Bekijk originele versie : kinderen
Als ik mijn kinderen zo opvoed hoe mijn ouders ons opgevoed heeft zal het insahla niet gebeuren.
Origineel gepost door hakiem
Als ik mijn kinderen zo opvoed hoe mijn ouders ons opgevoed heeft zal het insahla niet gebeuren.
Come again??? :confused:
Morgaine
16-11-2002, 15:30
Hier kan ook ik niets van maken...
Morgaine
Origineel gepost door butterfly1983
waar heb je het over?
Hij is een groentje, hij wilde waarschijnlijk op een discusie reageren en heeft per ongeluk een nieuwe discusie geopend :maf2:
kan geboren
Morgaine
16-11-2002, 15:31
Herstel: ik heb gezien dat hetzelfde berichtje gepost werd bij de discussie 'wat zouden jullie doen?.....'
Morgaine
Origineel gepost door TNAwie
Hij is een groentje, hij wilde waarschijnlijk op een discusie reageren en heeft per ongeluk een nieuwe discusie geopend :maf2:
kan geboren
ach iedereen kan een foutje maken, daar leer je toch van.............dus groentje of niet , hij heeft tenminste geprobeert een reactie te plaatsen:maf2:
Origineel gepost door narcis
ach iedereen kan een foutje maken, daar leer je toch van.............dus groentje of niet , hij heeft tenminste geprobeert een reactie te plaatsen:maf2:
:maf2:
jongens toch niet van stapel lopen het is ramadan,nog maar een half uur.Jullie zijn wel scherp tijdens de ramadan zo mag ik het zien.
maghrabia82
16-11-2002, 16:25
haha wat wilde je nou precies zeggen??
FOUTJE BEDANKT, EETSMAKELIJK
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.