Bekijk originele versie : Wat Als Je..
Lady_moi
23-05-2004, 11:39
Zijn jullie bang om te sterven? Hoort een moslim/a eigenlijk bang te zijn voor de dood? :confused: Die vraag spookt de laatste dagen echt door me hoofd :)..Wat als je gaat slapen en niet meer opstaat? :o Ik weet nie waarom mensen maar vanacht was het de eerste keer da ik nie durfde slapen omdat ik dacht dat ik nie meer zou opstaan :( En ben ook vroeger dan normaal opgestaan :eek: (5uur30) Ik wil nog zoveel dingen goedmaken in het leven..:verdriet: Voortaan zal ik me beter gaan verdiepen in het geloof da beloof ik mezelf :kwaad: Toen ik opstond bedankt ik Allah swt da ik nog leefde :traan1: Ik weet nie wat het is..mensen sta er bij stil..Wat als je gaat slapen en je niet meer opstaat?
coalitiegenoot
23-05-2004, 11:41
Ik ben zelfs niet bang om jou te vermoorden!! :kwaad:
Lady_moi
23-05-2004, 11:42
:rolleyes:
Origineel gepost door coalitiegenoot
Ik ben zelfs niet bang om jou te vermoorden!! :kwaad:
coalitiegenoot
23-05-2004, 11:45
Origineel gepost door Lady_moi
:rolleyes:
wat ga je gekke bekken trekken? wat? ik zei jou vermoorden niet op jou klaarkomen :rolleyes:
Lady_moi
23-05-2004, 11:47
ZWIJGT! :kwaad:
wat ga je gekke bekken trekken? wat? ik zei jou vermoorden niet op jou klaarkomen :rolleyes:
Nordinnn
23-05-2004, 11:51
whahahahahha
Lady_moi
23-05-2004, 11:53
Jullie denke toch nie da jullie eeuwig gaan leven éh?
coalitiegenoot
23-05-2004, 11:53
ZWIJGT! :kwaad:
zwijg jij maar als de dood!! ;)
Lady_moi
23-05-2004, 11:54
Zema da past bij m'n topic
zwijg jij maar als de dood!! ;)
Zijn jullie bang om te sterven? Hoort een moslim/a eigenlijk bang te zijn voor de dood? :confused: Die vraag spookt de laatste dagen echt door me hoofd :)..Wat als je gaat slapen en niet meer opstaat? :o Ik weet nie waarom mensen maar vanacht was het de eerste keer da ik nie durfde slapen omdat ik dacht dat ik nie meer zou opstaan :( En ben ook vroeger dan normaal opgestaan :eek: (5uur30) Ik wil nog zoveel dingen goedmaken in het leven..:verdriet: Voortaan zal ik me beter gaan verdiepen in het geloof da beloof ik mezelf :kwaad: Toen ik opstond bedankt ik Allah swt da ik nog leefde :traan1: Ik weet nie wat het is..mensen sta er bij stil..Wat als je gaat slapen en je niet meer opstaat?
Je moet niet bang zijn, meid.
Allah (swt) schenkt jou het leven en de dood.
Waarom ben je bang voor de dood en niet voor het leven? Je moet tevreden zijn met wat je hebt gekregen. :)
Salam
:zwaai:
Lady_moi
23-05-2004, 11:58
Ik ben eigenlijk nie bang..Ik denk er gewoon aan...Het kan plotseling gebeuren maar de meesten staan er nie bij stil..Ik ook nie..Maar de laatste tijd wel..Dus vind ik het wel belangrijk om zoveel mogelijke goede daden te verrichten zodat we allemaal inshallah naar het paradijs gaan :)
Origineel gepost door BentFes
Je moet niet bang zijn, meid.
Allah (swt) schenkt jou het leven en de dood.
Waarom ben je bang voor de dood en niet voor het leven? Je moet tevreden zijn met wat je hebt gekregen. :)
Salam
:zwaai:
bint_duh_bledie
23-05-2004, 12:05
nou dat ligt helemaal aan jou als jij van jezelf al weet dat je een goeie mens bent geweest dan hoef je nergens bang voor te zijn
maar als je de ......je weet wel hebt uit gehangen dan zal ik ook zwijgen als ik jou was
Lady_moi
23-05-2004, 12:08
Ja maar de kleine dingen tellen ook mee als zonde
Bv als je naar een jongen kijkt eerste blik is halal 2de blik is haram
Als je met een vriend praat
Als je soms een vies woordje zegt
Als je u gebeden nie goe bid..nie op tijd enzo
En nog veel meer..
Origineel gepost door bint_duh_bledie
nou dat ligt helemaal aan jou als jij van jezelf al weet dat je een goeie mens bent geweest dan hoef je nergens bang voor te zijn
maar als je de ......je weet wel hebt uit gehangen dan zal ik ook zwijgen als ik jou was
marjam123
23-05-2004, 13:11
ai zulke momenten heb ik weleens gehad... doodeng... aangezien ik nog veeeeeeel goede dingen wil doen inshallah...
xxx
alhoceimachaima
23-05-2004, 14:12
soms denk ik eraan paar weken geleden dacht ik alleen aan dag des oordeels ging ik allusz ervan op zoeken me ouders waren boos ze zeiden je kan er gestoord door worden ik vind et harstikuh eng
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.