Bekijk originele versie : vitamine pillen voor je haar... dit door het afvallen
ikweetniet
26-08-2009, 02:00
hallo allemaal,
ik heb een vraagje
Ik ben nu 20kilo afgevallen en ik wil er inshallah nog 20 kilo er af hebben. Nu heb ik begrepen dat als je veel afvalt het inpackt kan hebben op je haar. Je kunt er haaruitval van krijgen hier heb ik elhamdoulah nu nog geen last van.
en ik wil hier ook geen last van hebben dus heb ik vitamine pilletjes gekocht van comleet van A tot zink..... Nu is mijn vraag zijn deze wel goed
wat zouden jullie eigelijk gebruiken of waar hebben sommige van jullie ervaring mee zou het erg opreis stellen voor de gene die met me mee denken en voor degene die zijn ervaring met mij wil delen....
alsvast super bedankt
groetjesss:eek:
La-BeLLa
26-08-2009, 12:30
hey meid,
Het kan idd voorkomen dat je haaruitval krijgt tijdens het afvallen. Dit komt omdat je te kort komt aan bepaalde voedingsmiddelen en vitamines.
Zo'n pil is echt goed, mijn vriendin gebruikt het en uit haar ervaring heeft ze nergens last van. Dmv die pillen kom je niks te kort.
vitamine b is ook heel goed voor het haar
lela_nafisa
26-08-2009, 19:37
ik jeb gehoord dat vitamine b- complex ook goed is.
ikweetniet
27-08-2009, 14:06
hallo dames dank jullie wel voor jullie reactie waardeer het heel erg...
zijn er nog meer dames die hier ervaring mee hebben
Mijn vraag is hoe ben je zoveel afgevallen bepaalde dieet?
Ik heb al vaak gehoord dat pillen en zo niet goed door je lichaam worden opgenomen en dat je beter vitaminerijk voedsel kan eten. Bv habba sawda.
Experience
28-08-2009, 21:47
Doe ook vaak een masker van olijfolie en habba sawda.
ikweetniet
29-08-2009, 20:23
dank jullie wel dames dit zal ik zeker meenenmen ik zal vanavond mijn haar insmeren met olijfolie en habda souda dat meng ik gewoon en smeer dat dan over mijn haar....
GLOSSY ik ben zo veel afgevallen doordat ik echt niets meer eet... ik leef van water, en letterlijk twee hapjes van wat de pot schaft meer niet....
ik ben daarom ook echt veel afgevallen...maar vind het niet erg nu is mijn maag zelf echt gekrompen dus ik eet nu ook echt helemaal niets.....
dank jullie wel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.