Bekijk originele versie : Ik snap sommige mannen niet....
tatata_matata
24-05-2004, 10:07
Nou het zit zo....er zou iemand bij mij ouders komen om mij hand te vragen...ik ken deze jonge wel.....hij had tegen me gezegd..om het tegen me ouders te vertellen...dat hij binnenkort me hand komt vragen...nou het probleem is....ik heb het me ouders verteld...maar meneertje wil nog steeds niet komen....me ouders steeds vragen waar blijft de kandidaat.i..kke zo van jaja hij komt wel....ik heb hem zo vaak duidelijk gemaakt...van wanneer hij komt....maar nee hoor...meneertje...wil het eerst overleggen met zijn ouders....toen hij dat eenmaal had gedaan...zei hij tegen me ik geef je de datum wel door....weken zijn er over heengegaan....me ouders wachten nog steeds...andere kandidaten zijn al verschenen...maar alleen meneertje nog niet....dus mensen wat ik me afvroeg is...is hij serieus....of heeft hij me gewoon voor de gek gehouden....want als dat zo is...zou hij niet aan zijn ouders en mij ouders vertellen....of kan je tegenwoordig gewoon niemand vertrouwen....ik snap het echt niet meer...walah...
wat een actie, hahaha geweldig. vooral als hij het zo expres heeft gepland. geweldig. maar je bent toch ook niet van gisteren, hoe kan je zoiets aan je ouders vertellen voordat hij het aan de zijne heeft verteld.
je weet hoe dat gaat bij marokkanen... nooit op tijd :D
maar als hij je laat zitten dan zal je het nu erg zwaar hebben, succes
MissBlaBla
24-05-2004, 10:25
Haha jeetje... Wat dachten jullie van mijn buurjongen, die op de dag van zijn verloving stiekem wegglipt om naar de coffeeshop te gaan voor een potje poolen en een jointje te roken met zijn vrienden. Terwijl zijn familie zijn verloving aan het vieren waren met de familie van het meisje! Hahaha ik ging helemaal stuk! 2 dagen daarna was er niks aan de hand, meneer blies alles af.
Maar wat ik tegen jou wil zeggen is dat er van alles achter kan zitten. Praat met hem en confronteer hem ermee, neem geen genoegen met de eerste de beste smoes. Je hebt het recht om te weten wat hem tegenhoudt.
Succes,
BlaBla
tatata_matata
24-05-2004, 10:32
Origineel gepost door thedoc
wat een actie, hahaha geweldig. vooral als hij het zo expres heeft gepland. geweldig. maar je bent toch ook niet van gisteren, hoe kan je zoiets aan je ouders vertellen voordat hij het aan de zijne heeft verteld.
je weet hoe dat gaat bij marokkanen... nooit op tijd :D
maar als hij je laat zitten dan zal je het nu erg zwaar hebben, succes
:kwaad: Ik hoop het niet voor hem...anders krijg hij het met mij aan de stok...maar ik denk niet dat hij het expres heeft gedaan...ze ouders weten het al....ze moeten alleen de datum doorgeven...wanneer ze komen..verder niks...zo moeilijksis het toch niet...a wieli ana...
Origineel gepost door tatata_matata
:kwaad: Ik hoop het niet voor hem...anders krijg hij het met mij aan de stok...maar ik denk niet dat hij het expres heeft gedaan...ze ouders weten het al....ze moeten alleen de datum doorgeven...wanneer ze komen..verder niks...zo moeilijksis het toch niet...a wieli ana...
hoop het voor je, want anders gaat worden het zeer zware tijden voor je. (ligt natuurlijk ook aan de ouders hoe die met de situatie omgaan)
tatata_matata
24-05-2004, 10:35
Origineel gepost door MissBlaBla
Haha jeetje... Wat dachten jullie van mijn buurjongen, die op de dag van zijn verloving stiekem wegglipt om naar de coffeeshop te gaan voor een potje poolen en een jointje te roken met zijn vrienden. Terwijl zijn familie zijn verloving aan het vieren waren met de familie van het meisje! Hahaha ik ging helemaal stuk! 2 dagen daarna was er niks aan de hand, meneer blies alles af.
