Bekijk originele versie : Tampons, haraam of niet?
Heb zelf het vermoeden dat het wel zo is (voor de maagden onder ons) maar weet het niet 100% zeker dus vandaar mijn vraag. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Liefs Imen
Miss_Wafae
23-05-2004, 22:22
Ik Denk Niet Dat Het Haraam Is Maar Het Tast Je Maagdenvlies Aan..Neem Het Zekere Voor Het Onzekere En Wacht Ermee Totdat Je Getrouwd Bent..
Wa Allah Oe A3lam
Nadia_Antwerpen
23-05-2004, 22:50
assalaam wa aleikum
wil je zelf weten wat een effect zo'n tampon geeft in je lichaam? steek een tampon enkele minuten in een glas water. kijk zelf hoe groot en dik het wordt. besef dan dat zoiets zich diep in je lichaam bevindt. en dan snap ik mensen niet die zeggen dat zoiets je niet kan ontmaagden! een goeie raad, als je nog maagd bent, raad ik het je ten zeerste af.
ik ben zelf getrouwd en gebruik het nooit! het feit alleen al dat dat bloed zich ophoopt in zo'n watten staaf in je lichaam, das toch een vieze gedachte??
mha salama
Origineel gepost door Nadia_Antwerpen
assalaam wa aleikum
wil je zelf weten wat een effect zo'n tampon geeft in je lichaam? steek een tampon enkele minuten in een glas water. kijk zelf hoe groot en dik het wordt. besef dan dat zoiets zich diep in je lichaam bevindt. en dan snap ik mensen niet die zeggen dat zoiets je niet kan ontmaagden! een goeie raad, als je nog maagd bent, raad ik het je ten zeerste af.
ik ben zelf getrouwd en gebruik het nooit! het feit alleen al dat dat bloed zich ophoopt in zo'n watten staaf in je lichaam, das toch een vieze gedachte??
mha salama
Salaam Nadia,
ik gebruik niets anders dan tampons (ben getrouwd ;) )!
In zo'n tampon kan heel wat opgezogen worden en als je het ook nog regelmatig wisselt is het zeker veel hygienischer dan binden.
Ik vind juist binden erg vies, elk druppeltje bloed voel je inlopen en steeds maar oppassen dat ze goed zitten en dan de geur, brrr.
Met een tampon heb je ook veel meer bewegingsvrijheid.
Nee, voor mij nooit meer binden.
Lijkt wel een OB-reclame :D
(das natuurlijk niet mijn bedoeling)
Als maagd zou ik trouwens die dinger ook niet gebruiken. Maar denk niet dat ze haraam zijn, hoe kom je bij? Haraam zou het zijn als je je ongetrouwd door een vent laat ontmaagden maar toch niet door een tampon...
gr. Noura
SCHULDIG
24-05-2004, 00:21
Vrouwenpraatjes :jammer:
:p :D wel interessant hoor :stout: :o
Door tampons wordt je niet ontmaagd. Ontmaagd wordt je door mannen!
Nadia_Antwerpen
24-05-2004, 11:09
assalaam wa aleikum
inderdaad erwin, wel jammer dat ze daar niet aan denken als ze opeens geen bloed zien? dus meisjes, neem het zekere voor het onzekere als je geen ellelange discussies wil houden met je man op je huwelijksnacht en waarna hij uiteraard toch eeuwig zijn twijfels zal hebben!
mha salama
well pathatetic als je man alleen maar met je trouwt om je maagd zijn :rolleyes:
Rayhane_20
24-05-2004, 13:14
Origineel gepost door Nadia_Antwerpen
assalaam wa aleikum
inderdaad erwin, wel jammer dat ze daar niet aan denken als ze opeens geen bloed zien? dus meisjes, neem het zekere voor het onzekere als je geen ellelange discussies wil houden met je man op je huwelijksnacht en waarna hij uiteraard toch eeuwig zijn twijfels zal hebben!
mha salama
Salaam 3aleikoem meid,
Ik zou het ook zeker afraden voor de maagden onder ons, niet om het feit dat het haram is, maar om het feit dat het inderdaad je maagdenvlies kan beschadigen, en wij Marokkanen hebben hun oordeel al snel klaar liggen.
Nu even over jouw stukje dat ze geen bloed zien. Het is wetenschappelijk bewezen dat zeker 60% van de meisjes eerste keer niet bloed, en er zitten natuurlijk ook meiden bij die geen tampon of dergelijke gebruikt hebben. Dus geen bloed wil niet zeggen dat je al ontmaagd bent.
Gair insha Allah
Wa3aleikoem salaam
Ik mag ze niet gebruiken van Mammie. :o
Origineel gepost door Daarom
Ik mag ze niet gebruiken van Mammie. :o
Tampons hoe graag ik het ook zou willen.
Ik zal het toch niet doen.
Neem geen risico's.
Straks word ik nog uitgemaakt voor een zaniya omdat ob al zijn werk heeft gedaan.
En dan is onzichtbaar beter niet meer zo op zijn plaats.:moe:
Origineel gepost door Oujdane
Tampons hoe graag ik het ook zou willen.
Ik zal het toch niet doen.
Neem geen risico's.
Straks word ik nog uitgemaakt voor een zaniya omdat ob al zijn werk heeft gedaan.
En dan is onzichtbaar beter niet meer zo op zijn plaats.:moe:
:o Ach je weet zelf toch dat je dan nog maagd bent.
Boeiend wat je man denkt :D
Origineel gepost door Daarom
:o Ach je weet zelf toch dat je dan nog maagd bent.
Boeiend wat je man denkt :D
Kom op msn moet je wat vragen. Oujdane@hotmail.com
ik zou niet eens weten hoe ik ze zou moeten gebruiken lijkt me raar zo iets gebruiken
Origineel gepost door jellaba
ik zou niet eens weten hoe ik ze zou moeten gebruiken lijkt me raar zo iets gebruiken
In elk doosje zit een uitgebreide handleiding. Met tips voor als je ze voor het eerst gebruikt.
Ik zweer bij tampons trouwens. Hygienischer, je voelt je schoner, geen verband dat vervelend tussen je benen zit. Ik gebruik meestal huismerken, dus dit is geen OB reclame. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.