Bekijk originele versie : heeft iemand van jullie dames ooit last gehad van.......
het jojo effect, of heeft iemand van jullie er op dit moment last van???
Zo ja, wat hebben jullie ertegen gedaan?
najlae_tanger
23-05-2004, 23:58
dat zou ik ook wel wille wete ja
ja zo vaak dat is als je ineens dik word en dan snel weer afvalt dat noemen ze jojo efect :(
PowerQueen
24-05-2004, 10:44
Nee.. ik niet..
Jojo effect is als je een tijdje heel weinig eet, en je snel afvalt, dan gaat je stofwisseling heel langzaam lopen en dan kom je heel snel weer aan en dan val je weer af enz. :D
miss_saboetje
18-08-2004, 15:52
ahahah nee ik heb jo effect ik kom aan maar geraak ze niet meer weg;)
salama aleikom,
ik heb zelf heel veel problemen met mn gewicht gehad.
NU ben ik op een goed gewicht alhamdullah. Het jojo effect heeft iedereen. Om hier van af te komen moet je heel simpel eigenlijk goed letten op je voeding je kunt bijvoorbeeld opschrijven wat je eet.
Probeer elke dag ongeveer dezelfde hoeveelheden te eten. En probeer ongeveer hetzelfde te eten bijv elke dag ontbijt met granen smiddags fruit en brood en een goede avondmaaltijd. En verder niet te vaak op de weegschaal gaan staan maar een of twee keer per week op het zelfde tijdstip. Als je dat doet zul je niet jojo en. Als je wilt afvallen eet je iets minder of ga je meer sporten een van de twee! En zorg er dan voor dat dit ook weer dagelijks is dus evenwichtig blijft. Bij sporten ook regelmaat houden dus niet een keer heel veel en dan twee weken niet.
Succes ermee!!!!!
BintElmagreb
24-08-2004, 11:03
Ik heb echt helemaal geen last van een jojo effect. Ik was destijds door school :kwaad: 5 kilo afgevallen zo'n 5 a 6 maanden geleden en ik probeer nu weer iets dikker te worden en het lukt niet eens. En als ik niet veel eet dan val ik ook niet af.
Mijn gewicht is echt zeer stabiel.
Succes!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.