven: er is nog niemand aan gestorven dus toch één troost.. :haha:
ik kan nog één ding zeggen: genieten kan je pas na die eerste nacht, eerst moet je daar nog door.
de pijn is te vergelijken met een bevalling!
ik hoop dat ik jullie wat geholpen heb :haha:
maar voor alle duidelijkheid: ik ben serieus bezig, dus geen geintjes.
mha salama
latiifa89
07-02-2007, 02:23
:hihi:
:nerd:
jantjehoed
07-02-2007, 09:10
Zo grappig dat jullie daar zo openlijk over praten. Ik zou dit nooit met iemand delen behalve mijn partner.
Wat een drama, stelletje pubers!
De showsteler van vanavond is toch wel madame die ontmaagden vergelijkt met een bevalling, wat een leugenaar!!!Mocht het oprecht zijn: je bent de enige op de wereld die dit ervaren heeft.
Kunnen jullie niet aan je moeder of vader vragen hoe het was, nooit gehoord van ouderlijke seksuele voorlichting??In plaats van elkaar op te jutten op internet?Geen schaamte in hallalzaken toch.
Madame_M
07-02-2007, 10:11
Wat een drama, stelletje pubers!
De showsteler van vanavond is toch wel madame die ontmaagden vergelijkt met een bevalling, wat een leugenaar!!!Mocht het oprecht zijn: je bent de enige op de wereld die dit ervaren heeft.
Kunnen jullie niet aan je moeder of vader vragen hoe het was, nooit gehoord van ouderlijke seksuele voorlichting??In plaats van elkaar op te jutten op internet?Geen schaamte in hallalzaken toch.
Welke madame preciiess:moe:
WeGwEzAh
08-02-2007, 18:35
don't fuck met madame_m
wie kan mij vertellen hoe de huwelijks nacht ik ben zo bang voor die ene nacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je zielsveel van iemand houdt kan het toch niet meer eng zijn lijkt mij :o
wie kan mij vertellen hoe de huwelijks nacht ik ben zo bang voor die ene nacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3ejeq.....
Je krijgt maximaal een penis in jouw vagina, je krijgt heus geen shotgun in jouw vagina.
Als je echt bang bent, dan zou ik - als ik jou was - kijken naar de oorzaken. Misschien heb je veel onzin gelezen.
Seks in het huwelijk moet prettig zijn voor beide partners. Dat is eigenlijk het belangrijkste wat je in je hoofd moet hebben.
jantjehoed
08-02-2007, 22:37
Als je zielsveel van iemand houdt kan het toch niet meer eng zijn lijkt mij :o
De liefde komt pas na het huwelijk volgens (sommige) moslims. Dus de huwelijksnacht is er nog niet echt sprake van liefde.
latiifa89
08-02-2007, 22:40
De liefde komt pas na het huwelijk volgens (sommige) moslims. Dus de huwelijksnacht is er nog niet echt sprake van liefde.
Denk jij dr zelf ook zo over... :o
anders kun j denk k beter met de daad wachten, als van iemand houdt, kun j j denk k pas volledig op j gemak voelen, omdat j elkaar dan volledig vertrouwt..
:kus:
NABILA2004
08-02-2007, 23:41
het is helemaal niet erg als je van elkaar houd en om elkaar geeft. ik vraag me af waarom huwlijksnacht erg is??
het is leuk ik kan het weten.
en het doet helemaal niet pijn....
maar verschilt mischien per persoon en hoe je met je man omgaat.
zo groetjes.
jantjehoed
09-02-2007, 08:33
Denk jij dr zelf ook zo over... :o
anders kun j denk k beter met de daad wachten, als van iemand houdt, kun j j denk k pas volledig op j gemak voelen, omdat j elkaar dan volledig vertrouwt..
:kus:
Inderdaad dan pas ga je je volledig op je gemak voelen. En ik vind dat je iemand al een beetje (goed) moet kennen voor je de stap zet. Moet erg zijn trouwen met iemand voor je familie en je dan niet aangetrokken voelen.
Madame_M
09-02-2007, 13:54
EWa waar blijf die bunga boo....of hoe ze heten mag besalama....:o
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
12
13
14
15
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.