Bekijk originele versie : Ik doe mijn spulletjes weg!
Verkoop200999
29-08-2009, 15:28
Ik doe mijn spulletjes weg!
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb de volgende spullen te koop!
Beige HM handtas te koop.
Beige sleehakjes, maat 38.
Le coq sportif sportschoenen, maat 38.
Turqouise instappers, maat 38. Deze zijn van de zara.
Turqouise jurkjes te koop.
Een zwarte Mango jas, maat s.
Zwarte herfstjas van de Coolcat, maat s.
Witte HM jasje, maat s.
Ik weet niet hoe ik hier foto`s kan plaatsen dus als je foto`s wil stuur je mail dan stuur ik je de foto`s via mail.
Voor een mooi prijsje mogen deze spullen weg.
DiepOngelukkig
29-08-2009, 15:40
Kan je ook weggeven in Marokko..waarom moeten mensen altijd geld voor hebben?? Gier
Verkoop200999
29-08-2009, 15:42
Mensen die niet geinteresseerd zijn graag niet reageren!!!!
En wie ben jij om te oordelen??!!!!
MichieldeRuyter
29-08-2009, 15:42
Kan je ook weggeven in Marokko..waarom moeten mensen altijd geld voor hebben?? Gier
Rif, ouderen die geen hulp hebben en vast zitten in hun leemhuisjes in de bergen. zou mooi zijn als zij verrast konden worden door onverwachte steun.
DiepOngelukkig
29-08-2009, 15:46
Mensen die niet geinteresseerd zijn graag niet reageren!!!!
En wie ben jij om te oordelen??!!!!
Ik ben wie ik ben, en ik oordeel niet. Ik deel een gunst met je. Sadaqa heet zoiets. Als je iets weggeeft wat je dierbaar is..een jas ofzo..dan krijg je daar echt heel veel hasanaats voor terug. maar ja, jij vind geld belangerijker.
Pleeborstel
29-08-2009, 16:18
Ik ben wie ik ben, en ik oordeel niet. Ik deel een gunst met je. Sadaqa heet zoiets. Als je iets weggeeft wat je dierbaar is..een jas ofzo..dan krijg je daar echt heel veel hasanaats voor terug. maar ja, jij vind geld belangerijker.
Sja, geld stinkt niet, zelfs niet voor degenen die doorgaans met allerlei islamitische teksten en andere toestanden uit die richting komen aanzetten.
Niemand ontkomt aan de consumptiemaatschappij, dat maken topics zoals deze wel duidelijk.
Je gaat je schoenen toch niet verkopen!
Wie wilt er nu 2dehandse slippers dragen?
JUST DON'T :giechel:
Verkoop200999
29-08-2009, 16:29
Je gaat je schoenen toch niet verkopen!
Wie wilt er nu 2dehandse slippers dragen?
JUST DON'T :giechel:
Waar zie jij slipperss:confused: :confused: :confused:
Waar zie jij slipperss:confused: :confused: :confused:
Instappers same shit:giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.