Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoofddoeken??

Pagina's : [1] 2

Zaytouna
23-05-2004, 13:26

Salaaam ailikom, vraagje voor de zusters>>> WAAR KOPEN JULLIE JE HOOFDDOEKEN??? (AMSTERDAM)MAAR MAG OOK ERGENS ANDERS

Zaytouna
23-05-2004, 13:27
Wie heeft er een goede hoofddoekwinkelTIP????????? Goede kwaliteit en niet te prijzig :rolleyes: ??? Reageer...... wa salaaaam

lady_metalsia
23-05-2004, 23:11
bij hajar palijs in utrecht (kanaalstraat) koop ik mijn hoofddoeken of in beverwijk xxx hayat

oem_moenia
24-05-2004, 12:15
Origineel gepost door lady_metalsia bij hajar palijs in utrecht (kanaalstraat) koop ik mijn hoofddoeken of in beverwijk xxx hayat Ik ook altijd bij Hajar Paleis.

Oujdane
24-05-2004, 13:02

Origineel gepost door Zaytouna Salaaam ailikom, vraagje voor de zusters>>> WAAR KOPEN JULLIE JE HOOFDDOEKEN??? (AMSTERDAM)MAAR MAG OOK ERGENS ANDERS Voor de wintertijd koop ik gewoon Pashmina Sjaals. Die ik dan transformeer tot een hijaab. Soms draag ik een ghimaar en die zijn verkrijgbaar in de moskee. Voor de zomer koop ik stof en laat die naaien tot een mooie sjaal.

didab
18-01-2005, 19:00
bendankt dames.....ik daag sinds gister een hoofddoek dus ik heb hier ook wat aan... thalla

tetouania_44
18-01-2005, 19:14
salkamoe aleikom, in amsterdam gewoon biij de zarjoh

HoneyBee
18-01-2005, 20:55
bendankt dames.....ik daag sinds gister een hoofddoek dus ik heb hier ook wat aan... thalla Macha allah oegti. Ik ben trots op je. Ik draag nu al bijna 4 jaar mijn hijaab al hamdulilah. Als je mooie sjaals en hoofddoeken wilt, kun je het beste naar de beverwijkse bazaar. Hier heb je veel keus en ze hebben super mooie sjaals voor een betaalbare prijs.

RkempoeLady
18-01-2005, 22:21
Je hebt ook een winkel in Adam oost.. (begin van de dapperstraat) Thallas

Student1
19-01-2005, 11:13
Je hebt ook een winkel in Adam oost.. (begin van de dapperstraat) Thallas Die heeft echt hele leuke!!!!! ;) Maar ze zijn wel snel op.

amel_nador
19-01-2005, 13:28
Salaaam ailikom, vraagje voor de zusters>>> WAAR KOPEN JULLIE JE HOOFDDOEKEN??? (AMSTERDAM)MAAR MAG OOK ERGENS ANDERS heey meid.. :) k zelf koop mijn hijaab's in brussel.. daar heb je hele mooie en ze zijn egt nie duur.. maar dat zal wel wat te ver zijn voor jouw aangezien jij in amsterdam woont.. maar mocht je ooit in de buurt van brussel kome dan weet je t he.. ;) liefs amel.. :zwaai:

Shelsaa
19-01-2005, 16:10
hey hey.... ik ben een nederlands meisje..maar ik vind hoofdoek prachtig ik kan het hellaas niet dragen omdat me ouders er zwaar tegen zijn...maar als ik 18 ben en uit huis ga, ga ik inshallah hoofdoek dragen....ik heb een paar hoofdoeken gekocht op de haagse markt voor € 2 euro ofsow per stuk..dus ik echt niet duur...!! dus meschien als je een keer in denhaag komt op de haagse markt dan zul je vast een tentje tegen komen met hoofdoeken... ik vind het goed van je dat je hoofdoek gaat dragen!

tatouzient_lady
19-01-2005, 16:36
ik draag ook sjaals ..maar je kunt een kijke nemen bij de kanaalstraat ,je vind daar vast wel wat ..:) didab: masha allah ,ben trots op je ..:)

MissSanarya
27-01-2005, 16:10
hoofdoeken mogen niet mooi zijn geen velle kleuren of mooie vormen op want dat trekt ook aandacht en dat mag niet vorige keer zag ik trouwens een meisje met een vel roze nep hoofdoekje vet opgemaakt en een rokje aan dan ben je toch gek man gatver ik kreeg braakneigingen

tatouzient_lady
27-01-2005, 16:21

:jammer: ewa ja wat ken je er aan doen ..

Pagina's : [1] 2