Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Allahu akbar, Mujahideen doden 26 koeienaanbidders in Kashmir

Pagina's : [1] 2 3

LZN
23-05-2004, 14:51

Indian soldiers killed in Kashmir blast by Sunday 23 May 2004 7:37 AM GMT The Kashmiri separatist fight spans 15 years At least 26 Indian soldiers have been killed and several others injured after their bus blew up in a landmine explosion in Kashmir. The powerful explosion on the road connecting Srinagar and Jammu in India's Jammu-Kashmir state occurred when a Border Security Force convoy was passing by, said Neeraj Sharma, a spokesman for the paramilitary force. The force is the main component of the Indian military fighting separatists in the region. Sharma said at least 26 soldiers died at the scene of the explosion while 15 others were wounded, many critically. Another police official said the impact of the blast hit a civilian bus that was following the troops. The official said 12 people including three civilians were injured. Kashmir's Inspector General of Police, K Ranjendra, told Aljazeera's correspondent "it was a massive blast followed by four more explosions". He said the convoy was targeted while heading to Jammu, the winter capital of Kashmir. The explosive had been apparently placed under a small bridge on a highway, added the correspondent. Hizb al-Mujahidiin, the main group fighting Indian rule over the disputed region, has claimed responsibility for the attack, saying it was a "tribute to martyrs" who have died for the "Kashmiri freedom cause". On 11 May, Indian forces gunned down a Hizb al-Mujahidiin divisional commander, Shakil Ahmad Bhat, also known as Khatib Ansari, on the outskirts of Srinagar. The killing, came less than a week after the group's Kashmir-based chief commander Abd Al-Rashid Shardar, also known as Gazi Shihab al-Din, died in a clash with the security forces, also in Srinagar. The 15-year battle in the Muslim majority region has claimed more than 40,000 lives. However, local rights groups and separatists put the toll twice as high. The attack came less than a day after Indian Prime Minister Manmohan Singh was sworn in as head of a new left-leaning government that has pledged to find a peaceful solution in Kashmir. Aljazeera + Agencies By You can find this article at: http://english.aljazeera.net/NR/exeres/CA5BA144-2F14-4537-A604-7D4AB69FCAC8.htm http://english.aljazeera.net/NR/rdonlyres/CA5BA144-2F14-4537-A604-7D4AB69FCAC8/38101/CA3CC4D4006D4AB997F9030CC9D1BC7E.jpg.

a3ir
23-05-2004, 15:28
Ik vraag me af of dit is wat Allah(swa)bedoelt met een heillige oorlog

CitriC
23-05-2004, 15:29
Origineel gepost door cpe1704tks Hartverwarmende titel... - Laatst had ik een essay gelezen van een Islaam-wetenschapper die haarfijn deed uitleggen dat het Westen 'vredelievend' (in de Islaam) verkeerd interpreteerde; Volgens de man kent (hoort er in) de Islaam geen vrede, behalve vrede t.o.v. Allah. - Deze wetenschapper voegde er ook nog eens aan toe dat het niet voeren van oorlog een zonde is. Was best een verhelderend stukje... Die soldaten verdienen de dood, en ik hoop dat die laatste gewonden een infectie oplopen en wegsmelten in het ziekenhuis.

a3ir
23-05-2004, 15:30
Origineel gepost door cpe1704tks Hartverwarmende titel... - Laatst had ik een essay gelezen van een Islaam-wetenschapper die haarfijn deed uitleggen dat het Westen 'vredelievend' (in de Islaam) verkeerd interpreteerde; Volgens de man kent (hoort er in) de Islaam geen vrede, behalve vrede t.o.v. Allah. - Deze wetenschapper voegde er ook nog eens aan toe dat het niet voeren van oorlog een zonde is. Was best een verhelderend stukje... Islaam- wetenschapper :rolleyes: dus omdat een islaam-wetenschapper dat heeft gesgreven ga jij der van uit dat het ook zo is?Word toch is wakker ;)

a3ir
23-05-2004, 15:38

Origineel gepost door cpe1704tks Hey bedankt, je bewijst een punt wat ik al eerder gemaakt heb; Dat de interpretatie van de Islaam per moslim verschillend is. Dat werd nl. in een eerdere post van me afgedaan als onzin. - Goed, met dit 'nieuwe' gegeven zal de mensheid onder een Khilafaar onderworpen zijn aan de grillen van de plaatselijke Imaam. wat is een khilafaar als ik vragen mag :confused: Bedoel je soms de Kalifaat?

