Bekijk originele versie : uit elkaar??????
dat je al die tijd hebt gedacht dat je de ware hebt gevonden en dat als je ruzie met elkaar hebt nog steeds niet kunt geloven dat hij echt van je houdt? maar vervolgens helemaal niet de lieve jongen blijkt te zijn als dat hij zich voordoet?
Dat hij je zegt dat hij van je houd en dat je de enige voor hem bent, maar dat hij je eigenlijk uiteindelijk als een soort reserve heeft gebruikt om vervolgens met een ander ervandoor te gaan.
Dat hij er al die maanden een ander op na heeft gehouden...en je toch na al die maanden alleen nog maar aan hem kan denken en ook al is het nu uit je hem stoer aan de lijn hebt omdat je elkaar dingen terug moet geven en dat je hem keihard schreeuwt dat je hem haat..........maar in werkelijkheid nog steeds ontzettend veel van hem houd?????????
ken je dat: mischien zit ik nu in de verkeerde forum maar dan hebben jullie pech gehad.....want ik moet mn hart toch ergens luchten?????? :rolleyes:
Queen41Day
23-05-2004, 16:40
Meid, ik weet precies wat je voelt.. ik denk dat heel veel meiden dit soort dingen meemaken. Ik ben ook iemand kwijt geraakt waar ontzettend veel van heb gehouden, maar gelukkig ben ik er op tijd achter gekomen. Alhamdoelilah.
Door deze persoon heb ik me dus ook voorgenomen om nooit maar dan ook nooit een relatie te beginnen, hij was mijn eerste liefde en hij heeft het ook meteen verpest voor alle ( goede) jongens.
Maar ja meid, je moet gewoon door, je kan wel blijven treuren maar denk je echt dat hij dat ook doet?! Vast niet. Dus daarom meid, hoe moeilijk het ook is soms is het beter. En mektab is mektab en die zal zeker op je pad komen. Dat is wat ik mezelf voorhoudt, mektab kan je toch niet ontlopen dus waarom je zelf hoofdpijn bezorgen om een jongen. Geloof me, hij is je tranen echt niet waard. Richt je op de Islam, op je studie, op je familie, je werk, maar maak jezelf niet kapot. Er zal vast iemand voor in het verschiet liggen die heeeeeeeeeel veeeeeeeeel liefde voor je zal koesteren en heeeeeeeel veeeeeeeel respect voor ze zal hebben.
Sterkte meid, Allah is met de geduldigen, vergeet dat niet!
been there done that..
meissie ik ben ook zo zwaar belazerd, dat ik er nu nog (5 maanden later) mee zit!!
Het is klote, shit en .... ..... maar we kunnen er niets aan doen.
Allh zal ze hiervoor straffen.
sweet_nadoria
23-05-2004, 18:57
Allah ie starr !!!
Ik hoop het nooit mee te maken :rolleyes:
Anderen wens ik het ook never nooit toe !!
Moge al het geluk jouw weg opkomen !!
Allah ie hatiek sbar, en Allah ie hawnek !!
Liefs,
S. Nadoria
alhoceimachaima
23-05-2004, 19:08
wajouw so eruhg ewa jah alles ligt in allah swt zijn handen
TenderHeart
23-05-2004, 19:35
Ik weet niet hoe het is, maar leuk lijkt het me niet. Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe en ik hoop dat jij en andere ervan hebben geleerd. ;)
3afrieta
24-05-2004, 09:13
MANNEN ZIJN HONDEN :jammer:
ik weet heel goed waar je het over hebt, meid. ik heb ook zoiets meegemaakt alleen we vonden mekaar leuk en deden we er niets mee, zonde echt zonde, nu heb ik hem jaren niet gezien, maar ik dacht heel vaak aan hem. maar het leven gaat door hoe hard het ook klinkt, je zult daar toch je best voor moeten doen, hopelijk kom je iemand tegen die het wachten waard was en die alles doet bergeten en vergeven insa allah, sterkte echt
luisvuitton
24-05-2004, 10:34
Origineel gepost door 3afrieta
ja dat zijn ze zeker, maar ik ken meiden die 100 keer erger zijn! als meiden zoiets doen, doen ze het hard!!!mannen hebben ook gevoelens
maar kortom ik ken het en geloof bij inshallah komt het allemaal goed en vind je iemand die goed voor je is en serieus!!!daar gaat het om!
