Bekijk originele versie : Heupen, Dijen...?!
zonnetje23
30-08-2009, 00:06
Hallo lieve dames,
Ik wil van me heupen af, mijn dijen... hebben jullie dat ook dat van die heupen hebt en het lijkt net of mijn buik opgezwollen is.. ik krijg een buikje, net of ik zwanger ben:( terwijl dat niet zo is
Ik sport ook, maar het helpt niet... ik voel me zo onaantrekkelijk, vooral als ik ga vrouwenzwemmen:( .
Maar hoe kom je van je dijen, heupen, buik?
heeft iemand tips.. ik hoor het dan.
Soraya_west
30-08-2009, 09:29
vraag me af of dit zou helpen?!
http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/Shape_N_Tone/default.aspx?phid=875#product-information-10
Wil me dijen juist strakker?!
sunamila
30-08-2009, 20:09
ik heb net hetzelfde probleem,maar ik heb wel een heel strakken buik,kom na men ander topic van ramadan dieet topic,en oefeningen doen,slecht voor je probleem,
Sweet.Lady
31-08-2009, 01:01
Hayz!!
ik weet niet wat je bedoeld met heupen..Als je aan je heupen voelt en voelt gwn bot door de vel, dan kan je eigenlijk niets doen aan je heupen dan is het gwn hoe je bent opgebouwd, maar er zijn ook vrouwen die zo uitgestoken vetkwabben hebben op hun heupen als je dat bedoeld dan is het beste wat je daaraan kan doen en aan een dikke buik: Lopen en veeel buikspier oefeningen..Hoewel zwemmen is ook echt goed als je echt baantjes gaat trekken en niet wat ga springen in het water..
Dikke kus
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.