Bekijk originele versie : wat ebn ik blij en trots, ik draag hem nou eindelijk.
ambition
23-05-2004, 10:15
Allah U Akbar Allah U Akbar!
Ik draag sinds gisteravond een hoofddoek!! Ik ben zo blij, eindelijk heb ik de knoop doorgehakt, ik ben de eerste in mijn familie (na mijn moeder) die een hoofdoek draagt en ik ben er trots op.
Mijn ouders weten dit nog niet want die bevinden zich nog op marokkaanse grond .
Na dit inleidend verhaaltje wil ik jullie vragen om steun, omdat it een grote stap is geweest mijn broers en zussen weten het nog niet.Vandaag zullen ze me voor het eerst zien, ze zijn namelijk allemaal het huis uit.
Wat raden jullie mij aan wat betreft kleding, wat vinden jullie wel goed en wat moet ik huist niet doen!
kledingtips zouden heel fijn zijn. :o
dank jullie wel dames :zwaai:
Lady_moi
23-05-2004, 10:41
Tbarakallah alik moge Allah swt u daarvoor belonen
Qua kleding raad ik u aan niets korts of bloots te dragen of iets da strak zit
Maar geweldig van u hoor :hoedaf:
ambition
23-05-2004, 10:49
dank jullie wel!!!
Ik vind het alleen wel wennen om hem thuis af te doen :maf: ik voel me na 1 dag dan al kaal zonder hoofdoek :schok:
Bachelorette
23-05-2004, 10:56
Moge Allah je leiden op Zijn Pad
Moge Allah je zo min mogelijk moeielijke beproevingen geven
Moge Allah je imaan sterker maken dan et is
Moge Allah sjaitaan ver van je vandaan houden.
amien
Het is mashallah een mooi gevoel in het begin en later wordt het iets als vanzelfsprekends..
Ik hoop voor je meid dat alles goed zal gaan ;)
en wat betreft je kleding etc...bedek gewoon hoe het hoort ;)
gair inshallah
:zwaai:
ambition
23-05-2004, 11:03
thanks liefie bachelorette. Jij ziet er ook prachtig uit met je hemelswitte hoofddoek.
Bachelorette
23-05-2004, 11:13
:o tnQ
je laat me blozen :o
:D
Maar meid, t komt goed inshallah....blijf vertrouwen hebben....Welkom in het hoofddoekenwereldje ;)
MiSsS_PaRa
23-05-2004, 11:18
Tbark allah 3liek..nu ik n0g :)
ambition
23-05-2004, 11:36
Insha Allah para mievrouw
MiSsS_PaRa
23-05-2004, 11:58
Origineel gepost door ambition
Insha Allah para mievrouw
hahahah inshallah :blauwkus:
xsomayax
23-05-2004, 12:00
het meid echt goed van je mashaallah, je ouders zullen echt trots op je zijn..
liefs somaya
Sammy_ia
23-05-2004, 13:42
masha Allah kanp van je lieverd!!
en wat betreft de kleding alles bedekken behalve je handen en t mag je figuur dus niet accentueren maaar je begint pas dus ik zou zeggen bouw t langzaam op!
kloppendhartje
23-05-2004, 13:50
:hoera: Tbark'allah 3liek....
Ik begin der ook over na te denken!
Allah je 3ounek.... :zwaai:
ambition
23-05-2004, 22:35
shokran dames...het is mn tweede dag en het voelt nog steeds heerlijk
ik ben zo trots, ik voel me erg goed elhamdoe liAlah
Selaam aleikoum oughtie!! Masha Allah!! Ik ben zooo blij voor je dat je nu een hijaab draagt!! De ideale bescherming van de moslim vrouw! Soebhana'Allaah!! Ik hoop echt dat je doorzet en je niks aantrekt van eventuele nare reacties die je krijgt van de koefaar, want zij stellen niks voor!! Luister naar je zusters en broeders in Islam!! Ga veel met praktizerende zusters om, want alleen zij kunnen een goede invloed op jou hebben en je een juist voorbeeld geven. Kijk uit met wie je omgaat zou ik zeggen, want vriendinnen kunnen je erg veel beïnvloeden. Ik wens je echt superveeeeeel succes moge Allah soebahana wa Ta'ala je leiden en je nog meer kennis geven.
Wat kleding betreft, al je strakke topjes kun je later misschien wel thuis aantrekken voor je man ;), maar nu is het shop time!! Bij de h&m, Mexx, We.. overal wel heb je nu wel leuke jurkjes die je boven een broek aan kan doen. En voor sjaals moet je overal gewoon goed tussen kijken. Of even naar een winkel gaan waar ze hijaabs enzo verkopen. Ik hoop dat er zoiets bij jou in de buurt is.
Als je nog vragen hebt, ergens mee zit of gewoon wilt babbelen kun je me altijd mailen of toevoegen op msn.
x_siham_x@hotmail.com is mijn adres.
Moge Allah soebhana wa ta'ala ieders hart verwarmen met de islam en hen doen verlangen naar meer.....
Amien...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.