Bekijk originele versie : Eminem.....Lose Yourself
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Military_Minded
16-11-2002, 14:26
Wie heeft deze plaat gehoord????...als je hem nog niet gehoord hebt....nu downloaden!!!
Liedje is echt ghatar!!!
P-
Origineel gepost door Military Minded
Wie heeft deze plaat gehoord????...als je hem nog niet gehoord hebt....nu downloaden!!!
Liedje is echt ghatar!!!
P-
wajooow...weet je hoe oud dat liedje is...sinds september ofzo...
Military_Minded
16-11-2002, 14:50
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
wajooow...weet je hoe oud dat liedje is...sinds september ofzo...
Ik lig echt achter....ik heb nooit echt naar Eminem geluisterd!!!
Normaal gesproken luister ik alleen naar Wu Tang...en die Homo's van outkast en Bone Thugs!!!
Ik moet eens naar andere muziek gaan luisteren....ik heb toenet voor het eerst..."Thug mansion" gehoord....NAS is niet echt goed op die plaat!!!
Trouwens ken jij een plaat van Eminem met D12....waar Eminem begint....met "If I"....een type "Adreline Rush" plaat....Ik moet dat liedje hebben
p-
KEN DIE PLAAT NIET FF CHECKEN
Military_Minded
16-11-2002, 15:45
Origineel gepost door Kadir
whaha, zo oud, download maar de clip ervan ofzo, is ook vet
Ik wil die gozer niet zien.....naar hem luisteren is genoeg!!!
P-
Military_Minded
16-11-2002, 15:51
Haha, no man, is goeie clip, je ziet stukjes van de film, ik wil die film echt zien man.
ik was vorige week in de cinema...en lieten ze wat voorstukjes zien.......film speelt zich af in 1995....dus verwacht maar veel Mobb deep liedjes op de achtergrond!!!!
"Infamous"....was de CD van 1995....geen twijfel!!!
P-
WAT VINDEN JULLIE EIGENLIJK EMINEMS BESTE PLAAT???
MIJN FAVORIETE EMINEM PLATEN ZIJN
- GET YOU MAD, OP DE WAKE UP SHOW VAN SWAY AND TECH
- ANY MAN , OP SOUNDBOMBING 2
Military_Minded
16-11-2002, 15:56
Origineel gepost door NA3 NA3
"Till I collapse" is zijn beste plaat....de adreline......WOW!!!!
P-
Origineel gepost door NA3 NA3
hmmm...Any Man was zeker goed...ik vind nu "'Till I Collapse" erg...samen met Nate Dogg...POMPENDE BEAT!!!! Goddamnit de adrenaline druipt zo ongeveer van deze track af. De beat heeft die oude Queen - We will rock you feeling all over it. Nate Dogg zingt het reffrein. Eminem spit alsof ie net een paar liter redbull achter de kiezen heeft. Heerlijke track waarvan de titel de inhoud wel uitlegt als die er tenminste nog toe doet!!!:goedzo:
Military_Minded
16-11-2002, 15:58
Origineel gepost door Military Minded
Ik lig echt achter....ik heb nooit echt naar Eminem geluisterd!!!
Normaal gesproken luister ik alleen naar Wu Tang...en die Homo's van outkast en Bone Thugs!!!
Ik moet eens naar andere muziek gaan luisteren....ik heb toenet voor het eerst..."Thug mansion" gehoord....NAS is niet echt goed op die plaat!!!
Trouwens ken jij een plaat van Eminem met D12....waar Eminem begint....met "If I"....een type "Adreline Rush" plaat....Ik moet dat liedje hebben
p-
is er iemand die mij kan helpen...ik moet die plaat met D-12 hebben!!!
p-
Military_Minded
16-11-2002, 15:59
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
hmmm...Any Man was zeker goed...ik vind nu "'Till I Collapse" erg...samen met Nate Dogg...POMPENDE BEAT!!!! Goddamnit de adrenaline druipt zo ongeveer van deze track af. De beat heeft die oude Queen - We will rock you feeling all over it. Nate Dogg zingt het reffrein. Eminem spit alsof ie net een paar liter redbull achter de kiezen heeft. Heerlijke track waarvan de titel de inhoud wel uitlegt als die er tenminste nog toe doet!!!:goedzo:
Precies!!!!
Till i collapse....dat is de plaat
P-
CHECK ZN FREESTYLES MAAR EENS OP DE DE SHIT VAN SWAY AND TECH, THE WAKE UP SHOW EN DE BATTLES MET CANIBUS!!
TROUWENS WAT VINDEN JULLIE VAN CANIBUS??
IK VIND DIE GAST EEN FOCKING GOEDE LYRICIST!! ALLEEN VALLEN ZN BEATS WEL EENS TEGEN, ZOALS ZN LAATSTE CD
Military_Minded
16-11-2002, 16:04
Wat *** je nou, Nas is best wel goed op die track, beter dan wat ie laatste tijd aan t doen is.
Vind je???
Oke dan!!
p-
Wat *** je nou, Nas is best wel goed op die track, beter dan wat ie laatste tijd aan t doen is.
wat praat je poep...Nas is he-le-maal terug met "Stillmatic!" en nu komt ook nog eens "God Son" uit...wajoow ik ga die cd halen...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.