Bekijk originele versie : Helpp
mocro_houda
26-08-2009, 01:05
ik heb hulp nOdig ik ben een 15 jarige meid mij vader vertrouwd me niet meer omdat ik vorige jaar me 3de klas nie heb gehaald!
ik mag van hem nie meer naar buite mag niet meer werke!
mij moeder die doet haar best om mij gwn na buite te late gaan als hij er niet is ik voel mij gwn rot en bid elke dag voor de laatste dag van me leve wie kan me helpe zodat ik de vertrouwe weer kan krijge tusse mij en me vader ( wat in dese stuk ook s s dat ik in aanraking ben gekome met de politie toen ik nog in groep 7 zat ik had autos kapot gesllage ) drm vertrouwd hij me nie meer en heb ik et gevoel dat hij me haat wat moet ik dOenn?? Geef me aub tipss??
ik d8 oowk aan kinderhulp ofso ik wil nie dat me leve so blijft
hbebe jullie tipsss???
Tangawia007
26-08-2009, 01:23
Heeey meid,
Dat kinderhulp moet je maar uit je hoofd gaan zetten, dan pas zal je vader je haten. Ik kan me niet voorstellen dat hij je haat, maar ik denk dat ie zich heel erg zorgen maakt. Je moet jezelf bewijzen, en goed je best doen op school. Zo kan je het vertrouwen weer eenbeetje opbouwen, maar is dat het enige waarom hij je niet meer vertrouwd alleen maar omdat jebent blijven zitten en omdat je een paar jaar geleden auto's hebt kapot geslapen?
mocro_houda
26-08-2009, 19:20
Jaah ik dnek dat hij roddels heeft gehoord over mij maar weet nie skr:(
Tangawia007
26-08-2009, 22:56
Jaah ik dnek dat hij roddels heeft gehoord over mij maar weet nie skr:(
Oh dat is wel erg, zolang jij maar weet waar je mee bezig bent. Alleen je moet je nu gaan bewijzen tegen over je ouders. Want het is niet niks als je ouders je niet vertrouwen. Bewijs hun het tegendeel en insha'ALlah komt alles goed!
mocro_houda
27-08-2009, 23:05
dankjewel..
Tangawia007
28-08-2009, 12:55
Youre welcome :sjans:
Moslima76
28-08-2009, 12:59
Salaam Houda,
Mijn advies doe erg je best op school, niet alleen voor je vader maar ook voor jouw toekomst. Daarnaast moet je doorgaan met bidden maar niet voor je laatste dag. Maar bidden voor vergeving, en dat allah het makkelijker voor je maakt. Ook moet je jouw hart voor jouw vader vergroten. Zeg in de ochtend salaam baba, maak thee voor hem, kus zijn hoofd enz. Jouw vader blijft jouw vader. Inschallah komt alles goed.
Groetjes en heel veel sabr toegewenst
amahoela
28-08-2009, 14:43
Je moet eerst bewijzen dat je je best doet op school, dan vind ik pas dat je je vrijheid terug moet krijgen.
DiepOngelukkig
28-08-2009, 18:07
Ik zou je ook opsluiten, rot kind. Beetje auto ruiten inrammen. Gek wijf
Schaakvrouw
28-08-2009, 23:50
Dus jij bent verantwoordelijk voor het inslaan van onze ruiten. Huisarrest voor jou en voor de rest van je leven. :ego:
haha nee hoor
Pak het rustig aan praat met je vader en vraag hem om vergiffenis. Je hebt heel wat stuk gemaakt, verwacht dan ook niet dat je zijn vertrouwen makkelijk wint. Geduld die hij met je had moet jij nu met hem hebben, al vind ik opsluiten een beetje te ver gaan.
ik heb hulp nOdig ik ben een 15 jarige meid mij vader vertrouwd me niet meer omdat ik vorige jaar me 3de klas nie heb gehaald!
ik mag van hem nie meer naar buite mag niet meer werke!
mij moeder die doet haar best om mij gwn na buite te late gaan als hij er niet is ik voel mij gwn rot en bid elke dag voor de laatste dag van me leve wie kan me helpe zodat ik de vertrouwe weer kan krijge tusse mij en me vader ( wat in dese stuk ook s s dat ik in aanraking ben gekome met de politie toen ik nog in groep 7 zat ik had autos kapot gesllage ) drm vertrouwd hij me nie meer en heb ik et gevoel dat hij me haat wat moet ik dOenn?? Geef me aub tipss??
ik d8 oowk aan kinderhulp ofso ik wil nie dat me leve so blijft
hbebe jullie tipsss???
Het enige wat je vader en moeder willen is jou beschermen jong meisje,
en terecht, beter een goed en gedekt advies van je vader dan dat hij je los laat. Neem het niet aan als slecht wat ik nu neerzet, maar ik snap je ouders vooral je vader wel. Je vader zal zoiets niet zomaar roepen, hij wil het beste voor zijn dochter en misschien kan hij een beetje aan je merken dat je sommige dingen nog moet leren, dat geeft niet, doe je best op school zoals eerder gezegd door anderen!
Als je naar school gaat, ga je voor je zelf, voor je diploma, voor je toekomst.
Als je tijd over hebt kun je altijd tijd doorbrengen met je ouders door te leren van hun adviezen, dan ga je even niet werken. Als je je op je school hebt geconcentreerd en je bent op de goede rit, dan heb je vertrouwen in jezelf, je omgeving heeft vertrouwen in jou en kun je tijd en ruimte maken voor een bijbaantje, het is maar een tip.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.