Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ewa emarac nharra athsehdham nigh

Da_flow
16-11-2002, 18:54

:) Ginuwine eck Puf Wawa (Bah) eth Loon Gessaih izn thenzjaath Flippah .... Flippah ..... Flippah :) :) :) Ohhhhhhhhhhhh Hooooooooooooooooooooo

Lunatic
16-11-2002, 19:05
wat *** je allemaal gekke mensen

Lady_moi
16-11-2002, 19:06
ik ben geen berber

Da_flow
16-11-2002, 19:12
Origineel gepost door Lunatic wat *** je allemaal gekke mensen :belgie: (----- deze verstaan het niet Komt een belg aan op Marokko.nl ... waar is die .nl voor, vraagt die ... nou zegt Pim Fornuyn (niet DE maar HET nicht van PF) het is een website voor NEDERLANDSE turkjes uit Afrika. Ow shit je bent geen Belg ... ah je zou het nauwelijks zeggen :D :rolleyes: yah droge productie, echt gortdroog al zeg ik het zelf vind je niet ...

Marocca
16-11-2002, 19:16

Origineel gepost door Da_flow :belgie: (----- deze verstaan het niet Komt een belg aan op Marokko.nl ... waar is die .nl voor, vraagt die ... nou zegt Pim Fornuyn (niet DE maar HET nicht van PF) het is een website voor NEDERLANDSE turkjes uit Afrika. Ow shit je bent geen Belg ... ah je zou het nauwelijks zeggen :D :rolleyes: yah droge productie, echt gortdroog al zeg ik het zelf vind je niet ... :lekkerpuh

Da_flow
16-11-2002, 19:37
Origineel gepost door Marocca :lekkerpuh :) Belgie wayow daar ben ik gek op .. IK HOU VAN HUN Belgie het land van duizend mensen, land van duizende meningen (nu weet ik niet meer hoe dat Nederlandse liedje verder gaat). 15 miljoen mensen nahananananananana Maar effe serieus ik eet elke dag friet en ben me ervan bewust dat de Belgen dit hebben bedacht, dus ik hou van friet en dus ook van belgen en uiteindelijk ook van jullie Marokkaantjes in Belgie. Jullie in het algemeen hebben het alleen een beetje verpest met het uitvinden van mayonaise.

Da_flow
16-11-2002, 19:39
Origineel gepost door lady_moi ik ben geen berber Ik ben geen arabier ;)

Lunatic
16-11-2002, 22:21
Origineel gepost door Da_flow :belgie: (----- deze verstaan het niet Komt een belg aan op Marokko.nl ... waar is die .nl voor, vraagt die ... nou zegt Pim Fornuyn (niet DE maar HET nicht van PF) het is een website voor NEDERLANDSE turkjes uit Afrika. Ow shit je bent geen Belg ... ah je zou het nauwelijks zeggen :D :rolleyes: yah droge productie, echt gortdroog al zeg ik het zelf vind je niet ... tazzz dom he

Marocca
17-11-2002, 14:06
Origineel gepost door Da_flow :) Belgie wayow daar ben ik gek op .. IK HOU VAN HUN Belgie het land van duizend mensen, land van duizende meningen (nu weet ik niet meer hoe dat Nederlandse liedje verder gaat). 15 miljoen mensen nahananananananana Maar effe serieus ik eet elke dag friet en ben me ervan bewust dat de Belgen dit hebben bedacht, dus ik hou van friet en dus ook van belgen en uiteindelijk ook van jullie Marokkaantjes in Belgie. Jullie in het algemeen hebben het alleen een beetje verpest met het uitvinden van mayonaise. ik heb het hen nog gezegd;GEEN MAYONAISE maar ze wouden niet luisteren!!!! :D :( :( :(