Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : salaam ik had een vraagje

Mevrouw_m
29-08-2009, 22:14

allereerst een gezegend ramadan, ik wou graag weten wievan jullie weet waar ik goedkoop kan boeken naar marokko... voor de maand december alvast bedankt!!!!

MacDoc
29-08-2009, 22:29
Bij d-reizen hebben ze nu aanbiedingen volgens mij of de vliegwinkel, heb je ook vaak goedkope retourtjes.

Aliyanah
29-08-2009, 23:14
ryanair!! Ligt eraan ook waar je precies heen wil? Als je dat erbij aangeeft dan weten we dat.

Gewoontjess
29-08-2009, 23:35
Air Arabia Maroc.

bouhia
29-08-2009, 23:35

Ik zou ook zeggen ryain air , zeker als je naar het zuiden van het land wil , maar ook fez en tanger en zo ECHT HEEL GOEDKOOP 0 EURO SOMS EN JE BETAALT ALLEEN NOG DE BELASTING !! Ga zelf in novembeer /december naar agadir want ze vliegen vanaf november ook naar Agadir en DAAAR ZIJN WE ERRRRUG BLIJ MEE..

Mevrouw_m
30-08-2009, 00:11
bedankttt damess& Heer.... ga zeker ff surfen zelf ga ik naar fes inshallah

Larache86
30-08-2009, 10:24
Als je meer details nu zou plaatsen... zouden we je beter bij kunnen helpen Zoals .... Plaats in marokko, heen en terug datum !!

Mevrouw_m
31-08-2009, 00:51
Als je meer details nu zou plaatsen... zouden we je beter bij kunnen helpen Zoals .... Plaats in marokko, heen en terug datum !! Ik wil inshallah maand december(kerstvankantie) gaan voor 7 dagen ik moet in fes zijn of nador.. Ik heb gekeken is nog best wel duur...

Leuke_spullen
31-08-2009, 11:49
Ik zou ook zeggen ryain air , zeker als je naar het zuiden van het land wil , maar ook fez en tanger en zo ECHT HEEL GOEDKOOP 0 EURO SOMS EN JE BETAALT ALLEEN NOG DE BELASTING !! Ga zelf in novembeer /december naar agadir want ze vliegen vanaf november ook naar Agadir en DAAAR ZIJN WE ERRRRUG BLIJ MEE.. Is dit wel een vertrouwelijke site?..... Hij geeft ong 150 euro aan voor 2 personen vanuit brussel?... vliegt hij niet vanuit amsterdam?

bouhia
04-09-2009, 00:07
Ryain air is zeker te vertrouwen mijn famillie gaat er vaak mee heen en terug en ben er zelf ook mee gaan vliegen , ga in cha allah in november weer vanauit weeze(dusseldorf) is een half uurtje van mij vandaan naar agadir voor 3 volw, en een peuter voor 150 euro, en dat is zeker goekoop toch ??