Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beur me ff op alsjeblieft

Pagina's : [1] 2

Rosanna
16-11-2002, 11:16

Mijn vriend heeft het gisteren ook uitgemaakt na 6 fantastische maanden en 3 ongelooflijk moeilijke maanden (9 maand dus) en ik ben echt kapot... Ik heb al mijn vertrouwen in hem gestopt en nog nooit zoveel en zo hard gevochten. Ik kan niets anders dan huilen op dit moment... Ik voel me echt verloren, ik had nog nooit zóveel van iemand gehouden.. dag en nacht waren wij samen. Ik had gehoopt dat we het zouden redden, maar als hij echt zoveel van mij had gehouden als ik van hem, was hij ook tot het einde doorgegaan. Ik had zo f*cking veel vertouwen in ons! Zonder hem ben ik gewoon helemaal niks op dit moment. 'T wou gewoon niet meer, volgens hem.. En hij houdt nog wel steeds van mij maar wil niet meer proberen... En ik heb gejankt en gesmeekt om het nog een kans te geven.. Shit hij heeft mij veel pijn gedaan de laatste weken maar ondanks dat hou ik nog echt veel van hem. Ik zit echt te janken terwijl ik typ, kon ik de tijd maar terugdraaien, was er maar geen gisteren... xxx rosanna

cheetah
16-11-2002, 11:17
wat erg voor je meid... :( nu zullen woorden niets uitmaken, ze zullen je nu toch niets doen, maar op een dag word je inshAllah wakker met een glimlach op je gezicht en is hij niet meer de eerste waar je aan denkt...

Tnawie
16-11-2002, 13:34
:( :verdriet:

Sarah21
16-11-2002, 13:46
Nou meid ik wens je veel sterkte. En je komt er echt wel overheen, het is een kwestie van tijd en geduld. En er lopen nog heel veel andere leuke jongens.! Ik weet dat dit niet als muziek in je oren klinkt, maar het komt echt goed ;) Heel veel liefs Sarah

mimi_tangaouia
16-11-2002, 14:20

liefdesverdriet is erg en dat gun je alleen je vijanden!! meid ik wens je heel veel sterkte en probeer het allemaal je zelf niet zo moeilijk te maken ja ik weet klinkt makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer het liefs mimi

Rosanna
16-11-2002, 14:54
Dank jullie allemaal!! Maar toch shit he.. kom er wel overheen, de tijd moet t maar doen, want hij kan me toch niet meer gelukkig maken. xxx

NoreJihan
16-11-2002, 15:49
Meid je komt er wel overheen Tijd heelt wonden Ozla mimi zei op een dag wordt je wakker ,je loopt in de stad komt hem tegen en denk BAh had ik strond in me ogen of denkt gelukkig is het uit anders was iknu nog steeeeds ongelukkig en hopen dat hij die dag er niet uitziet :D Nee maar effe serieus je komt eroverheen,was hij je eerste liefde???? zo ja meid dan ga je eerst door de hel!! Walla heb echt medelijden met je???? K weet hoe dat voelt alleen ik ging anders om met mijn liefdevdriet met mijngevoelens ,k liet het echt niet merken ,ook alsik met he praatte toen het uit was gewoon lekker vrolijk en smeken damm daar doe ik echt niet aan maar iederreen is anders Ik hoop dat het insha allah wel goed komt met je :D je moet gewoon accepteren dat het niks word en denken van dit is niet de ware dan is de pijn wat zachter en ga je eerder verder met je leven maar als je daar in je kamer zit ,van hi jis de beste die me overkomen is of ik kan geen betere krijgen of je ziet hem nog steeds als je toekomstige man dan ga je echt door een HEl En ga wat leuke dingen doen met je vriendinnen, zoek afleiding enz

assia21
16-11-2002, 16:16
hallo Rosanna, jij was toch een nederlandse, ik zei toch dat alle marokanen *** zijn, ik ben zelf ook nederlands en getrouwd met iemand uit Jemen, die zijn betrouwbaar, mnaar de meeste marokaanse jongens zijn boolers

NoreJihan
16-11-2002, 16:40
Origineel gepost door assia21 hallo Rosanna, jij was toch een nederlandse, ik zei toch dat alle marokanen *** zijn, ik ben zelf ook nederlands en getrouwd met iemand uit Jemen, die zijn betrouwbaar, mnaar de meeste marokaanse jongens zijn boolers heb je ooit die boek gelezen (nog eenmaal mijn moeder zien)hahahahahahahah dan weet je hoe mannen uit Jemen zijn die verkrachten hun vrouwen lees em maaar Met je Marokkanen zijn boolers Dat een man uit Jemen met een Nederlandse trouwt Was hij illigaal hier Weet je waarom Marokkanen boolers zijn omdat ze jullie nemen om te BOREN a domwijf ,je weet wel ervaring opdoen in bed met jullie Maar ik raad je aan om die boek te lezen gaat over engelse meiden die met mannen uit Jemen zijn getrouwd dan kom je erachter dat marokkanen nog lang niet zo erg zijn dan mannen uit Jemen

NoreJihan
16-11-2002, 16:41
En ik raaaaaaaaaad je aan nooit op vakantie te gaan naar Jemen? En helemaal niet alleeeeeeeeeeeeeeeen!! hahahhaa

Rosanna
16-11-2002, 18:07
Het gaat er niet om of ie marokkaan of moslim is! Ik was eerder op dit forum geweest en las serieuze reacties.. daarom heb ik het hier gepost... Het maakt niet uit welk ras hij heeft. maar het is geen Nederlander.. Maar echt bedankt voor de positieve reacties! Ik voel me al beetje beter xxx rosanna

Lunatic
16-11-2002, 18:10
Origineel gepost door NoreJihan heb je ooit die boek gelezen (nog eenmaal mijn moeder zien)hahahahahahahah dan weet je hoe mannen uit Jemen zijn die verkrachten hun vrouwen lees em maaar Met je Marokkanen zijn boolers Dat een man uit Jemen met een Nederlandse trouwt Was hij illigaal hier Weet je waarom Marokkanen boolers zijn omdat ze jullie nemen om te BOREN a domwijf ,je weet wel ervaring opdoen in bed met jullie Maar ik raad je aan om die boek te lezen gaat over engelse meiden die met mannen uit Jemen zijn getrouwd dan kom je erachter dat marokkanen nog lang niet zo erg zijn dan mannen uit Jemen die heb ik gelezen lullig man maar meid nu discrimineer je wel heb het tegen dat nerlandse meisje

soumaya1
16-11-2002, 18:14
Origineel gepost door Rosanna Mijn vriend heeft het gisteren ook uitgemaakt na 6 fantastische maanden en 3 ongelooflijk moeilijke maanden (9 maand dus) en ik ben echt kapot... Ik heb al mijn vertrouwen in hem gestopt en nog nooit zoveel en zo hard gevochten. Ik kan niets anders dan huilen op dit moment... Ik voel me echt verloren, ik had nog nooit zóveel van iemand gehouden.. dag en nacht waren wij samen. Ik had gehoopt dat we het zouden redden, maar als hij echt zoveel van mij had gehouden als ik van hem, was hij ook tot het einde doorgegaan. Ik had zo f*cking veel vertouwen in ons! Zonder hem ben ik gewoon helemaal niks op dit moment. 'T wou gewoon niet meer, volgens hem.. En hij houdt nog wel steeds van mij maar wil niet meer proberen... En ik heb gejankt en gesmeekt om het nog een kans te geven.. Shit hij heeft mij veel pijn gedaan de laatste weken maar ondanks dat hou ik nog echt veel van hem. Ik zit echt te janken terwijl ik typ, kon ik de tijd maar terugdraaien, was er maar geen gisteren... xxx rosanna oh meid, sterkte, ik ken het gevoel! maar echt met de tijd slijt het, het is nu nog moeilijk maar er komt een dag dat je weer vertrouwen krijgt! en niet depri gaan worden heb je niks aan, ik wens heel veel sterkte misschien een schrale troost ik heb een relatie van 8 jaar achter de rug, niet dat iik erover heen ben, wat het blijft je achtervolgen maar ik voel me wel weer happy, en tijd heelt alle wonden! liefs soumaya!

Lunatic
16-11-2002, 18:18
jezus acht jaar en niet trouwen das wel errug lang

Rosanna
16-11-2002, 18:20

die heb ik gelezen lullig man maar meid nu discrimineer je wel heb het tegen dat nerlandse meisje. Tegen wie zeg je dit

Pagina's : [1] 2