I found mine i hope you will too
3afrieta
24-05-2004, 10:37
Origineel gepost door luisvuitton
ja dat zijn ze zeker, maar ik ken meiden die 100 keer erger zijn! als meiden zoiets doen, doen ze het hard!!!mannen hebben ook gevoelens
maar kortom ik ken het en geloof bij inshallah komt het allemaal goed en vind je iemand die goed voor je is en serieus!!!daar gaat het om!
I found mine i hope you will too
MAAR NU HEBBEN WE HET OVER EEN JONGEN DIE HET HEEFT GEFLIKT BIJ EEN MEISJE
HET IS MAAR NU DAT MEIDEN OOK JONGENS PLAYEN EN WE ZIJN NOG LANG NIET ZO ERG ALS DE JONGENS
DUS MANNEN ZIJN HONDEN :jammer:
doukalia26
25-05-2004, 15:35
salam zusters,
ik herken mij ook in jullie verhalen..voel me nu nog na jaren niet zo zelfverzekerd bij mannen als toen!!!!!!! ik heb veel voor de klootzakken gedaan en heb ze bijgestaan alsof ik de man was en zij de vrouw, en uiteidelijk hebben ze me gewoon voor een ander ingeruild!!!!!! wallah ik gun het niemand, maar als ik jullie verhalen lees is het bij veel marokkaanse meiden zo. Waarom?? omdat wij nijah hebben en het beste met ze voorhebben, maar uiteindelijk zitten wij met de gebakken peren..ik heb zelfs schulden opgebouwd!! ik begrijp soms wel waarom sommige meiden zeggen dat ze nu alleen maar willen profiteren van een jongen, maar dat moet je ook kunnen! allah ie gallas!!!
missmocrogirl
25-05-2004, 15:58
Origineel gepost door goudvis
dat je al die tijd hebt gedacht dat je de ware hebt gevonden en dat als je ruzie met elkaar hebt nog steeds niet kunt geloven dat hij echt van je houdt? maar vervolgens helemaal niet de lieve jongen blijkt te zijn als dat hij zich voordoet?
Dat hij je zegt dat hij van je houd en dat je de enige voor hem bent, maar dat hij je eigenlijk uiteindelijk als een soort reserve heeft gebruikt om vervolgens met een ander ervandoor te gaan.
Dat hij er al die maanden een ander op na heeft gehouden...en je toch na al die maanden alleen nog maar aan hem kan denken en ook al is het nu uit je hem stoer aan de lijn hebt omdat je elkaar dingen terug moet geven en dat je hem keihard schreeuwt dat je hem haat..........maar in werkelijkheid nog steeds ontzettend veel van hem houd?????????
ken je dat: mischien zit ik nu in de verkeerde forum maar dan hebben jullie pech gehad.....want ik moet mn hart toch ergens luchten?????? :rolleyes:
Erg hè als dat gebeurd...
Zulke mannen/jongens noem je uhmm players ofzo maar ik noem ze levenloooooooooooooooooooos...
Ooit willen ze gaan trouwen en willen die meiden hun niet omdat ze weten wat voor soort ze zijn WHAT GOES AROUND COMES AROUND...maar andere meisjes zijn juistblij dat die gasten hun terug willen :confused:
ik vind dat dat soort mannen/jongens eens goed aangepakt moeten worden...wat vinden jullie...?
maar jah hoe.....dat soort gasten zijn nou eenmaal zo...
1 tip: blijf uit hun buurt want ze zijn je tog niet waard..!!
Thallow
:blauwkus:
missmocrogirl
25-05-2004, 15:59
Ach ja zo denk k erover hè
Origineel gepost door 3afrieta
:(
miss_morgan15
25-05-2004, 17:41
Ik weet exact spijtig genoeg waarover je het hebt!!!
het hetzelfde op dit moment zit met zoveel gemengde gevoelens..
haat omdat hij me pijn doet,Liefde omdat ik om hem geeft,moehiem je doet stoer en eigenlijk ben je dolblij hem te horen...ook als is het maar voor even om af te spreken hoe we elkaars spullen meoten terug bezorgen...Het is zoveel pijn emoties ik had noit gedacht dat ik dit zou voelen daarom men nick zeg nooit nooit...je bent zo boos en roep alsmaar ik haat zo erg wou dat ik je nooit had leren kennen,maar ondertussen hou je ontzettend veel van hem,je kan hem maar niet vergeten!!!Zo diepe pijn dat je pijn van krijgt in je maag dat je niet meer eet ...dat ik had gedacht van hier wil ik men leven meedelen en dan blijkt hij toch helammal anders te zijn...Kortom het voelt Kut en het is moeilijk om het te vergeten!!!
IK weet heeeeeeel goed wat je bedoeld!!!
Liefs
S.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.