Bekijk originele versie : Wat willen marokkaanse meisjes?
Wat willen marokkaanse meisjes nou het liefst? Wat is hen grootste wens. Hoe ziet hen prins op de witte paard (ezel ;) ) eruit. Willen ze zelf ook blijven werken hoeveel kinderen willen ze, en ga zo maar door. Schrijf op zodat de mannen (jongens) weten wat jullie willen!! :D
sweet_malika
16-11-2002, 18:29
he raZer
ja wat wil ik nou het liefst. ik wil een jongen( of man dan als ik er mee trouw) die mij liefde geeft, en die er voor je is is goede en slechte tijden.die je steunt, en helpt wanneer dat nodig is!ja, en verder moet hij heel lief zijn , en vooral NIET iemand die commandeert of zegt wat ik moet doen, want ik heb mijn eigen verstand wel!duss........
en hij moet absoluut te vertrouwen zijn , en hij moet mij ook vertrouwen, want vertrouwen is een van de belangrijkste basis in een relatie. geen vertrouwen is voor mij geen realtie( tenzij je dat vertrouwen nog kunt winnen.
ja, en ik wil wel kinderen graag. en dan wel blijven werken als ik getrouwd ben, en als de kinderen er zijn de eerste paar jaar denk ik niet. want je moet er voor je kinderen zijn, maar als ze een leeftijd bereikt hebben, wil ik wel weer gaan werken (denk ik)
ja dat was het eigenlijk
besslama
xxmalikaaaaaaaa
tetouania_zina
16-11-2002, 18:47
de eerlijke, knappe, lieve kanjer vind je nooit *zucht*
Military_Minded
16-11-2002, 18:57
Origineel gepost door tetouania_zina
de eerlijke, knappe, lieve kanjer vind je nooit *zucht*
dan moet je beter zoeken!!!!
p-
Een lieve betrouwbare man, die vertrouwen in me heeft en respect voor me toont. Die meehelpt ons erdoor slaan in moeilijke tijden. Uiterlijk telt niet.
NoreJihan
16-11-2002, 19:06
Ik wil een leuke lange getinte gespierde jongen die hersens heeft en marokkaans is (minimaal 1.85)
Ook moet hij geschoodl zijn dus geen leeghoofd
Hij moet waarde hechten aan zijn geloof (islam)
Hij moet niet drinken ,roken,gokken enz
Hij moet betrouwbaar zijn ,gevoel voor humor hebben
Ook moet hij zorgzaam zijn
Mmm ik wil 2 kinderen later een jongetje en een meisje maar als het een ander geslacht is maakt het niet als het maar gezond is
:D
Sorry, had niet gelezen dat het voor marokkaanse meisjes was! hahaha :giechel:
NoreJihan
16-11-2002, 19:10
OOOK AAN DIE VAN MIJ BERKANIEEEEEEEE?
Military_Minded
16-11-2002, 19:15
Origineel gepost door NoreJihan
Ik wil een leuke lange getinte gespierde jongen die hersens heeft en marokkaans is (minimaal 1.85)
Ook moet hij geschoodl zijn dus geen leeghoofd
Hij moet waarde hechten aan zijn geloof (islam)
Hij moet niet drinken ,roken,gokken enz
Hij moet betrouwbaar zijn ,gevoel voor humor hebben
Ook moet hij zorgzaam zijn
Mmm ik wil 2 kinderen later een jongetje en een meisje maar als het een ander geslacht is maakt het niet als het maar gezond is
het lijkt wel alsof je het over mij hebt!!!
P-
Military_Minded
16-11-2002, 20:13
wat doe ik dan? :D :rolleyes:
nee hoor je vind hem echt niet, misschien heel misschien vind je hem wel, maar niet bij mij in de omgeving :(
Je moet ook niet in Amsterdam zoeken!!!!
Je moet naar eindhoven komen!!!!
P-
Military_Minded
16-11-2002, 21:00
oooh zo, ben je er 100% zeker van?
ik kom alleen als je het meent, anders koop ik een kaartje voor de trein voor niks :(
Jij hebt vast en zeker een OV!!!!!
Maarre....je weet toch dat wij mannen in het zuiden.....veel betere minnaars zijn...dan die onbeschoften mannetjes uit Amsterdam!!!
P-
Military_Minded
16-11-2002, 21:16
OV?! ik moet lopend naar school! denk je echt dat mijn ouders mij een OV geven? :D (de school is ook dicht bij he!)
en ben nog geen 18 om van school een OV te krijgen :(
ik hoop het maar dat het zo is :p
ben je nog geen 18!!!!....waar maak jij dan druk om....je vindt de ware heus wel!!!
P-
BentDagilia
16-11-2002, 21:16
Wat ik wil ....
Nou mij prins op het witte paard is De man die mij aan het lachen maakt die er leuk uitziet die me respecteert zoals ik ben en die niks aan me wil evranderen.. :stout:
Ik doe havo 5 ik werk hard voor me toekomst en dat neem geen jongens me af dus ik ga lekker doorstuderen en dan wil ik later zeker een baan.. Independent for lIfe :D
En ja kinderen wil ik ook maar liefst 2 stuks of zo :D
Nou als je nog meer wilt weten ;) moet je me Faxen
Bent Dagilia
beppie_truus
16-11-2002, 21:44
Origineel gepost door RaZer
Wat willen marokkaanse meisjes nou het liefst? Wat is hen grootste wens. Hoe ziet hen prins op de witte paard (ezel ;) ) eruit. Willen ze zelf ook blijven werken hoeveel kinderen willen ze, en ga zo maar door. Schrijf op zodat de mannen (jongens) weten wat jullie willen!! :D
ik wil jou :D :D :D
BentDagilia
16-11-2002, 21:59
Verkaast... hoezo verkaast :stout:
Bent dagilia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.