Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik ga vandaag henna in me haar doen maar ben bang dat me haar rood of oranje word !

marocgirl18
23-05-2004, 18:40

ik heb henna gekocht naturel staat er op dat pak en er zit allemaal pruducten in en heb het in beverwijk gekocht maar ik ben bang dat me haar rood word wie weet dat of me haar van kleur gaat veranderen want ik wil het doen tegen haar uit val en wie weet hoe ik het in me haar moet doen kan iemand dat mij vertellen en krijg ik geen klitten in me haar door dat henna want ik heb krullen en krijg snel klitten dus mensen wie kan me vertellen ;)

coalitiegenoot
23-05-2004, 18:42
vergeet je poes niet in te smeren met henna dan kan je hem beter zien in de donker!!

nassira_bb
23-05-2004, 18:45
whahahahhahahahah ga naar de kapper dan meid

MissBlaBla
23-05-2004, 18:50
Waarom koop je henna in een pak? Moehim, het wordt niet rood (tenzij je blond bent). Als je donker haar hebt dan zul je niks zien. Kam je haar uit, meng henna met water (beetje olijfolie als je wil) en verdeel het over je haar. Laten inwerken en na een tijdje uitspoelen. Succes, BlaBla

mocrow
23-05-2004, 18:54

Haarverf in henna kleur is een stuk handiger :)

mocro_chicaaa
23-05-2004, 19:11
doe er koffie bij dan word t een mooie kleur bruin

Nordinnn
23-05-2004, 19:17
ik ga vandaag me haren geel kleuren, maar ben bang dat het geel word.... net zo een zelfde voorbeeld !!:S

salina83
23-05-2004, 19:20
Heb ik ook gedaan en het is inderdaad rood geworden( ik heb donker haar, dus niet blond). En ik heb een heel stuk af moeten knippen omdat het daarna zo dood aanvoelde. Ik doe het dus nooit meer...

zinagirl
23-05-2004, 19:43
wat doe je jezelf aan joh voor het echt is uitgewerkt heb je uren nodig dus bespaar jezelf de moeite.

Miefaroemen
23-05-2004, 19:51
awel, ik doe gewoon henna in mijn haar, de henna die wij kennen, en niet gekocht in de winkel ofzo. als je toch zo henna koopt dan koop je gewoon beter haarkleur die dezelfde kleur heeft als henna maar moheem ik doe dus henna, en ik krijg een acajou kleur, echt mooi, allé vind ik persoonlijk maar moheem salam aleikoum