Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : WWB inkomstenformulier

LZN
28-08-2009, 23:59

Hallo, Ik heb tijdelijk een krantenwijk gehad. Nu tijdelijk een uitkering met dusdanig veel zorg/begeleiding + vrijwilligerswerk dat ik hiermee moet stoppen. Ik heb voor het eerst het inkomsten formulier ontvangen en hier staat op dat ik bij 'gestopt inkomen' bewijsstukken moet opsturen. Weet iemand wat dit bewijs is? Zijn bankafschriften zonder deze inkomsten voldoende? Ik heb nog nooit bij het stoppen van een baan een bewijs gehad. Alvast bedankt..

Madini
29-08-2009, 01:18
Hallo, Ik heb tijdelijk een krantenwijk gehad. Nu tijdelijk een uitkering met dusdanig veel zorg/begeleiding + vrijwilligerswerk dat ik hiermee moet stoppen. Ik heb voor het eerst het inkomsten formulier ontvangen en hier staat op dat ik bij 'gestopt inkomen' bewijsstukken moet opsturen. Weet iemand wat dit bewijs is? Zijn bankafschriften zonder deze inkomsten voldoende? Ik heb nog nooit bij het stoppen van een baan een bewijs gehad. Alvast bedankt. wie vraagt om bewijsstukken? de uitkeringsinstanties vragen naar de loonstroken die je per maand of per week van de krantenwijk krijgt en dat moet je doorgeven anders wordt je uitkering stopgezet worden.

justice21
29-08-2009, 01:50
Laatste loonstrook. Daar staat alles op.

justice21
31-08-2009, 00:56
het inkomsten formulier vraagt om bewijsstukken als het inkomen is gestopt. nooit geweten dat er op de laatste loonstrook dit vermeld voor. weet je dit zeker? ik ben benieuwd :) volgens mij wel ik moest dat in ieder geval doorgeven en anders krijg je altijd nog een brief dat het dienstverband is beeindigd.