Bekijk originele versie : Mooi Nummer!!!!
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 01:13
Voor alle mensen die de nieuwe cd van Tupac hebben Better days, je moet ff het nummer luisteren Thugz Mansion!!! En dan egt goed luisteren naar de tekst!!! Wallah ik vind het zon mooi nummer ik draai het honderd keer achter elkaar!!! :zwaai:
Morgaine
16-11-2002, 01:14
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Voor alle mensen die de nieuwe cd van Tupac hebben Better days, je moet ff het nummer luisteren Thugz Mansion!!! En dan egt goed luisteren naar de tekst!!! Wallah ik vind het zon mooi nummer ik draai het honderd keer achter elkaar!!! :zwaai:
Zie dat je CD niet oververhit geraakt... :D
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 01:15
Hahahahhaha maakt niet uit!!!! dan download ik het gewoon weer opniew ;) ik kan hem maar niet op stop zetten :(
Morgaine
16-11-2002, 01:17
Hahahahhaha maakt niet uit!!!! dan download ik het gewoon weer opniew ;) ik kan hem maar niet op stop zetten :(
Als je PC of CDspeler oververhit geraakt, kun je die niet even downloaden.... :confused:
:zwaai: Morgaine
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 01:19
Origineel gepost door Morgaine
Als je PC of CDspeler oververhit geraakt, kun je die niet even downloaden.... :confused:
:zwaai: Morgaine
Hmmmm dat is waar :rolleyes: Nou dan vraag ik een nieuwe pc voor suikerfeest :D
zeker weten :goedzo: ...
gewoon die diepe text van em raakt je ...
de hele dubbel album van em is top ...
:zwaai:
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 01:21
Origineel gepost door Mr_Amir
zeker weten :goedzo: ...
gewoon die diepe text van em raakt je ...
de hele dubbel album van em is top ...
:zwaai:
Ckerz Ckerzzzz ;)
His Music Is Still A Life :zwaai:
SmoothScorpio
16-11-2002, 01:23
luister naar my block....dat is pas een mooi liedje :D
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 01:25
Origineel gepost door SmoothScorpio
luister naar my block....dat is pas een mooi liedje :D
Is ook heel mooi jah maar thugz masion blijft mijn liedje :D En Mama's Just A Litlle Girl Is ook Heeeeeeeeeeeel mooi :zwaai:
SmoothScorpio
16-11-2002, 01:27
ja die is ook moooi ja...who do you believe in is ook erg goed...de tekst vooral..deze is ook nog eens original
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 01:30
Jah zou te zien had hij ons nog wel wat meer te vertellen ;)
SmoothScorpio
16-11-2002, 01:33
ja zo zonde dat hij overleden is...the good die young zoals altijd...maarja hij heeft op dit moment na 7 jaar nog steeds meer nummers dan de meeste hedendaagse rappers...ik ben nog wel ff zoet
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 01:36
Me Too :D Maaruh je kent het bekende gerucht wel Is He Still A Life???????? En Dat Hij Juni 2003 Terug komt????? Wat denken jullie???
Ik d8 eerst altijd van wel maar heb nu wel me twijfels :rolleyes:
SmoothScorpio
16-11-2002, 01:39
denk gewoon dat ie dood is...die verzinsels zijn verzonnen door gefrustreerde fans die het niet kunnen accepteren dat ie gewoon dood is.
net als bij elvis...zijn nog steeds mensen die denken dat ie ontvoerd is door aliens Haha...
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 01:42
Origineel gepost door SmoothScorpio
denk gewoon dat ie dood is...die verzinsels zijn verzonnen door gefrustreerde fans die het niet kunnen accepteren dat ie gewoon dood is.
net als bij elvis...zijn nog steeds mensen die denken dat ie ontvoerd is door aliens Haha...
Hahahahahha Jah maar ik heb een paar jaar geleden (3 jaar ofzo) egte fotos gezien van een man die in saoudi arabie was geweest en daar was dus een man (moest tupac voorstellen) ergens in de woestijn met nog andere mensen die daar leefde!!!! Toen ik die fotos in me handen had schrok ik wel ff want die man leek egt sprekend op tupac!!!! Maar jah iedereen heeft een dubbelganger zeggen ze :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.