Bekijk originele versie : Ik wil afvallen
Hoi hoe moet ik 5 kg afvallen ik zie hier altijd leuke tips van de dames wie wil mij helpen? :D
meid ik weet wel wat ga naar de topic alle dieets en daar staan een paar dieets op waarbij je binnen 5 dagen 5 tot 7kg kan afvallen. gegarandeerd maar je meot het dan wel nauwkeurig volgen.
Whahahhahaha HET IS EEN JONGEN :hihi:
ikrampje
23-05-2004, 18:13
Origineel gepost door bentiab
Hoi hoe moet ik 5 kg afvallen ik zie hier altijd leuke tips van de dames wie wil mij helpen? :D
Train je al of niet ???
Zo niet ga lekker trainen...
Een goede keus is een combinatie van cardio training en training met gewichten.
Cardio training kun je in de sportschool doen op onder andere de fiets, loopband of roeiapparatuur.
Ga joggen, in shied dichtbijzijnde park...
Eet geen Vettige dingen , koop in plaats daarvan maaltijdvervangers.
Veel water drinken, reinigt je lichaam goed.
DIT MOET JE OOK NIET VERGETEN:
Eén keer in de week mag je een junk dag inlassen, dan mag je alles eten wat je lekker vindt. Het is een beloning voor zes dagen lang je best doen en geeft je extra energie voor de volgende zes dagen.
:D
Eey ik wil de resultaat wel weten he ....
Dus je weet , zodra die kilo's ervanaf zijn, open je een nieuwe toppic en bedank je mij ;)
Ciao Ciao :zwaai:
soumaya613
24-05-2004, 12:00
waar staat die topic met alle dieets dan ?????????????????????
miss_curly87
24-05-2004, 18:56
Origineel gepost door niedra
meid ik weet wel wat ga naar de topic alle dieets en daar staan een paar dieets op waarbij je binnen 5 dagen 5 tot 7kg kan afvallen. gegarandeerd maar je meot het dan wel nauwkeurig volgen.
waar staat die dieet dan want ik zou het egt wel willen proberen dan :D
Origineel gepost door hayete
Whahahhahaha HET IS EEN JONGEN :hihi: :D
miss_curly87
26-05-2004, 19:54
waar staat die dieet dan
Sammy_ia
31-05-2004, 20:02
jahh dat zou ik nou ook wel willen weten :rolleyes::o
PowerQueen
31-05-2004, 20:27
Succes met het dieten allemaal..
Sammy_ia
01-06-2004, 23:57
danke mievrauw maar krijgen we nog iets te horen over het bovenstaande dieet:rolleyes:????
meid over welke dieet wil je wat weten en trouwens voor de gene die willen weten waar de topic staat met alle dieets moet je met de snelfunctie werken en daar alle dieets typen. en dan kom je van zelf daar terecht beslema
charming20
02-06-2004, 14:06
VAL DAN
_SiMa_FoR_LiFe_
02-06-2004, 15:28
Die dieet die ik heb geplaats waar je in 1 week 5 kilo afvalt is bij Forum "HONGERDIEET!!!!"
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.