Bekijk originele versie : Dieettopic vanaf september '09
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
MissFatty
30-08-2009, 16:25
Hoi hoi,
Ik dacht laat ik maar eens een nieuwe 'schone' dieettopic openen. Voor de vakantie zag ik zoveel dieettopics, iedereen moedigde elkaar aan top! Waar zijn de dames gebleven? Ik geloof niet dat jullie allemaal al op jullie streef zitten. :nijn:
De tijd vliegt echt voorbij lady's het is toch heerlijk om rond januari op je streef te zitten i.p.v. net voor de zomer heel streng te gaan dieeten. Pak het deze keer meteen vanaf het begin goed aan.
Je moet motivatie hebben om af te vallen, een goede motivatie is je gezondheid. Ook is het belangrijk om niet teveel in een korte tijd af te vallen. Wees lief voor jezelf! Zorg voor tussendoortjes waarvan je weet dat je ze veilig kan eten.
In deze topic gaan we elkaar weer motiveren om te overtollige kilo's vet te verbranden.
Alles wat je vind aan nuttige informatie zoals tips, gezonde recepten etc. mag je hier plaatsen.
Let's go for it!!:banana:
mevr0uwTmazight
30-08-2009, 17:55
ik doe mee wil ins'allah 20 kilo afvallen. Ik zie dat je 16.5 kilo kwijt bent hoe heb je dat gedaan en hoe lang heb je erover gedaan.
Groetjes
sunamila
30-08-2009, 19:30
ik doe ook mee,ik ben al 40dagen bezig bij zomerafvaltopic,maar daar krijg ik geen motivatie ,
ik woog in van begin 63,4 nu 59,1
in totaal overal 10cm vermagerd,
van mijn heupen afgeraken is men doel,de rest is goed voor me,,,
afgelopen 3dagen was het ech slecht voor me,eet chips enso in de avond ....................
maar wel lekker
to_the_point
30-08-2009, 19:51
Ik wil ook meedoen...:D:D:D:D
ik weeg momenteel 61/62 kilo
ik wil naar de 50/51 max 53
mijn lengte is 1.58 (denk ik weet het niet zeker...hihi)
maar goed ik wil ook heel graag afvallen, ik hoop inschaAllah dat we dat samen kunnen doen op een goede manier...
maar goed... ik ben nu eigenlijk bezig met geen 1 enkele dieet, ik pas mijn eetpatroon gewoon aan. Gewoon lekker gezond eten en geen vettige dingen meer, 1 keer in de zo veel tijd eet ik weleens een beetje chips, of een stukje chocolade...!!!
ik was dus van plan om zo door te gaan, totaan de suikerfeest waarna ik direct mijn ramadan dagen ga inhalen en ik daarna gelijk wil beginnen met sonja bakker...!!! (inschaAllah)
to_the_point
30-08-2009, 19:52
ik doe ook mee,ik ben al 40dagen bezig bij zomerafvaltopic,maar daar krijg ik geen motivatie ,
afgelopen 3dagen was het ech slecht voor me,eet chips enso in de avond ....................
maar wel lekker
hoeveel wil je wegen...??
sunamila
30-08-2009, 19:53
dames ik heb net een ramadan dieet topic geopend,laten we nu eerst daar bezig zijn,aangezien ramadan moeilijk is en minder kan bewegen,
sunamila
30-08-2009, 19:54
ik weet niet tot ik tevreden ben ,ik ben 1m63 wil zeker 52kg,als ik tevreden ben
to_the_point
30-08-2009, 19:58
ik weet niet tot ik tevreden ben ,ik ben 1m63 wil zeker 52kg,als ik tevreden ben
oohh ok...:D
xselliemarocx
30-08-2009, 20:03
ik ben 1.69 en weeg 65 kg maar wil naar de 58 a 60
Katharos
30-08-2009, 21:31
174cm & weeg 77 kg. Wil naar de 69/70. :o
Heey heey,
kwil ook graag meedoen.
Ben 1.65 en ben nu weer 66.5 :moe:
Wil het liefst naar de 60, maar ben ook wel blij met 62
MissFatty
30-08-2009, 22:55
Allereerst geweldig toppers dat jullie reageren! :goedzo:
ik doe mee wil ins'allah 20 kilo afvallen. Ik zie dat je 16.5 kilo kwijt bent hoe heb je dat gedaan en hoe lang heb je erover gedaan.
