Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Daten enzo.........

MarocNerds
24-05-2004, 13:18

Hallo allemaal!!!! vroeg me af of jullie weleens via internet bijv Marokko Dating iemand hebben ontmoet? hoe vonden jullie dat? ik zelf heb ooit 4 keer (eigenlijk 3 keer) iemand via internet ontmoet en ik moet zeggen dat het anders is dan dat je iemand "ECHT" ontmoet! ik vond het wel leuk enzo alleen vond ik het een beetje onnatuurlijk.....ik weet niet hoe ik het kan omschrijven maar het lijkt me zo raar om een serieuze relatie via internet te starten. Eeen vriendschap of bijv: een hobby-interesse groep vind ik al veel ''normaler''. ben benieuwd hoe jullie hierover denken??? Laterz

Malaga
24-05-2004, 13:33
ik heb wel een date gehad, en inderdaad, het voelt heel anders..dan dat je iemand inderdaad in het 'echt' ontmoet.. maar die date is nu 1 van mijn beste vrienden alhamdoullilah... xxx -*-Malaga-*- :zwaai:

Oujdane
24-05-2004, 13:45
Origineel gepost door MarocNerds Hallo allemaal!!!! vroeg me af of jullie weleens via internet bijv Marokko Dating iemand hebben ontmoet? hoe vonden jullie dat? ik zelf heb ooit 4 keer (eigenlijk 3 keer) iemand via internet ontmoet en ik moet zeggen dat het anders is dan dat je iemand "ECHT" ontmoet! ik vond het wel leuk enzo alleen vond ik het een beetje onnatuurlijk.....ik weet niet hoe ik het kan omschrijven maar het lijkt me zo raar om een serieuze relatie via internet te starten. Eeen vriendschap of bijv: een hobby-interesse groep vind ik al veel ''normaler''. ben benieuwd hoe jullie hierover denken??? Laterz Je oproep bij man zoekt vrouw zegt anders heel iets anders.:moe:

Maroc_oogjes
24-05-2004, 13:51
Origineel gepost door Oujdane Je oproep bij man zoekt vrouw zegt anders heel iets anders.:moe: Big Brother Is Watching You... :hihi:

LadyBerkania
24-05-2004, 13:54

:ego: nog nooit meegemaakt....... :o dus kan er ook niet echt over mee praten.......

MarocNerds
24-05-2004, 14:01
Lieve Yasmina vrienden en vriendinnen, ik vertel gewoon wat mijn ervaring is met daten via internet en dat ik er dus dubbelle gevoelens bij heb en daarom wil ik weten hoe anderen hierover denken vandaar! dus vertel me wat jij er van vindt?? Mohamed

Oujdane
24-05-2004, 14:02
Origineel gepost door MarocNerds Lieve Yasmina vrienden en vriendinnen, ik vertel gewoon wat mijn ervaring is met daten via internet en dat ik er dus dubbelle gevoelens bij heb en daarom wil ik weten hoe anderen hierover denken vandaar! dus vertel me wat jij er van vindt?? Mohamed Als jij het 'raar' vind waarom zoekt u dan een relatie via marokko dating? Dat vind ik namelijk 'raar':moe:

MarocNerds
24-05-2004, 14:17
er zijn soms mensen actief op deze site die het nodig vinden om andere mensen lastig te vallen zogenaamde moraal ridders: we zijn in nederland dus iedereen heeft er recht op om zijn mening te verkondigen en te doen en laten wat hij wil en om zo te handelen naar eer en geweten, de bedoeling van deze topic is nogmaals om er achter te komen wat anderen vinden van daten op internet!!!!!!!! dus ga aub verder met je huiswerk ofzo

Oujdane
24-05-2004, 14:19
Origineel gepost door MarocNerds er zijn soms mensen actief op deze site die het nodig vinden om andere mensen lastig te vallen zogenaamde moraal ridders: we zijn in nederland dus iedereen heeft er recht op om zijn mening te verkondigen en te doen en laten wat hij wil en om zo te handelen naar eer en geweten, de bedoeling van deze topic is nogmaals om er achter te komen wat anderen vinden van daten op internet!!!!!!!! dus ga aub verder met je huiswerk ofzo Als u mij werkelijk zo kinderachtig vind. Waarom stuurt u mij dan een privé mail. Met de mededeling dat u aanstaande zondag niets te doen heeft. En met mij wilt afspreken? Is een beetje tegenstrijdig vind u niet?:moe:

MarocNerds
24-05-2004, 14:31
jij bent echt irritant maroc oogjes waarom moet ik jouw uitleggen waarom ik deze topic heb geplaatst! dat is toch duidelijk! en waarom ik jouw een pm stuur omdat ik dus ook mensen wil ontmoeten/leren kennen ok ik heb nooit gezegd gezegd dat je kinderachtig bent, dat zeg je zelf

El_Hijaab
24-05-2004, 19:47
Salaam Oe3alaikoem NERD, HUmmmmm Ik heb ook wel een keer of 3 afgesproken maar niet met een jongen met vriendinnen die ik via Msn leer kennen enzo En heel goed bevriend raken dan gaan we samen leuke dingens doen en het wordt altijd kei gezellieg :D En wat betreft met een jongen DAten nO Thanx geen Behoefte aan die willen daarna tog meteen serieus of krijg je praatjes dat ze je helemaal GEweldig vinden en verder willen dan alleen Vrienden.. (( Als ze je dan leuk vinden heey :o )) en daar doe ik dus nie aan en heb er ook geen zin in.. Wa3alaikoem salaam Warda..!!! :zwaai:

SABRI_Y
24-05-2004, 19:51
ik heb 1 keer afgesproken, het meisje was bloedmooi... 2 dagen iets meegehad... en op een gegeven moment knapt eik af van de gedachte dat ze nog verder ging chatte.. en iedereen dezelfde kans zou geven als mij... dus je hebt gelijk nerd.. het is nix.... zoiezo geen vertrouwen, want via internet kom ej niet speciaal of bijzonder over... je bent gewoon een nummertje uit haar/hem lijst!! peace

ik_oke_is
24-05-2004, 20:08
Origineel gepost door Oujdane Als u mij werkelijk zo kinderachtig vind. Waarom stuurt u mij dan een privé mail. Met de mededeling dat u aanstaande zondag niets te doen heeft. En met mij wilt afspreken? Is een beetje tegenstrijdig vind u niet?:moe: :lol: :moe: