Bekijk originele versie : Waarom
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
mimi_tangaouia
16-11-2002, 16:16
Waarom kwetsen wij mensen elkaar weten wij wel dat wij die ander pijn hebben gedaan
die pijn die je hebt als je gekwetst ben is erg het vreet, het vreet aan je gedachten aan je zelf
twijfels misschien ga je ook nog aan je zelf twijfelen
waarom doen wij dat mekaar aan??
mimi_tangaouia
16-11-2002, 16:23
Origineel gepost door Kadir
:rolleyes:
en waarom deze reactie??
SAMMYGIRL
16-11-2002, 16:29
Origineel gepost door mimi_tangaouia
Waarom kwetsen wij mensen elkaar weten wij wel dat wij die ander pijn hebben gedaan
die pijn die je hebt als je gekwetst ben is erg het vreet, het vreet aan je gedachten aan je zelf
twijfels misschien ga je ook nog aan je zelf twijfelen
waarom doen wij dat mekaar aan??
meid ik wil je het graag vertellen alleen weet ik het ook niet misschien door bijvoorbeeld jaloezie????
goodbye
:zwaai: :zwaai:
-samira-
mimi_tangaouia
16-11-2002, 16:55
is gewoon K U T Z O O I dat het gebeurd!!
haha hebben ze net ook bij mij gedaan maar toen heb ik mezelf afgevraagd of het mij echt pijn deed? en het antwoord was: nee!! hij kent mij niet en oordeelt over mij wie is er nou zielig??? maar wat is er gebeurd
Onslaught
16-11-2002, 17:35
huh? .................:D ik doe niemand pijn dus
Onslaught
16-11-2002, 17:41
hoezo daarom als ik niemand pijn doe, is toch goed:D of niet:(
hey weet je wat het is je beseft het niet als je iemand kwetst dan ga je beginnen schelden afbollen enz maaar wanneer bsef je pas dat je een persoon hebt pijngedaan is als je hetzelf hebt meegemaakt
tetouani79
16-11-2002, 17:47
hoe moet ik het zeggen, mensen kwetsen elkaar nou een maal, dit wil niet zeggen dat het goed is, tuurlijk niet. mensen die dat doen, hebben maar weinig zelfbwustzijn snap je. maar de kunst is om je zelf sterk te houden en gewoon verder gaan met je leven, het leven stopt niet daar. mischien is het juist goed, klinkt hard, maar nou weet je hoe die gene is. je weet hoe ik ben zeg altijd de waarheid, zo denk ik erover. en wees blij meid, er is iemand die je wel mag en leuk vind, aleen het heeft even tijd nodig snap je.
de engel staat altijd voor je klaar mimi :engel: :engel:
Onslaught
16-11-2002, 17:51
GATVER JIJ MET JE BANA TFOEEEEEE, HE WEGWEZEN JIJ MET JE BANA ENZO IK GOOI DADELIJK EEN BI BANG ATACK NAAR JE OF JE EEN MASENKO OF KAMEHAMEHAAAAAAAAAAAA
mimi_tangaouia
18-11-2002, 13:06
Origineel gepost door BaByCaKe
Ja is ook zo.. ik denk dat het gaat over hetgeen van gister? Well mimi T laat ik je 1 ding zeggen; mensen die jou kwetsen om zo'n poepreden zijn niets waard, je moet maar zo denken; er zijn genoeg mensen die wel om me geven !!
En daar ben ik er 1 van!!
kusje
:Iluvu:
mimi_tangaouia
18-11-2002, 13:08
Origineel gepost door Lunatic
haha hebben ze net ook bij mij gedaan maar toen heb ik mezelf afgevraagd of het mij echt pijn deed? en het antwoord was: nee!! hij kent mij niet en oordeelt over mij wie is er nou zielig??? maar wat is er gebeurd
wat er is gebeurd met wie en hoe en wat doet er nou ff niet toe ik heb het er over dat het gebeurd dat mensen je pijn doen!! :boos:
rachidas
18-11-2002, 13:15
Origineel gepost door mimi_tangaouia
wat er is gebeurd met wie en hoe en wat doet er nou ff niet toe ik heb het er over dat het gebeurd dat mensen je pijn doen!! :boos:
relax man!
Onslaught
18-11-2002, 13:17
he daar heb je rachidas, die schoonheid, en die vreemd meid die getrakteerd wil wordne, hallo alless goed
rachidas
18-11-2002, 13:20
Origineel gepost door Onslaught
he daar heb je rachidas, die schoonheid, en die vreemd meid die getrakteerd wil wordne, hallo alless goed
he liefie ........ ja gaat goed en met jouw ... na de ramadan trakteer je me .... of je dat vreemd vindt of niet en dan neem ik mimi mee hahhahaha dus begin te sparen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.