Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Auto huren om naar het buitenland te gaan

Miss_Bertolucci
30-08-2009, 00:57

Hoi, Ik zou graag een dagje een auto willen huren om dat dagje dan naar Parijs te gaan. Is er iemand die weet of dat mogelijk is? Zoja, waar? Het enige wat ik steeds krijg is een auto huren IN het buitenland en dat is niet wat ik zoek. Hoor het graag als iemand tips heeft:o Bedankt.

Drifter
30-08-2009, 01:28
www.europcar.nl www.avis.nl www.budget.nl www.sixt.nl www.hertz.nl www.multirent.nl Bij al deze bedrijven kan je een auto huren. Goed de prijzen vergelijken, kan soms flinke verschillen tussen zitten.

settatia76
30-08-2009, 09:45
Let ook op dat je onbeperkte KM neemt. Overweeg evt. om met vliegtuig te gaan, kost tegenwoordig niet veel meer.

Miss_Bertolucci
30-08-2009, 14:14
www.europcar.nl www.avis.nl www.budget.nl www.sixt.nl www.hertz.nl www.multirent.nl Bij al deze bedrijven kan je een auto huren. Goed de prijzen vergelijken, kan soms flinke verschillen tussen zitten. Bedank!:goedzo: Let ook op dat je onbeperkte KM neemt. Overweeg evt. om met vliegtuig te gaan, kost tegenwoordig niet veel meer. Het gaat mij niet om hoe duur het met het vliegtuig is, maar het lijkt mij veel leuker om met de auto te gaan. Maar toch bedankt:D

haanan
30-08-2009, 14:39

Leuk om met de auto te gaan......heb het verkeer daar gezien ik zou dat niet aandurven hihih....en parkeermogelijkheden in de stad is moeilijk om te vinden...je kunt er met de metro overal komen maar succes