Maar wat ik tegen jou wil zeggen is dat er van alles achter kan zitten. Praat met hem en confronteer hem ermee, neem geen genoegen met de eerste de beste smoes. Je hebt het recht om te weten wat hem tegenhoudt.
Succes,
BlaBla
Ja klopt meissie...er kan van alles achter zitten...maar wat denk je is hij teruggetrokken...of is hij iets van plan...want met Marokkanen weet je het nooit :D ....en ik denk niet dat hij mij voor de gek houdt...moet hij durven zeg....
tatata_matata
24-05-2004, 10:38
hoop het voor je, want anders gaat worden het zeer zware tijden voor je. (ligt natuurlijk ook aan de ouders hoe die met de situatie omgaan)
Me ouders gaan er van uit...dat hij nog komt....dus afwachten dus...en trouwens ik heb hem laatst gesproken...en vertelde mij dat hij goed nieuws voor me heeft...maar er is niks van terecht gekomen...
Me ouders gaan er van uit...dat hij nog komt....dus afwachten dus...en trouwens ik heb hem laatst gesproken...en vertelde mij dat hij goed nieuws voor me heeft...maar er is niks van terecht gekomen...
succes
MissBlaBla
24-05-2004, 10:39
Ja klopt meissie...er kan van alles achter zitten...maar wat denk je is hij teruggetrokken...of is hij iets van plan...want met Marokkanen weet je het nooit :D ....en ik denk niet dat hij mij voor de gek houdt...moet hij durven zeg....
Ik zou het niet weten, jij kent hem beter om in te kunnen schatten of het een man van zijn woord is. Maar zoals ik zei; praat met hem, alleen dan kun je erachter komen. En inderdaad, je weet het nooit met marokkanen :p
BlaBla
tatata_matata
24-05-2004, 10:43
succes
Dank je Theodoc....
tatata_matata
24-05-2004, 10:45
Origineel gepost door MissBlaBla
Ik zou het niet weten, jij kent hem beter om in te kunnen schatten of het een man van zijn woord is. Maar zoals ik zei; praat met hem, alleen dan kun je erachter komen. En inderdaad, je weet het nooit met marokkanen :p
BlaBla
Je hebt gelijk meid...ik pak hem bij zijn oren... :D en sleur hem naar me ouders...grapje...ik denk dat ik heel goed met hem moet praten...maar ik moet eerlijk toegeven...dat hij heel serieuze man is...dus niet kinderachtig...
ik_oke_is
24-05-2004, 11:20
:lol:
:maf:
nour_el_imen_
24-05-2004, 11:39
je gaat toch niet op die jongen staan wachten... hoelang is het eigenlijk aan de gang? ik bedoel je moet het hem uitleggen en zeggen dat het nu wel tijd is om te komen en als dat het niet het geval is dat je door gaat met je leven.... ewa zo denk ik er over.....
tatata_matata
24-05-2004, 11:44
Origineel gepost door nour_el_imen_
je gaat toch niet op die jongen staan wachten... hoelang is het eigenlijk aan de gang? ik bedoel je moet het hem uitleggen en zeggen dat het nu wel tijd is om te komen en als dat het niet het geval is dat je door gaat met je leven.... ewa zo denk ik er over.....
Het is sinds 3 weken.aan de gang..dat ik het aan me ouders heb verteld...en hij heeft het ook aan ze ouders verteld...ik heb het al een paar keer tegen hem gezegd...maar ik ga het niet voor de 100ste keer vragen...wat denkt hij wel...ik laat het op me afkomen...het is geen kind van 5...misschien is er iets anders aan de hand...want hij was ook op zoek naar een woning..
tatata_matata
24-05-2004, 11:45
Origineel gepost door ik_oke_is
:lol:
:maf: :Iluvu: :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.