Bekijk originele versie : ik ga vandaag henna in me haar doen maar ben bang dat me haar rood of oranje word !
marocgirl18
23-05-2004, 18:43
ik heb henna gekocht naturel staat er op dat pak en er zit allemaal pruducten in en heb het in beverwijk gekocht maar ik ben bang dat me haar rood word wie weet dat of me haar van kleur gaat veranderen want ik wil het doen tegen haar uit val en wie weet hoe ik het in me haar moet doen kan iemand dat mij vertellen en krijg ik geen klitten in me haar door dat henna want ik heb krullen en krijg snel klitten dus mensen wie kan me vertellen ;)
lalla_hoceima
23-05-2004, 18:52
wat vo0r kleur haar heb je dan..?¿
Ik doe gewoon henna uit Marokko in mn haar. Het is echt super gezond. Mijn zus doet het al jaren en haar haar is aanzienlijk dikker en gezonder geworden. Ewa.. Je haar wordt misschien wel rood maar op den duur krijg je echt een mooie bordeau-rode kleur!
PowerQueen
23-05-2004, 20:31
Dat is volgens mij erg waarschijnlijk..
Ik heb henna uit marokko gebruikt (dus niet uit het pakje) , ik heb er echt een bloedhekel aan (vooral die vieze geur als je het net gewassen hebt), maar had last van een geirriteerde hoofdhuid dus moest wel.
De eerste keer schrok ik me een hoedje, mijn haren waren dus knaloranje. Gelukkig veranderde het na een paar keer wassen in een donker mahonie achtige kleur.
Ik zou het gewoon doen als je een keer een paar dagen achter elkaar vrij hebt zodat je het meerdere keren kan wassen.
henna kan je haar soms heel erg droog maken, doe er een beetje Olijfolie erbij ,
Mysticalia
24-05-2004, 13:28
Als je een donkerder kleur wilt, moet je dus die pasta (henna met water) opwarmen tot het donkerder wordt en dan aanbrengen (nadat het afgekoeld is anders :hihi: )
en slaagt het nog te licht uit, moet je het overdoen.
Henna geeft echt een prachtige kleur mashAllah, vooral als je het vaker doet. :melig:
:belgie:
ps je kan olijfolie in dat pasta doen, dan wordt je haar zacht. fijngeplette knoflook doet je haar groeien (als je het er ook bij doet), veder kan je gemalen kruidnagel er ook bij doen, is ook goed voor je haar.
Hhahahahah, hoe kom je op oploskoffie? Ben benieuwd hoe je daar achter bent gekomen.......:hihi:
lailaelmou
25-05-2004, 09:37
Vroeger deed ik wel eens henna in mijn haar. Ik baalde wanneer ik het eruit ging wassen en mijn haar werdt er heel erg droog van.
Laila
Meryem_m
29-05-2004, 00:38
Hoi,
dat van die oploskoffie klopt echt, ik ken ook iemand die het heeft gedaan, en zij kreeg er een mooie bruine/rode kleur van. Het is het beste om hier Nescafe voor te gebruiken, of anders Turkse kofiie,
Succes!!!
bentayeb_beauty
30-05-2004, 15:27
als je blond haar wil moet je vaak henna met citroen doen
roosjeff
30-05-2004, 17:18
Ik heb nu henna (echte marokkaanse, zonder toevoegingen in mijn haar zitten)... Het is heerlijk en het ruikt lekker. Ik ga het er zo uitwassen en ik ben erg benieuwd naar het resultaat!
miss_saboetje
18-08-2004, 15:41
hoiiii, je moet eerst kijkn naar welk kluer van haar je hebt heb je lichte haren heb je veel meer kans dat je haren oranje worden.terwijl ik dit schrijf heb ik ook henna in mijn haren:pikheb donkere bruin ,zwart haa ren ik doe dat 1 maal per jaar het is zeer gezond voor je haar.en als het toch oranje uitkomt bij jou is dat na enkele keren wassen verandert de kleur dus daar moet je je geen zorgen over maken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.