Bekijk originele versie : Spijt
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 01:39
Hebben jullie ook wel eens spijt van iets wat je gezegd heb tegen iemand of hebt gedaan??? En dat je zou willen om de klok terug te draaien!!!!!! Iedereen tog wel eens???
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 01:46
Hmmmm niemand dus???/ Gellof er nix van maar goed :rolleyes:
soumaya1
16-11-2002, 01:48
ooh ik!! ik ben een keer zo uitgevallen tegen m,n moeder, ik heb er nu nog spijt van terwijl het al een jaar of wat geleden is, ! mn moeder had heel erg verdriet, ik heb het wel snel goed gemaakt, maar toch, ik had beter na moeten denken!!
NoreJihan
16-11-2002, 01:49
Ja ik heb ooit met een jongen gehad
En ik werd echt gek gestalkt (bellen en ophangen) maardat was vorig jaar
K haddaadoor ruzie of hij kon hetz ijn of mijn beste vriendin dus vroeg ik het?
Hij ontkende alles en mijn beste vriendin ook
Dus ik dacht ikga geen jongen geloven enz en waarom zou zij dat doen maar ikhad ook zoiets waarom zou hij da doen maar dat stalken was echt niet normaaaaaaaaaaaal
Dus hadden we ruzie en ruzie maar wat bleek pas geleden kwam ik erachter dat zij het was en echt ik spijt dat ik hem heb beshuldigt en daardoor is het ook allemaal misgelopen
K kan haar het nog steeds niet vergeven ,k heb er nog niet eens over gehad,k zou wel willen bellen en zeggen sorry maaaaar ik laaat het wel hierbij anders gaat hij ook doordenken
Maar goed van je vriendinnen moet je het hebben :(
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 01:50
Origineel gepost door soumaya1
ooh ik!! ik ben een keer zo uitgevallen tegen m,n moeder, ik heb er nu nog spijt van terwijl het al een jaar of wat geleden is, ! mn moeder had heel erg verdriet, ik heb het wel snel goed gemaakt, maar toch, ik had beter na moeten denken!!
Jah maar zo denk je altijd achteraf!!!! en wat asl die gene je gaat negeren!!! dus je de kans niet krijgt om het goed te maken???? :(
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 01:52
Origineel gepost door NoreJihan
Ja ik heb ooit met een jongen gehad
En ik werd echt gek gestalkt (bellen en ophangen) maardat was vorig jaar
K haddaadoor ruzie of hij kon hetz ijn of mijn beste vriendin dus vroeg ik het?
Hij ontkende alles en mijn beste vriendin ook
Dus ik dacht ikga geen jongen geloven enz en waarom zou zij dat doen maar ikhad ook zoiets waarom zou hij da doen maar dat stalken was echt niet normaaaaaaaaaaaal
Dus hadden we ruzie en ruzie maar wat bleek pas geleden kwam ik erachter dat zij het was en echt ik spijt dat ik hem heb beshuldigt en daardoor is het ook allemaal misgelopen
K kan haar het nog steeds niet vergeven ,k heb er nog niet eens over gehad,k zou wel willen bellen en zeggen sorry maaaaar ik laaat het wel hierbij anders gaat hij ook doordenken
Maar goed van je vriendinnen moet je het hebben :(
Jah cker van je vriendinnen moet je het hebben!!!! je denkt dat je egte goede vrienden betn van elkaar en dat je elkaar volop kan vertrouwen wat er ook gebeurt en dat ze er altijd voor je zullen zijn!!! Maar neej het woord VRIENDEN komt niet meer voor in mijn worden boek ;)
soumaya1
16-11-2002, 01:52
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Jah maar zo denk je altijd achteraf!!!! en wat asl die gene je gaat negeren!!! dus je de kans niet krijgt om het goed te maken???? :(
wauw, ja dan wordt het moeilijker, maar dan heb jij het in ieder geval geprobeerd!
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 01:53
Origineel gepost door soumaya1
wauw, ja dan wordt het moeilijker, maar dan heb jij het in ieder geval geprobeerd!
Jah dat wel maar ik moet tog wel me fout kunnen uitleggen????? maar jah ik weet moelijke vraag!! daarom vraag ik het ook!!! Maar ik weet moeilijk antwoord op te geven ;)
NoreJihan
16-11-2002, 01:54
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Jah cker van je vriendinnen moet je het hebben!!!! je denkt dat je egte goede vrienden betn van elkaar en dat je elkaar volop kan vertrouwen wat er ook gebeurt en dat ze er altijd voor je zullen zijn!!! Maar neej het woord VRIENDEN komt niet meer voor in mijn worden boek ;)
K kan hem gewoon echt niet aankijken en haar ook niet
hem kan ik niet aankijken omdat ik hem beschuldigt heb en haar kan ik nieta aankijken omdatz e zoiets flikt
Maar goed verleden tijd ,het leven gaat door :D
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 01:55
Origineel gepost door NoreJihan
K kan hem gewoon echt niet aankijken en haar ook niet
hem kan ik niet aankijken omdat ik hem beschuldigt heb en haar kan ik nieta aankijken omdatz e zoiets flikt
Maar goed verleden tijd ,het leven gaat door :D
Precies :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.