Bekijk originele versie : Zwemmen of niet?
Casaouia_Style
23-05-2004, 12:34
Heey een vraagje dames...
wie van jullie gaat zwemmen dit jaar (op vakantie)?
wat doen jullie als jullie ongesteld zijn....zwemmen of thuiszitten?
gr. Casaouia :zwaai:
Ik Hopelijk....Heb Gister Wel Afspraken Gemaakt Met Mijn Nicht En Zus :D....
Wat Trek Je Aan?? Ik Gewoon Een Takini...:D
En Als Ik Ongesteld Ben..Niet Zwemmen ;)..De Stad Is Ook Goed :D
PobriSita
23-05-2004, 12:39
:haha: Ligt er aan hoe erg me ongesteldheid is! Maar toch ga ik altijd mee naar het strand heb dan gewoon me bikini aan, doe er aan een kort broekje bij aan, en ga er gewoon bij zitten! Of ga op terasje zitten bij strand, dat ik toch lekker kan zonnen, en af en toe naar de zee lopen me benen nat maken :)
Ja Je Kan Wel Naar Het Strand Als Je Ongesteld Ben...Gewoon Lekker Bruin worden Tog ;)
Casaouia_Style
23-05-2004, 12:53
Ik denk ook een tankini :Iluvu: zijn ook wel mooi, en vorig jaar heb ik wel gezwommen (ik had tampons meegenomen) ik was alleen met me neefje in spanje en tsja kon em niet teleurstellen :o
maar in marokko denk ik niet, gewoon zonnen of stad in
In Marokko Kan Het Ook Meid ;)..Waar Woon Je Daar?? Het Is Daar Nu Ook Heel Normaal Geworden :)
Casaouia_Style
23-05-2004, 12:58
ik woon fe dar el beida, k zwem meestal in el mohemmadia( ben 3 jaar niet geweest) k weet er zijn wc's enzo maarja superlange w8rijen :D ik neem gewoon iedere vakantie zowel maandverband + tampons mee ;)
Waar Is Dat??? :confused:
Ik Woon In Tanger..:D
PobriSita
23-05-2004, 12:59
casouia_style Tampons dat mag toch niet of wel ????
Dat D8 Ik Ook Al :confused:
Casaouia_Style
23-05-2004, 13:05
Origineel gepost door PobriSita
casouia_style Tampons dat mag toch niet of wel ????
eerlijk gezegd weet k het niet, me moeder keurde het niet af( me zus zei dat het hetzelfde is als maandverband)
k zal het wel opzoeken
Het Is In Ieder Geval Niet Het Zelfde Als Maandverband :hihi:
Casaouia_Style
23-05-2004, 13:06
hayete dat is casablanca waar ik woon :D
PobriSita
23-05-2004, 13:06
Casaouia_Style ze zeggen dat je er ontmaagd van word!
Casaouia_Style
23-05-2004, 13:07
welnee zo 'diep' doe je em niet inbrengen k las laatst een topic over maagdenvlies enzo ( een tampon doet niet 'het' werk) ik zoek je de topic even op
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.