Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meer dan de helft van de moslimse jongens/mannen hebben voor het huwelijk seks

Pagina's : [1] 2 3

maroklibanees
27-08-2009, 13:11

er stond een keer een artikel in Mzine dat wereldwijd meer dan de helft van de moslimse jongens/mannen meerdere malen sex hebben gehad. om eerlijk te zijn is het ook moeilijk om het vol te houden,want tegenwoordig ****** ze echt overal in de wereld en je ziet het ook dagelijks op straat,tv enz 68 procent van de moslimse mannen om precies te zijn. wat vind jij ervan? kan het nog wel,waar blijft het geloof nou:jammer: :confused:

shitan
27-08-2009, 14:38
Je komt en je gaaat alleen.. Iedereen krijgt ze straf;)

Playboy82
27-08-2009, 14:50
Je komt en je gaaat alleen.. Iedereen krijgt ze straf;) Hoe kan een shitan nou sgattig en lief zijn :likje: :hihi:

DiepOngelukkig
27-08-2009, 16:40
er stond een keer een artikel in Mzine dat wereldwijd meer dan de helft van de moslimse jongens/mannen meerdere malen sex hebben gehad. om eerlijk te zijn is het ook moeilijk om het vol te houden,want tegenwoordig ****** ze echt overal in de wereld en je ziet het ook dagelijks op straat,tv enz 68 procent van de moslimse mannen om precies te zijn. wat vind jij ervan? kan het nog wel,waar blijft het geloof nou:jammer: :confused: Er heerst teveel onwetenheid. Als we wisten wat de islam betekent, en wat ons te wachten stond, dan zouden we allemaal onze benen vastplakken met super lijm.

honey_bunny
27-08-2009, 16:44

Er heerst teveel onwetenheid. Als we wisten wat de islam betekent, en wat ons te wachten stond, dan zouden we allemaal onze benen vastplakken met super lijm. oh geloof me.. Mensen weten meer dan je denkt..

DiepOngelukkig
27-08-2009, 16:47
oh geloof me.. Mensen weten meer dan je denkt.. Mensen weten geen shit. De Profeet zei: "Als jullie wisten wat ik wist, dan zouden jullie veel huilen en weinig lachen."

seedmills
27-08-2009, 18:40
er stond een keer een artikel in Mzine dat wereldwijd meer dan de helft van de moslimse jongens/mannen meerdere malen sex hebben gehad. om eerlijk te zijn is het ook moeilijk om het vol te houden,want tegenwoordig ****** ze echt overal in de wereld en je ziet het ook dagelijks op straat,tv enz 68 procent van de moslimse mannen om precies te zijn. wat vind jij ervan? kan het nog wel,waar blijft het geloof nou:jammer: :confused: HAD ergens gelezen, denken de moslims dat zij niet getest worden met , alleen omdat zij moslims zijn . Neee Hoeveel % van de vrouwen echt, allah weet het best en weet preciesssssss hoeveel %. En ik kan de vraag weer terug kaatsen hoeveel % van de mannen die sex hadden hebben berouw en die ook getoond ? En zo blijven we doorgaan

-SUMMERCHICK.
27-08-2009, 20:13
Verbaast me niets. :jammer:

myhypothese
27-08-2009, 21:09
er stond een keer een artikel in Mzine dat wereldwijd meer dan de helft van de moslimse jongens/mannen meerdere malen sex hebben gehad. om eerlijk te zijn is het ook moeilijk om het vol te houden,want tegenwoordig ****** ze echt overal in de wereld en je ziet het ook dagelijks op straat,tv enz 68 procent van de moslimse mannen om precies te zijn. wat vind jij ervan? kan het nog wel,waar blijft het geloof nou:jammer: :confused: Waarom moeilijk vol te houden? Meeste meiden kunnen het toch ook vol houden ondanks al mannelijk schoon wat op straat rond loopt ;) Waarom jullie dan niet?

Cocorosie
27-08-2009, 21:56
Het is trouwens "islamitische mannen", niet "moslimse mannen". En wat maakt het uit? Als ze willen ******, laat ze ******. Zolang ze condooms gebruiken.

shitan
27-08-2009, 23:01
Hoe kan een shitan nou sgattig en lief zijn :likje: :hihi: :lekkerpuh ik ben een aparte

Adam020
27-08-2009, 23:31
dan heb je het alleen over de mannen. kijk ook eens naar de bronnen die vertellen dat moslim vrouwen sexueel actief zijn voor het huwelijk en dan hebben wij het over een persentage van 75%.. dus wat lul jij nou uit je nek over mannen

Kalash
28-08-2009, 08:36
Vrouwen ook hoor meer dan 90% zelfs.

Miss_Abbracer
28-08-2009, 09:31
Ik vind het weinig had eigenlijk meer verwacht :confused:

Millefeuille
28-08-2009, 11:12

Vrouwen ook hoor meer dan 90% zelfs. en wist je bovendien dat 75% van de mensen zelf zomaar percentages verzint?

Pagina's : [1] 2 3