Bekijk originele versie : goede doel, Palestina????????????????
soumayagirl
23-05-2004, 20:31
a salam oealaikom
ik wil graag wat geld geven aan Palestina alleen weet ik niet waar ik het op kan storten!!!!
wie van jullie weet er 1 en graag een die betrouwbaar is.
wa salaam oealaikom
LoVeLy_GiRlY
23-05-2004, 20:46
En waarbij je ckerr weet dat het geld niet naar amerika of joden gaan!
DaNGeRouZLy
24-05-2004, 10:57
3aleikoem salaam
Islamic relief schijnt wel betrouwbaar te zijn Allah Oe Alem
http://www.islamic-relief.nl
:zwaai:
salam oe3alikoem,
jam3iat AlISRA die houdt zich bezig met het helpen van mensen in Palistina, ik heb me alhamdoelillah gisteren ingeschrijven om met behulp van Alllah een bepaalde bedrag maandelkijks te storten je hebt verschillende mogelijkheden waarovoor je kan kiezen .
momenteel zijn ze bezig met het helpen van mensen in Rafah die hun huizen hebben verloren,
Ik zal je ensallah hun tele nummer doorgevenen eventueel giro nummer als je dat wilt ,
groetjes
Dananir
ik weet t niet..maar ik vertrouw dat soort dingen niet...
je weet niet waar het geld heen gaat...
ik geef t rechtstreeks of niet..
soumayagirl
24-05-2004, 20:05
a salam oealaikomwarahmaatahoe wabarakatahoe
dank je wel dangerouzly!! ik zal is een kijkje nemen!!
en dinara ik wil graag het nummer en gironummer,maar weet je wel zeker dat het betrouwbaar is????
wa salaam oealaikom,
Origineel gepost door soumayagirl
en dinara ik wil graag het nummer en gironummer,maar weet je wel zeker dat het betrouwbaar is????
wa salaam oealaikom,
Asaalmoe3alikoem soemiya,
Ensallah zal ik vanavond als ik thuis ben de tele nummer en de giro nummer doorgeven, en het adres.( misschien kan je een keertje langs voor meer info)
en of het betrouwbaar is allahoea3lam,
we moetten juist blij zijn met zulke aljam3iat die ons kans geven om mensen in palastina te helpen,
en we moetten niet stil staan bij die ene punt dat het niet betrouwbaar is, maar juist zelf meer info verzamelen en de camagnes volgen waarmee ze bezig zijn.enz en ensallah wij doen het met een niya dat het ensallah in de handen komt van ons broeders en zusters .
En voor mensen die gelijk roepen dat het niet betrouwbaar is: kom met bewijzen (ina ba3da adani itm) ik weet niet waarom wij snel roepen dat het niet betrouwbaar is en zulke eljam3iat een negatief beeld geven..
Dananir :)
Origineel gepost door soumayagirl
wa salaam oealaikom,
salam 3alikoem,
Zoals beloofd: het adres:Stichting ISRAA Postbus:11208 3004EE Rotterdam, tele nummer: 010-462 52 01,
en rekeningnummer:9310849.
veel succes
:zwaai:
Dananir
soumayagirl
27-05-2004, 13:01
a salam oealaikom
nogmaals bedankt
ik zal er inschallah gebruik van maken
wa salaamoealaikom
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.