Groetjes
Insha'Allah behaal jij je doel om die 20 kilo af te vallen. Ik heb ook nog 20 te gaan dus we hebben evenveel te gaan. :likje:
Over die 16.5 heb ik wel een tijd gedaan hoor, ik ben die nu kwijt doordat ik gewoon heel rustig aan deed af en toe naar de sportschool en goed en gezond eten,maar ik was niet serieus bezig het was erg veel zondigen en niet regelmatig naar de sportschool. Dat gaat vanaf nu veranderen. Na de ramadan ga ik het sporten serieus aanpakken en 3 tot 4 x in de week MOET.
maar wel lekker
Mooi om te lezen dat je al 10cm minder bent als voorheen, keep the good work up lady! :goedzo:
Haha chips is idd erg lekker, maar niet gezond.. (oud nieuws :likje:) Je hebt er van gegeten, ervan genoten nu ben je er klaar mee right??!
Ik wil ook meedoen...:D:D:D:D
ik weeg momenteel 61/62 kilo
ik wil naar de 50/51 max 53
mijn lengte is 1.58 (denk ik weet het niet zeker...hihi)
maar goed ik wil ook heel graag afvallen, ik hoop inschaAllah dat we dat samen kunnen doen op een goede manier...
maar goed... ik ben nu eigenlijk bezig met geen 1 enkele dieet, ik pas mijn eetpatroon gewoon aan. Gewoon lekker gezond eten en geen vettige dingen meer, 1 keer in de zo veel tijd eet ik weleens een beetje chips, of een stukje chocolade...!!!
ik was dus van plan om zo door te gaan, totaan de suikerfeest waarna ik direct mijn ramadan dagen ga inhalen en ik daarna gelijk wil beginnen met sonja bakker...!!! (inschaAllah)
We gaan het insha'Allah samen behalen, als we elkaar motiveren en elkaar feedback geven dan komen we er wel. Pas inderdaad je eetpatroon gewoon aan, we weten allemaal dat het HEEL MOEILIJK is om je aan een dieet te houden. Ik heb er echt 80.000 geprobeert maar tevergeefs geen één die ik vol hield.
zoethout
30-08-2009, 22:56
Salaam meiden...
Ik wil ook meedoen...voor de zomervakantie reageerde ik zo nu en dan bij de topic van DD...Ging een tijdje goed ik wilde 55 wegen voor ik op vakantie zou gaan nou ik woog 56 was happy joh!! en het voelde ook heerlijk. Ik voelde me fit, gezond...maar ook gelukkiger in mijn lichaam omdat ik bewust gezond bezig was. Ik kon ook echt genieten van gezonde tussendoortjes en de behoefte naar chocolade en dergelijke had ik niet meer.. MAAR....eenmaal in Marokko ging het de andere kant op...ik weet niet hoe maar daar kon ik me gewoon niet focussen op gezond eten en nu ben ik weer terug en heb ik nog niet de draad opgepakt..
Ik weeg nu 64, ben dus aangekomen!!..morgen misschien 65 aagezien ik net weer genoeg heb gegeten!!
Maar goed ik begin morgen...ook al is het Ramadahn is geen excuus om me zo te laten gaan..
mijn doel is nu wel de 55 halen met een lengte van 1.65 Inschallah, dmv gezond eten en genoeg bewegen.
Ik hoop dat we met een paar meiden die regelmatig posten elkaar echt ondersteunen...want ik merk (ik lees regelmatig op de achtergrond mee) dat er naar mate van tijd steeds minder wordt gereageerd waardoor de motivatie ook wegzakt..althans het helpt wel als we elkaar blijven steunen...
ik doe ook meee, we moeten elkaar wel goed motiveren, ik had me ook aangemeld bij andere afvaltopics maar kreeg geen motivatie.
ik heb een nieuwe jas gekregen die nog te klein is en ik moet hem passen voordat de winter begint. die jas moet ik gewoon over een maand aan.
zoethout
30-08-2009, 23:13
ik doe ook meee, we moeten elkaar wel goed motiveren, ik had me ook aangemeld bij andere afvaltopics maar kreeg geen motivatie.
ik heb een nieuwe jas gekregen die nog te klein is en ik moet hem passen voordat de winter begint. die jas moet ik gewoon over een maand aan.
Ja precies dat helpt wel:) ..Je bent al wat kwijt goed zo..inschallah nu de rest...Hoe lang wil je erover doen..
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.