Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Even snel...Hoe brand ik een cd op laptop????

miss_maroc
26-08-2009, 22:02

uppp

Khataarlijk
26-08-2009, 22:12
Je neemt een vuurtje , steekt de cd in brand en plaatst die op je laptop , en zo brand je een cd op je laptop . heel simpel

miss_maroc
26-08-2009, 22:14
Je neemt een vuurtje , steekt de cd in brand en plaatst die op je laptop , en zo brand je een cd op je laptop . heel simpel aah oke dankjewel;)

Khataarlijk
26-08-2009, 22:16
aah oke dankjewel;) Maar waarom wil je dan die cd op je laptop branden ? ,zo gaat je pc niet meer werken meid

miss_maroc
26-08-2009, 22:19

Maar waarom wil je dan die cd op je laptop branden ? ,zo gaat je pc niet meer werken meid ohw ja..maar ik verveelde me en heb aansteker naast me liggen maar ik wist niet precies welke instructies je moet volgen vandaar deze topic maar hoe weet je dat mijn pc niet meer zal werken?? ik laat de cd maar even branden hoor...5 seconde

Khataarlijk
26-08-2009, 22:21
ohw ja..maar ik verveelde me en heb aansteker naast me liggen maar ik wist niet precies welke instructies je moet volgen vandaar deze topic maar hoe weet je dat mijn pc niet meer zal werken?? ik laat de cd maar even branden hoor...5 seconde ooh , nou meisje ik zou het echt niet doen , als je die cd brandt dan zal je 100% een geur in je kamer krijgen , niet gezond voor je meid ;)

miss_maroc
26-08-2009, 22:25
ooh , nou meisje ik zou het echt niet doen , als je die cd brandt dan zal je 100% een geur in je kamer krijgen , niet gezond voor je meid ;) aah wat lief je denkt aan mijn gezondheid :o :o oke nu even serieus hihi kan je me helpen ofniet??

Khataarlijk
26-08-2009, 22:35
aah wat lief je denkt aan mijn gezondheid :o :o oke nu even serieus hihi kan je me helpen ofniet?? ohh je hebt het over cd branden (kopieren) ?? :o ik dacht dus een cd in de fik steken hahah heb je nero ?? of een ander programma waarmee je cd kan branden ??

miss_maroc
26-08-2009, 22:36
ohh je hebt het over cd branden (kopieren) ?? :o ik dacht dus een cd in de fik steken hahah heb je nero ?? of een ander programma waarmee je cd kan branden ?? euhjm geen nero wel nexon ofzoiets..maar moet ik nero dan downloaden??

Khataarlijk
26-08-2009, 22:52
euhjm geen nero wel nexon ofzoiets..maar moet ik nero dan downloaden?? ik weet eht niet wat die software is , nooit van gehoord , meeste mensen werken met nero , is simpel vertel wat wil je precies branden ??

miss_maroc
27-08-2009, 23:35
ik weet eht niet wat die software is , nooit van gehoord , meeste mensen werken met nero , is simpel vertel wat wil je precies branden ?? mp3 bestanden... maar ik neem aan dat ik nero via google kan vinden en kan downloaden??

Spammer
28-08-2009, 11:33
Als je het als data wil branden, dan is het een kwestie van 'rechter muisknop/kopier naar: cd (e:)' als je het als muziek cd in een cd-speler wilt afspelen, kun je ook gewoon WMP gebruiken. Alleen maakt deze geen onderscheid tussen de formaten.

miss_maroc
28-08-2009, 22:33
Als je het als data wil branden, dan is het een kwestie van 'rechter muisknop/kopier naar: cd (e:)' als je het als muziek cd in een cd-speler wilt afspelen, kun je ook gewoon WMP gebruiken. Alleen maakt deze geen onderscheid tussen de formaten. kan je dan ook "kopieren naar cd" doen of niet??

Khataarlijk
29-08-2009, 12:02
kan je dan ook "kopieren naar cd" doen of niet?? Juistm , als je muziek wilt pranden kan je het gewoon kopieren naar je schijf W Media player doet dan de rest . Open je WMP en kies het kopje branden , als daar wat is (je wilt het niet op cd) selecteer alles en verwijder je het , sleep dan hetgene wat je op je cd wilt , et voila onderaan heb je branden starten (vergeet je aansteker niet ) :hihi:

miss_maroc
30-08-2009, 23:39

Juistm , als je muziek wilt pranden kan je het gewoon kopieren naar je schijf W Media player doet dan de rest . Open je WMP en kies het kopje branden , als daar wat is (je wilt het niet op cd) selecteer alles en verwijder je het , sleep dan hetgene wat je op je cd wilt , et voila onderaan heb je branden starten (vergeet je aansteker niet ) :hihi: dankjewelll:o nene ik zal mijn aansteker niet vergeten:P