Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisjes worden lastig gevallen

Pagina's : [1] 2

izathas
24-05-2004, 04:23

Meisjes worden vaak lastig gevallen op school in MAROKKO door de leraren. Ik heb dat paar keer over gehad met marokkaanse meisjes en het is heel triest om het aan te horen. Het maakt niks uit of de leraren jong of oud zijn ze blijven onschuldig school meisjes lastigvallen en chanteren met cijfers, ze worden heel tijd strak aan gekeken en ze krijgen van de leraren onbeschofte complimantjes en ze worden ook aangeraakt. De meisjes kunnen moelijk over hebben thuis,je weert hoe de vader en de broers zijn . Wat zouden jullie doen als jullie in hun plaats waren als marokkaanse meisje in marokko.

DaNGeRouZLy
24-05-2004, 10:00
de leraar geslachtsloos trappen of mijn vader of broer inschakelen echt wel dat die leraar dan voor het laatst les heeft gegeven.

Dunyaa
24-05-2004, 11:39
Het is een vervelende situatie, ik denk dat ik niets zou kunnen doen....de kans dat iemand je gelooft is miniem, de kans dat je van school getrapt word is groot. In marokko krijg je over al zelf de schuld van "je zal het wel uitgelokt hebben" is dan het gene wat je te horen krijgt. En kracht om die as*h*l* te mishandelen heb ik helaas niet.

minga
24-05-2004, 11:42
:hihi: nou dunya....je kunt me huren :stout: :auw:

sweet_nadoria
24-05-2004, 11:50

Pff ik zou zeker weten mn pa op em afsturen Respectloze debielen, zehma oested en dan ? Gewoon klappen die handel :auw:

minga
24-05-2004, 12:02
nadoria....hhhh ze willen zagma les geven :D

sweet_nadoria
24-05-2004, 12:15
Origineel gepost door minga nadoria....hhhh ze willen zagma les geven :D Wah je zegt het goed ZEHMA !! Tfoe yeh mensen :jammer:

arab11
24-05-2004, 13:12
Het moet bekend gemaakt worden in marokko de leraren moet ophouden met lastig vallen . ANDERS SCHIET IK DIE KA*NKERKOPPEN OVER HOOP moeten ze niet flikken met mijn famillie. :boos:

ImaneHamka
24-05-2004, 17:11
Het gebeurt niet alleen maar in Marokko, ook in Nederland gebeurt het. Mijn nichtje van 11 vertelde haar moeder dat haar leraar van de moskee de meisjes steeds aanraakt op plekken waar het niet hoort!! Het is gewoon walgelijk tfoeee stelletje ezels

gaviel
24-05-2004, 17:40
Toch gewoon aan je ouders vertellen. soms is dat toch wel de beste oplossing. Dan kan er een ouder eropaf en jawel je word wel gelooft. In het verleden zijn al verschillende leraren van school afgetrapt en hun lesdiploma(hoe dat ook heet) af gepakt. Zowel op lagere school als op de middelbare als op de bac. als je ouders bang zijn of er niet goed weg mee weten is er altijd wel iemand anders die er wel mee om kan gaan. Dus blijf er niet zelf mee zitten. Sterkte.

rif_ridster
24-05-2004, 17:44
Op stappen naar de directeur, tegenwoordig zijn er veel vrouwlijke docentes in marokko die me dan denk ik wel te hulp kunnen schieten... groetjes RR.

Saartje20
24-05-2004, 17:49
Ach dat is natuurlijk allemaal uitvergroot. Zo erg zal het er in Marokko wel niet aan toe gaan. Om eerlijk te zijn is dit het eerste dat ik hiervan hoor. Ik ben vroeger ook enkele jaartjes naar school gegaan in Marokko, en heb daar nog nooit iets van gehoord of gemerkt in de omgeving. Maar ja, hiermee sluit ik niet uit dat het niet kan natuurlijk. Ik vind het gewoon verrassend om te horen...........

Cicatrice
24-05-2004, 18:05
waar mensen bij elkaar zetten krijg je standaard gezeik gewoon...dat is het nadeel van een sociaal gewerveld dier te zijn :D sexueel misbruik komt overal voor, dus tuurlijk: ook daar het is wel erg voor die meisjes natuurlijk, ik zou niet weten hoe te reageren daar hebben ze waarschijnlijk geen schoolpsycholoog en kdenk niet dat mijn pappie maar 2 jaar hoeft te zitten daarzo als ie de leraar heeft afgeknalt:D

a3ir
24-05-2004, 18:06
Origineel gepost door izathas Meisjes worden vaak lastig gevallen op school in MAROKKO door de leraren. Ik heb dat paar keer over gehad met marokkaanse meisjes en het is heel triest om het aan te horen. Het maakt niks uit of de leraren jong of oud zijn ze blijven onschuldig school meisjes lastigvallen en chanteren met cijfers, ze worden heel tijd strak aan gekeken en ze krijgen van de leraren onbeschofte complimantjes en ze worden ook aangeraakt. De meisjes kunnen moelijk over hebben thuis,je weert hoe de vader en de broers zijn . Wat zouden jullie doen als jullie in hun plaats waren als marokkaanse meisje in marokko. Aan mijn ouders vertellen want die geloven mij wel. anders heb ik mijn 4 lieve :D brave broers nog ;)Ik denk dat de meiden in marokko vaak bang zijn om zo iets te vertellen omdat ze alltijd de schuld krijgen dat ze het zelf uitgelokt hebben

Peej
24-05-2004, 19:19

Kunnen we onze bonobo-hunter Klonbyz en zijn simpele sidekick Said2reffie daar niet op afsturen. Die weten volgens mij alles over dit soort praktijken. Maar volgens hen komt dit soort gore shit alleen in Nederland voor.

Pagina's : [1] 2