Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Draadloos internetvebinding beveiligen.

_AzinAtlasyBoy_
29-08-2009, 23:33

Beste mensen, Hoe kan ik mijn internetverbinding beveiligen tegen anderen, zodat geen gebruik kunnen maken van mijn verbinding. Ik wist niet dat dit allemaal kon. Ik ging net even verbinding maken met een ander netwerk en voor ik het wist heb ik internetverbinding met iemand hier uit de omgeving. Dus dit betekend dat ook andere hier gebruik van kunnen maken. Hoe kan ik dit beveiligen? Codes ofzo? Kan iemand me helpen?

_AzinAtlasyBoy_
30-08-2009, 00:11
Volgens mij is het me gelukt. Ik heb via Google de handleiding van mijn router gedownload en de stappen gevolgd. Ik krijg nu bij alle netwerken te zien, dat mijn verbinding beveiligd is. Klopt het dan andere mensen van buitenaf niet meer gebruik kunnen maken van mijn internetverbinding?

TheInvisibleMen
30-08-2009, 04:45
"Normale" gebruikers zullen geen gebruik maken van je internet als je die beveiligd is, "niet normale" mensen ( zoals ik en meerdere :hihi:) kunnen dat wel :hihi:

_AzinAtlasyBoy_
30-08-2009, 04:46
"Normale" gebruikers zullen geen gebruik maken van je internet als je die beveiligd is, "niet normale" mensen ( zoals ik en meerdere :hihi:) kunnen dat wel :hihi: Ben je hacker?

MrTestosteronI
30-08-2009, 04:50

99% van de mensen kan er nu geen gebruik meer van maken. Mensen die verstand hebben van dat soort onzin, maar vooral veel tijd hebben, kunnen er nog wel in. Maar vervolgens is de vraag: wat kunnen ze ermee ? weinig, behalve met jouw verbinding internetten. Maar de kans is klein dat jij net zo'n nerd in je buurt hebt. Die hebben meestal zelf al goede internetverbindingen zodat ze de hele dag online kunnen gamen en dergelijke :D

MrTestosteronI
30-08-2009, 04:51
99% van de mensen kan er nu geen gebruik meer van maken. Mensen die verstand hebben van dat soort onzin, maar vooral veel tijd hebben, kunnen er nog wel in. Maar vervolgens is de vraag: wat kunnen ze ermee ? weinig, behalve met jouw verbinding internetten. Maar de kans is klein dat jij net zo'n nerd in je buurt hebt. Die hebben meestal zelf al goede internetverbindingen zodat ze de hele dag online kunnen gamen en dergelijke :D

TheInvisibleMen
30-08-2009, 04:57
99% van de mensen kan er nu geen gebruik meer van maken. Mensen die verstand hebben van dat soort onzin, maar vooral veel tijd hebben, kunnen er nog wel in. Maar vervolgens is de vraag: wat kunnen ze ermee ? weinig, behalve met jouw verbinding internetten. Maar de kans is klein dat jij net zo'n nerd in je buurt hebt. Die hebben meestal zelf al goede internetverbindingen zodat ze de hele dag online kunnen gamen en dergelijke :D :lol: Als ik bij me ouders ben dan heb ik echt lol

MrTestosteronI
30-08-2009, 05:17
:lol: Als ik bij me ouders ben dan heb ik echt lol eigenlijk wel handig dat er sommige netwerken onbeveiligd zijn. Kan je bijna overal internetten

_AzinAtlasyBoy_
30-08-2009, 06:30
eigenlijk wel handig dat er sommige netwerken onbeveiligd zijn. Kan je bijna overal internetten Ik klik vaak bij netwerken, bij die taalbalk. Ik zal altijd die van mij onbeveiligd. Maar nu ben ik er weer uit. Heb via Google mijn internet kunnen beveiligen. Ik zal alleen net een nieuwe verbinding van Tele2 bij staan. Onbeveiligd nog wel. Ik klikte daarop en had ook verbinding. Denk maar dat ik mijn abbbbooooonement ga opzeggen! :hihi: Gratis internet.

TheInvisibleMen
30-08-2009, 09:21
eigenlijk wel handig dat er sommige netwerken onbeveiligd zijn. Kan je bijna overal internetten Voor mij maakt het niet uit, ik kan overal op het internet, via me smarthphone of hotspots via mijn provider. HEt is alleen leuk om te kijken of ze leuke game's hebben op hun pc's :hadj:

MrTestosteronI
30-08-2009, 16:13
Voor mij maakt het niet uit, ik kan overal op het internet, via me smarthphone of hotspots via mijn provider. HEt is alleen leuk om te kijken of ze leuke game's hebben op hun pc's :hadj: oh je kan ook in hun pc'tjes snuffelen, nerd :hihi: Ik klik vaak bij netwerken, bij die taalbalk. Ik zal altijd die van mij onbeveiligd. Maar nu ben ik er weer uit. Heb via Google mijn internet kunnen beveiligen. Ik zal alleen net een nieuwe verbinding van Tele2 bij staan. Onbeveiligd nog wel. Ik klikte daarop en had ook verbinding. Denk maar dat ik mijn abbbbooooonement ga opzeggen! :hihi: Gratis internet. haha, totdat hij er ook achter komt net als jij en zijn netwerk beveiligt

TheInvisibleMen
30-08-2009, 22:35
oh je kan ook in hun pc'tjes snuffelen, nerd :hihi: haha, totdat hij er ook achter komt net als jij en zijn netwerk beveiligt :nerd: