Bekijk originele versie : Goede rechtsbijstandsverzekering???
Salaam Aleikoum allemaal :),
Ik ben op zoek naar een rechtsbijstandsverzekering die EN goed is EN direct ingaat. De meeste verzekeringen beginnen pas na een x aantal maanden te werken. De reden dat ik een dergelijke verzekering wil afsluiten is dat er al wat arbeidsconflicten spelen.
Iemand die me van advies kan bedienen??
Bedankt :goedzo: !
Ik ben op zoek naar een rechtsbijstandsverzekering die EN goed is EN direct ingaat. De meeste verzekeringen beginnen pas na een x aantal maanden te werken. De reden dat ik een dergelijke verzekering wil afsluiten is dat er al wat arbeidsconflicten spelen.
Zelf ben ik werkzaam als onafhankelijk Verzekeringsadviseur en werk samen met 40 verschillende verzekeraars.
Echter kan ik je met deze gegevens helaas niet helpen aan een rechtsbijstandsverzekering, aangezien er al een zaak bezig is en een dergelijke verzekering geen inloop risico's dekt.
Wellicht dat een van onze arbeidsjuristen jou kunnen helpen met een eventuele procedure of een schikking buiten rechten om, tegen een gereduceerd tarief.
Mocht je meer informatie wensen, dan verneem ik dat graag van je.
Zelf ben ik werkzaam als onafhankelijk Verzekeringsadviseur en werk samen met 40 verschillende verzekeraars.
Echter kan ik je met deze gegevens helaas niet helpen aan een rechtsbijstandsverzekering, aangezien er al een zaak bezig is en een dergelijke verzekering geen inloop risico's dekt.
Wellicht dat een van onze arbeidsjuristen jou kunnen helpen met een eventuele procedure of een schikking buiten rechten om, tegen een gereduceerd tarief.
Mocht je meer informatie wensen, dan verneem ik dat graag van je.
Bedankt voor je reactie :).
Ik zal je zo pm'en wat er gaande is, want er loopt (nog) geen juridische procedure.
Bedankt voor je reactie :).
Ik zal je zo pm'en wat er gaande is, want er loopt (nog) geen juridische procedure.
Duidelijk, ik zie je berichten tegemoet.
barbie2de
29-08-2009, 01:37
Ik heb aan DAS rechtsbijstandverzekering (20€ per maand).
Maar geen een rechtsbijstand zal conflicten van de periode van voor dat je je ging verzekeren aannemen dan zou het wel heel makkelijk worden voor de mensen (en duur voor hun) Bij het afsluiten zullen ze je daar na vragen. Je kunt beter meteen naar een (pro deo) advocaat gaan. Meestal is eerste half uur gratis en dan zal zij/hij jou kunnen vertellen wat het gaat kosten en wat hij/zij voor jou kan doen. Als je geen of weinig inkomen heb kan de advocaat toevoeging vragen bij raad van Rechtsbijstand.
In iedergeval sluit wel een rechtsbijstandverzekering af want je weet maar nooit voor in de toekomst. Maar voor die lopende arbeidsconflicten zullen ze niets doen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.