Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haar haar haar....HAAR!!!!

loella
16-11-2002, 15:17

Heyyy allemaal ik weet dit is een rare topic maar toch moet ik het weer weten!!! Aan de meisjes: Hoe wil je dat het haar van een jongen zit dus, stekels of dat matje of iets anders? En het zelfde geldt voor de heren: Hoe moet het haar van een meisje volgens jullie zitten? Nou doei doei be3oeshet :zwaai:

-Reda-
16-11-2002, 15:20
Origineel gepost door loella Heyyy allemaal ik weet dit is een rare topic maar toch moet ik het weer weten!!! Aan de meisjes: Hoe wil je dat het haar van een jongen zit dus, stekels of dat matje of iets anders? En het zelfde geldt voor de heren: Hoe moet het haar van een meisje volgens jullie zitten? Nou doei doei be3oeshet :zwaai: ik ben helemaal gek van donkere krullen...:verliefd:

loella
16-11-2002, 15:22
ja misschien klinkt het een beetje standaard maar ik zelf geef de voorkeur aan stekletjes en niet die van 1 meter illl maar die leuke mooie verzorgde stekels

NoreJihan
16-11-2002, 15:24
BAH BAH MATJES DAT IS ECHT EEN AFKNAPPERIJ stekels zijn wel mooi maar niet overdreven of naar achteren gewoon IEEEEEGh ik hou nietvn jongens met krullen liever stijl :D

loella
16-11-2002, 15:30

Origineel gepost door NoreJihan BAH BAH MATJES DAT IS ECHT EEN AFKNAPPERIJ stekels zijn wel mooi maar niet overdreven of naar achteren gewoon IEEEEEGh ik hou nietvn jongens met krullen liever stijl :D Jah illll die matjes illll echt vies

BENTGHATAR
16-11-2002, 15:31
zwart haar,krullend:verliefd: of zo'n Brad Pitt -kapsel (7 years in Tibet):verliefd:

sweety18
16-11-2002, 15:32
stekeltjes is wel cool maar e en matje uhhhhhhhhhhhhhhhh

narcis
16-11-2002, 15:32
korte verzorgde stekeltjes, das wel heeeeeeeel mooi!!!!!!!!!!!:maf2: