Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Super droge gezichtshuid

Omaima0
29-08-2009, 17:18

Wat er aan te doen? Vooral neus, voorhoofd en de zone rond om mijn mond. :huil:

renee
29-08-2009, 18:12
Insmeren met olie: habba sawda, arganolie, olijfolie of goede creme, bv cold cream van weleda en goede vetten eten bijv olijfolie.

Agadir_Lady
30-08-2009, 00:12
dagcreme gebruiken, vaseline voor het slapen gaan, rozenwater... kortom smeer er maar iets op, na enige tijd zal dat wel helpen...als je het regelmatig doet ;)

Omaima0
30-08-2009, 00:48
Doe ik ook maar voor korte duur heeft t resultaat. Of ik krijg er pukkeltjes van.

CoCo_
30-08-2009, 00:54

Ik raad je sowieso aan geen cremes e.d te gebruiken, maar juist natuurlijke producten. Als je cremes gaat gebruiken raakt je guid gewend aan de verzorging en gaat het stoppen/minderen zichzelf te verzorgen, als je dus stopt met de cremes dan wordt je huid daar alleen maar slechter door. Wat ook kan gebeuren is dat je talgklieren "in de war raken" waardoor je dus puistjes krijgt of een té vette huid. Gebruik rozenwater (échte rozenwater, geen water met rozenaroma), olie (b.v olijfolie) of vaseline (vaseline trekt niet in, in de huid, maar verzacht de huid waardoor het dus niet hetzelfde effect heeft als cremes). En als je toch een creme wilt gebruiken, gebruik er dan eentje op waterbasis. Ik weet trouwens niet hoe droog je huid is, maar soms werkt een simpele gezichtsmassage ook. Dit brengt je talgklieren in snellere werking waardoor je huid zelf "vet" gaat produceren en dat resulteert in een minder droge huid. Succes!

Omaima0
30-08-2009, 01:33
Ik raad je sowieso aan geen cremes e.d te gebruiken, maar juist natuurlijke producten. Als je cremes gaat gebruiken raakt je guid gewend aan de verzorging en gaat het stoppen/minderen zichzelf te verzorgen, als je dus stopt met de cremes dan wordt je huid daar alleen maar slechter door. Wat ook kan gebeuren is dat je talgklieren "in de war raken" waardoor je dus puistjes krijgt of een té vette huid. Gebruik rozenwater (échte rozenwater, geen water met rozenaroma), olie (b.v olijfolie) of vaseline (vaseline trekt niet in, in de huid, maar verzacht de huid waardoor het dus niet hetzelfde effect heeft als cremes). En als je toch een creme wilt gebruiken, gebruik er dan eentje op waterbasis. Ik weet trouwens niet hoe droog je huid is, maar soms werkt een simpele gezichtsmassage ook. Dit brengt je talgklieren in snellere werking waardoor je huid zelf "vet" gaat produceren en dat resulteert in een minder droge huid. Succes! Ik gebruik ook geen cremes. Ik heb een gave huid van me zelf alhamdouliallah alleen nu het kouder begint te worden en de winter word mijn huid enorm droog. Ik gebruik wel pure honing als masker etc. En was mijn gezicht met sabon el kef. Hmm rozenwater, dat ga ik wel proberen. Elke avond voor het slapen gaan?

CoCo_
30-08-2009, 01:50
Ik gebruik ook geen cremes. Ik heb een gave huid van me zelf alhamdouliallah alleen nu het kouder begint te worden en de winter word mijn huid enorm droog. Ik gebruik wel pure honing als masker etc. En was mijn gezicht met sabon el kef. Hmm rozenwater, dat ga ik wel proberen. Elke avond voor het slapen gaan? Ik gebruik het 's ochtends en 's avonds, maar niet elke dag (omdat ik het gewoon vergeet). Je kunt beginnen met twee maal daags en als het beter wordt eenmaal per dag.

Omaima0
30-08-2009, 01:52
Ik gebruik het 's ochtends en 's avonds, maar niet elke dag (omdat ik het gewoon vergeet). Je kunt beginnen met twee maal daags en als het beter wordt eenmaal per dag. dankje voor je tip! :kus:

CoCo_
30-08-2009, 02:01
Geen dank!