Bekijk originele versie : ik heb een griekse vriend
hey ik heb een griekse vriend maar ook een marokaan
ik hou van beiden veel ik weet echt niet wat ik moet doen
ze kennen beiden elkaar wat moet ik in gods naam doen
ja hoor is dit serieus??? ehb je twee vriendjes?
ja, ga maar lekker je verzinseltjes ergens anders plaatsen.. stuur een brief naar de Breakout of fancy ofzo.. :kwaad:
mensen lees haar ondertekening.. DIT BERICHT IS ONZIN...
:eek: Kadir toch... :D
Onslaught
16-11-2002, 17:57
hahahah jij twee vriende, he als je vriend nou evrander in een dragonball hoef ik die ander niet te zoeken oke:D
hey ik heb dit geschreven om hulp niet om uwen zever te horen ZAK oke en het is de waarheid heb je niks nuttigs te zeggen BOL DAN AF
waarom een sletje als een jongen het doet dan zeggen ze er niks van dit hoeft uiteraard niet te betekenen dat ik er achtersta
playeeeeeeeeeeeeeeer!!!:D:D:D:D
en die ondertekening staat er al van de eerste dag als je daar wat op tegen hebt oprotten ik heb het niet resoonlijk aan jou gevraagd om je ****ing mening
soumaya1
16-11-2002, 17:59
Origineel gepost door benali
hey ik heb een griekse vriend maar ook een marokaan
ik hou van beiden veel ik weet echt niet wat ik moet doen
ze kennen beiden elkaar wat moet ik in gods naam doen
wauw, heb je er aan een niet genoeg? maar wat je er aan moet doen, ik zou het niet weten, ik zou om te beginnen, eerst eerlijk zijn tegen beiden! ja en verder zou ik het niet weten eerlijk gezegd!
haha maar meid wat wil je dat we zeggen? we weten toch niet wat je voor hun voelt/??? enne hier zijn ze toch niet serieus dus verwacht geen serieus antwoord enne **** kan ook mannelijk zijn dus geen player
hey ik hou gewoon gewoon van beiden heb je dan geeen meisjes die 1 dag met die en andere dag met die neeik hou ze beiden en ik zoek eeeen oplossing waaraan ik niemand zal kwetsen niet ik en geen van beiden geliefden
Onslaught
16-11-2002, 18:02
of je kan mij roepen en ik vernader ze wel in een dragonball heb ze toch nodig dus:D
Origineel gepost door benali
en die ondertekening staat er al van de eerste dag als je daar wat op tegen hebt oprotten ik heb het niet resoonlijk aan jou gevraagd om je ****ing mening
JEWEL HOOR... ANDERS PLAATS JE GEEN HELE TOPIC...
s.l.e.t..
hey hoe kan jij weten dat zei niet serieus zijn ken je ze om daarover te beoordelen ik denk het niet WIE HEEFT HIER EEN RELATIE MET DE JONGENS IK OF JIJ?????????????????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.