CitriC
23-05-2004, 15:48
Origineel gepost door cpe1704tks Oeps, moest Khilafa (http://www.usc.edu/dept/MSA/politics/khalifa.html#definition) zijn ... nee, geen khilafa maar khalifa ;)

a3ir
23-05-2004, 15:54
cpe1704tks,wie is die BAARDEMANS op je avater?:D

a3ir
23-05-2004, 15:56
Origineel gepost door cpe1704tks Er staat toch wel degelijk Khilafa. (maar er staat ook Khalifa bij (betekend hetzelfde)) Die Islaam-wetenschapper van jou kan volgens mij niet zo goed overweg met Arabisch ;)

a3ir
23-05-2004, 15:58
Origineel gepost door cpe1704tks Dat is mijn virtuele ik ... alle gekheid op een stokkje ,wie is HIj. ben zooooooooooooooooooooo nieuwschierig :D

CitriC
23-05-2004, 16:02
Ik zag khalifa ik je link staan vandaar..

a3ir
23-05-2004, 16:07
Origineel gepost door cpe1704tks Ik weet het echt niet... Ik was op zoek naar een avatar in images.google.com en toen kwam ik hem tegen. Ik vond het wel een leuke foto. - Helaas weet ik niet meer welke search-query ik gebruikt heb om bij deze foto terecht te komen. oke ;)

a3ir
23-05-2004, 16:18
Origineel gepost door cpe1704tks Weet jij dan wie het is??? Nou ben ik benieuwd! Hij doet me aan zo een Amerikans bigamist denken dat ik een jaar of zo op tv heb gezien.hij had een stuk of 50 kids bij 25vrouwen.

a3ir
23-05-2004, 16:26
Origineel gepost door cpe1704tks hehehe, coooool! ;) cool :schreeuw: , je maakt zekker een grapje :D Hij had kids van zo wel de moeder als de dochter ,en de dochter was15 jaar oud :cool: denk het niet ;)

Saartje20
23-05-2004, 21:30
Aantrekkelijke titel, veelzeggend en erg ontwikkeld................................... not. :wijs:

arabchrstn
23-05-2004, 23:01

Origineel gepost door jaheem_ar_roes Indian soldiers killed in Kashmir blast by Sunday 23 May 2004 7:37 AM GMT The killing, came less than a week after the group's Kashmir-based chief commander Abd Al-Rashid Shardar, also known as Gazi Shihab al-Din, died in a clash with the security forces, also in Srinagar. The 15-year battle in the Muslim majority region has claimed more than 40,000 lives. However, local rights groups and separatists put the toll twice as high. .... The attack came less than a day after Indian Prime Minister Manmohan Singh was sworn in as head of a new left-leaning government that has pledged to find a peaceful solution in Kashmir. Aljazeera + Agencies By You can find this article at: http://english.aljazeera.net/NR/exeres/CA5BA144-2F14-4537-A604-7D4AB69FCAC8.htm http://english.aljazeera.net/NR/rdonlyres/CA5BA144-2F14-4537-A604-7D4AB69FCAC8/38101/CA3CC4D4006D4AB997F9030CC9D1BC7E.jpg Nou, ik zou zeggen: van harte gefeliciteerd met dit behaalde succes. Haal de blokjes kaas, de plakjes worst en de bitterballen maar van stal. Het wordt feest, groot feest. Tijd voor pipo-hoedjes en fluiten. En an het eind van het feest krijgt iedereen een zakje snoep mee naar huis. Je wordt thuisgebracht. In de Fjord Transjit. Nogmaals: van harte gefeliciteerd. Oja: Allahu Akbar (omdat dat blijkbaar te pas en te onpas neer gepleur.t moet worden in berichten)

Pagina's : [1] 2 3