Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dames

loverwoman
16-11-2002, 12:31

ik zou graag in contact willen komen met dames die in nederland woonde en naar belgie zijn verhuisd en wat zij allemaal ervaren hebben. ik heb het nog steeds moeilijk met wennen in belgie ik ben nml geboren in nederland. hoe heb jij de verhuizing ervaren en tegen welke problemen ben je aanglopen. :kusgrijs: :zwaai:

Onslaught
16-11-2002, 12:51
:d ik woon in planeet vegeta dus:D sorry en oeps je vroeg het aan de dames sorry:D

BENTGHATAR
16-11-2002, 12:52
ik woon al heel me leven in hollanda:boogie: dus hierover kan ik niet praten

Lady_moi
16-11-2002, 13:32
seg madammeke als belgie u nie aanstaat keer dan terug naar NL eh

loverwoman
19-11-2002, 15:53

lady moi ik beslis nog altijd zelf waar ik wonen wil als je het niet bevalt sla dan je hoofd tegen de muur ik blijf lekker hier en jij beslist nog altijd niet over belgie. ik vroeg geen comentaar maar reacties je zult zeker het verschil niet weten he. nog een fijne dag verder

Lunatic
19-11-2002, 17:28
Origineel gepost door loverwoman lady moi ik beslis nog altijd zelf waar ik wonen wil als je het niet bevalt sla dan je hoofd tegen de muur ik blijf lekker hier en jij beslist nog altijd niet over belgie. ik vroeg geen comentaar maar reacties je zult zeker het verschil niet weten he. nog een fijne dag verder haha goed zo meid aanpakken die handel wat is het toch een dom wijf he

Nounousa
19-11-2002, 17:31
Origineel gepost door blondje19 Ik begrijp het wel dat je nog kan wennen aan Belgiƫ. Ik woon zelf ook in Belgiƫ (ben hier geboren) maar als ik naar Holland ga heb ik het soms ook moeilijk, dan verveel ik me. Maar ik denk dat je het tijd moet geven, het zal wel wennen. Soms wou ik dat ik in holland woonde want hier in Borgerhout houdt iedereen elkaar in het oog en dat HHHAAAAAAAAAAAT ik. Ik denk dat dat in holland niet zo is. Groetjes Blondje :belgie: :belgie: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: NOU NOU, wij worden OOK in de gaten gehouden hoor door de andere marokkanen hiero en roddelen ensow.. dus dat is niet ALLEEN in belgie, ofjah BORGERHOUT :p Liefsssss Hind

mimi_tangaouia
19-11-2002, 21:24
Origineel gepost door loverwoman lady moi ik beslis nog altijd zelf waar ik wonen wil als je het niet bevalt sla dan je hoofd tegen de muur ik blijf lekker hier en jij beslist nog altijd niet over belgie. ik vroeg geen comentaar maar reacties je zult zeker het verschil niet weten he. nog een fijne dag verder de nederlandse metaliteit!!

loverwoman
20-11-2002, 12:32
bedankt voor je begrip blondje 19. ik hoop dat ik in de toekomst wel wennen kan. ik zie dat jij ook uit borgerhout komt ,ik zal je zeggen wat de oplettende mensen betreft heb ik nix van gemerkt ;maar dat is overal op de wereld zo waar marokkanen zijn, zijn roddels en daar moet je je nix van aantrekken ik denk ook dat het een grote rol speelt dat ik hier niemand ken en niet zoveel contacten heb met de mensen oke op mijn werk dan maar dat is meer collegiaaliteit dan vrienden.