Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tepels

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
23-05-2004, 21:24

Salaam vrouwelijke leden, Bij deze wilde ik U allen oproepen om mij Uw tepels en tepelhof te beschrijven. Ik ben een man van middelbare leeftijd die onderzoek doet naar de borst van de vrouw. Bij deze zet ik daarom een optiekader achter de tekst. Hopelijk kunt U dit beantwoorden. Masalmma en mijn dank is groot. Fons..

Naizah
23-05-2004, 21:54
heey jij daar vieze vent. smerige bastaard met je lelijke hoofd ya rabbih.

Oujdane
23-05-2004, 22:08
Ordinaire Tepels..Bestaat er ook een combinatie van bovenstaande tepels.?

DaNGeRouZLy
23-05-2004, 22:54
mensen hebben ook nog gestemd ook:jammer:

Beloved
23-05-2004, 22:58

Fons... lijkt op Tons...

C_warrior
24-05-2004, 00:37
het kan anoniem

DaNGeRouZLy
24-05-2004, 00:46
Origineel gepost door KohiNoor Dat heb ik wel gedaan :hihi: :eek: zo vies man gaat die wannabe fons morgen de resultaten opmaken en ik wil niet weten wat hij dan gaat doen:jammer: sweet dreams voor straks hbiba ciao :zwaai:

Sofija
24-05-2004, 00:52
damn, wat kan die gast nou doen met de informatie die de stemmers hem verschaffen???? ALs je denkt dat ie z'n fanatasie daarop los laat dan heb je het mis, want hij kan het net zo goed erzonder doen................dus maak van een mug AUB geen grote dikke olifant! SOmmige mensen willen maar al te graag het heilige boontje uithangen.................maar ondertussen................................ :melig:

DaNGeRouZLy
24-05-2004, 00:55
Origineel gepost door Sofija damn, wat kan die gast nou doen met de informatie die de stemmers hem verschaffen???? ALs je denkt dat ie z'n fanatasie daarop los laat dan heb je het mis, want hij kan het net zo goed erzonder doen................dus maak van een mug AUB geen grote dikke olifant! SOmmige mensen willen maar al te graag het heilige boontje uithangen.................maar ondertussen................................ :melig: wie heeft gezegd dat ik een heilig boontje ben Damn wie maakt hier nu van een mug een olifant. Ik zeg mijn mening jij de jouwe en als het je niet bevalt wieberen dan :zwaai: alles moet maar kunnen tegenwoordig men kent geen schaamte meer:jammer:

Sofija
24-05-2004, 00:59
RIght, je geeft je mening, wat dat betreft heb je gelijk..........maar waarom zo zeuren, nergens voor nodig.......gewoon relaxed beschrijven hoe ze eruit zien.............dan is FOns ook blij! HEb je iets goeds gedaan tenminste...............niemand schade berokkend als je een beetje meewerkt! :melig:

DaNGeRouZLy
24-05-2004, 01:00
Origineel gepost door Sofija RIght, je geeft je mening, wat dat betreft heb je gelijk..........maar waarom zo zeuren, nergens voor nodig.......gewoon relaxed beschrijven hoe ze eruit zien.............dan is FOns ook blij! HEb je iets goeds gedaan tenminste...............niemand schade berokkend als je een beetje meewerkt! :melig: nee zo laag zink ik niet :melig: :rolleyes:

DaNGeRouZLy
24-05-2004, 11:12
haal het weg haal het weg :D goei morge Wie geht es Ihnen heute? itçs sehr langweilig hier:maf2:

tamza_riffia
24-05-2004, 13:21
Mensen laat FONS SPOREN zijn werk doen :lol: Ik zie hier wel veel behaarde borsten :haha:

Mysticalia
24-05-2004, 13:25
:schok::schok: :schok: :lol::lol: wat een onderwerp! baaaaaaaaaaaaz :jammer: :jammer: gaat je niet aan joh! :ego:

islamietje114
24-05-2004, 16:52

de mijne zijn vierkant, paars met groene stippen....j tzzzzzzzzzzz :maf: ps. voor meiden die er mee zitten dat we zo reageren: IK LIG NEIT WAKKER VAN JULLIE!!:kwaad:

Pagina's : [1] 2 3 4