Bekijk originele versie : ruzie!!!!
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 00:47
Mensen ik vraag me af!!! waar komen de laatste tijd al die ruzie vandaan????????? hier op het forum valt het me ook al op dat de laatste tijd iedereen commentar moet geven en ruzie moet maken!!!! en in me eigen omgeving valt het me ook al op!!!!! iedereen schreeuwt maar tegen elkaar en heeft overal kritiek op!!!!!! waar komen deze ruzie's vandaan????? of komt het misschien door de ramadan omdat dan veel mensen sagerijnig zijn en erg gevoelig met al die lege maagjes en die nicotiene gebrek!!!!!! :rolleyes:
Onslaught
16-11-2002, 00:49
ik denk en serieus, dat het allemaal een test, is want zeg eens eerlijk altijd als het ramadan is, zie je altijd mooi vrouwen of mannen ,waarom om te kijken of je hou aan de regels, en dde duivel die probeer je dan te mis leiden enzo, dus hetzelfde met ruzie die van de laaste 2 weken, alleen ruzie om geloof en kleine dingen maken ze hier, dus allemaal is het een test om te kijken of je geduld heb en kan geven dus dat vind ik, serieus
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 00:50
Origineel gepost door Mustapha AA
weeejooo mag dit ook morgen ik heb slaap en moet om 7 uur op mijn werk zijn en heb geen zin en heb slaap en mis mijn prinsesje en kijk naar mijn bed en heb nog meer slaap en weeejoooo gaaaaap
beslama
Ewa ik zou zeggen ga lekker droom fijn over je prinsesje!! Morgen weer een nieuwe dag om je reacties te plaatsen inshallah!! Beslema :zwaai:
Morgaine
16-11-2002, 00:51
Origineel gepost door Onslaught
ik denk en serieus, dat het allemaal een test, is want zeg eens eerlijk altijd als het ramadan is, zie je altijd mooi vrouwen of mannen ,waarom om te kijken of je hou aan de regels, en dde duivel die probeer je dan te mis leiden enzo, dus hetzelfde met ruzie die van de laaste 2 weken, alleen ruzie om geloof en kleine dingen maken ze hier, dus allemaal is het een test om te kijken of je geduld heb en kan geven dus dat vind ik, serieus
Ik dacht dat de Ramadan de enige maand was waarin de sjaitan geen macht hadden?
Morgaine
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 00:52
Origineel gepost door Onslaught
Jah het leven is 1 groote test!!!!!
soumaya1
16-11-2002, 00:52
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Mensen ik vraag me af!!! waar komen de laatste tijd al die ruzie vandaan????????? hier op het forum valt het me ook al op dat de laatste tijd iedereen commentar moet geven en ruzie moet maken!!!! en in me eigen omgeving valt het me ook al op!!!!! iedereen schreeuwt maar tegen elkaar en heeft overal kritiek op!!!!!! waar komen deze ruzie's vandaan????? of komt het misschien door de ramadan omdat dan veel mensen sagerijnig zijn en erg gevoelig met al die lege maagjes en die nicotiene gebrek!!!!!! :rolleyes:
RUZIE?????? IK MAAK NOOIT RUZIE! :engel: :D
Onslaught
16-11-2002, 00:53
ja is een voorbeel morgaine of hoe je ook heet meid
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 00:53
Origineel gepost door soumaya1
RUZIE?????? IK MAAK NOOIT RUZIE! :engel: :D
Hahahha daar hebben we het onschuldige engeltje soumaya weer :D
soumaya1
16-11-2002, 00:54
Hahahha daar hebben we het onschuldige engeltje soumaya weer :D
JA TOCH, HEB JE MIJ OOIT RUZIE ZIEN MAKEN????? :D ;)
Sorry hoor ik heb hier niet zoveel last van..
Maar ik zie jou wel vaak tekeer gaan tegen sommige leden..Het schelden enzo...
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 00:55
Ik denk eigenlijk wel dat het grootendeels te maken heeft met de ramadan!!!!!! want de meeste mensen zijn na maghrib heel anders vind ik dan zijn ze wel wat vrolijker enzo!! Maar ik heb ook gemerkt dat mensen veel zeuren over dag van ik heb honger ohww ik heb zon drooge mond ik zou egt graag een slokje drinken willen!!! Ewa ik denk af en toe wel van oefff ik zou best wel een broodje met lekkere kfta lusten maar jah ga niet de hele dag zeuren daarvan komen ook veel iritaties!!!!
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 00:56
Origineel gepost door jimpie
Sorry hoor ik heb hier niet zoveel last van..
Maar ik zie jou wel vaak tekeer gaan tegen sommige leden..Het schelden enzo...
I Know :(
Ik ben het eens met Onslaught... maar sommige leden tonen geen respect. Ik zal geen namen noemen, maar veel leden kennen elkaar nu redelijk.. tot zover dat kan via internet.. en tja, er zijn een aantal neiuwe leden die niet maar alles neerzetten en er alles uitfluiten.. en dan kan er ruzie ontstaan:D
NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 00:57
Origineel gepost door Super_Marokkaan
Het komt omdat marokkanen veel voedsel nodig hebben om goed te kunnen functioneren. Als ze dat niet krijgen dan worden ze een soort van weerwolf en vertonen ze abnormaal gedrag.
Een voorbeeld: Ik was een keer tijdens de ramadan in Tanger(marokko) en wou een taxi pakken rond Al magreb, wallah voordat ik maar instapte zei de taxichauffeur:" Sjan deen djel mek, wash gadi dgoel aw la la" (vertaald= ***** moeder ga je nou instappen of niet)
Tevens zie je daar veel vechtpartijen en rellen.
Advies: vemijd mgarba met ramadan!!! :D
YOUSSEF :giechel:
Hahahaha jah dat bedoel ik nou!!!!! Mensen moeten niet zo zeuren!!!!!!!
I Know :(
Als ik je naam ergens zie dan denk ik...zij die zich niet kan beheersen en veel scheld! :(
Wat een indruk mensen op je kunnen maken zonder ze te kennen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.