Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als Jij V....... Bent Wat................

Pagina's : [1] 2

sweetysma
23-05-2004, 20:40

Als Jij Verliefd Ben ..... Wat Ga Jij Dan Doen??..... Vertel Het Je Diegene Gelijk Of Laat Je Het Niet Merkden ?? En Vind Je Het Leuk Als Iedereen Van je Buurt Weet Dat Je wat Met Die jongen hebt?? En Wie Vertel Het Je Allemaal ?? :) Wou Ff Jullie Antwoord Weten ......:D

Schatjee
23-05-2004, 20:42
Ben nog nooit verliefd geweest..

GoogolPlex
23-05-2004, 20:44
Origineel gepost door sweetysma Als Jij Verliefd Ben ..... Wat Ga Jij Dan Doen??..... Vertel Het Je Diegene Gelijk Of Laat Je Het Niet Merkden ?? En Vind Je Het Leuk Als Iedereen Van je Buurt Weet Dat Je wat Met Die jongen hebt?? En Wie Vertel Het Je Allemaal ?? :) Wou Ff Jullie Antwoord Weten ......:D Ik negeer het, en vertel het aan niemand..... Van verliefd zijn komen alleen maar problemen... Nergens goed voor!!!

sweetysma
23-05-2004, 21:01
Schatje:Ff seri nog nooit verliefd geweest??? heb je ook niemand leuk gevonden:D GoogolPlex:jah daar heb je helemaal gelijk in:goedzo: van verliefdheid komen er alleen maar problemen :D ewa ikke zou het alleen aan me vrienden zeggen en me lieve sisters:D ik zou echt niet rennend langs de wereld en zeggen"jah ik vind die die leuk"nou NEE !!!!!!!!!!!!! wat beter zou zijnn gweeest is bestond liefde maaar niet:) je wordt er alleen maar verdrietig van,krijg er veel problemen mee;) Hebben julie Nu op dit moment een vriend/vriendin?? zo jah...Hoe gaan jullie ermee om...weten jullie ouders ervan??

DaNGeRouZLy
23-05-2004, 22:37

Origineel gepost door sweetysma weten jullie ouders ervan?? hij mag in het weekend blijven slapen :rolleyes:

sweetysma
23-05-2004, 22:52
DaNGeRouZLy:sorry hoor is een normale vraag!!!!!!!

Nordinnn
23-05-2004, 22:57
hahaha... sommige mensne spaceee hahah me ex(mocro) was wel vaak bij me thuis en ik bij haar... maar wanneer het uit is... is het klote... voor haar dan.... haar ouders vragen hoe het met me is... en dan sta je met je mond vol tanden.. hy is er niet meer .. tsja..

sweetysma
23-05-2004, 22:59
Nordinnn:hahahah is zekr ernstig voor der

Elhoub_girl
23-05-2004, 23:14
ik ga vet spacuuhh in ne eigen wereldje :D verder doe ik er niks aan :auw2:

savae_moker
23-05-2004, 23:16
Origineel gepost door DaNGeRouZLy hij mag in het weekend blijven slapen :rolleyes: Ya gekke :hihi:

tkehbinitto
24-05-2004, 02:34
Origineel gepost door sweetysma Als Jij Verliefd Ben ..... Wat Ga Jij Dan Doen??..... Vertel Het Je Diegene Gelijk Of Laat Je Het Niet Merkden ?? En Vind Je Het Leuk Als Iedereen Van je Buurt Weet Dat Je wat Met Die jongen hebt?? En Wie Vertel Het Je Allemaal ?? :) Wou Ff Jullie Antwoord Weten ......:D je moet er voor zorgen dat het alleen tussen jullie twee blijft, er komt een tijd dat je niet meer wilt, of dat je vreemd wilt gaan. dan kan je hem makkelijker flashen

DaNGeRouZLy
24-05-2004, 09:53
Origineel gepost door savae_moker Ya gekke :hihi: :p

sweetysma
24-05-2004, 19:13
Origineel gepost door tkehbinitto je moet er voor zorgen dat het alleen tussen jullie twee blijft, er komt een tijd dat je niet meer wilt, of dat je vreemd wilt gaan. dan kan je hem makkelijker flashen jah zal ik doen daar heb je gelijk in :D je weet tog zometeen kom ik een VEEL leukere jongen tegen ahwhhaha "makkelijk flashen"

Lady_moi
24-05-2004, 19:19
Ik laat het juist wel merken! Niet door opvallend te doen maar juist door me geheimzinnig te gaan gedragen zo ben ik nu eenmaal. Ik doe da nie opzettelijk maar als ik verliefd ben ga ik me automatisch zo gaan gedragen. En dan geef ik diegene dan ook hints. Maar nooit zal ik het zeggen. En aan relaties doe ik sowieso nie. Maarja STEL.. Jah dan zou ik het beter nie aan iedereen zeggen. Iwa ze zeggen nie voor nix spreken is zilver, zwijgen is goud. Thalla Origineel gepost door sweetysma Als Jij Verliefd Ben ..... Wat Ga Jij Dan Doen??..... Vertel Het Je Diegene Gelijk Of Laat Je Het Niet Merkden ?? En Vind Je Het Leuk Als Iedereen Van je Buurt Weet Dat Je wat Met Die jongen hebt?? En Wie Vertel Het Je Allemaal ?? :) Wou Ff Jullie Antwoord Weten ......:D

Malaga
24-05-2004, 19:27

Ik vertel het ook aan niemand behalve me zussen en mijn beste vriendin....is nergens voor nodig...je krijgt alleen maar meshekiel van...

Pagina's : [1] 2