Bekijk originele versie : vraag me af...
lady_khadija
22-05-2004, 22:59
of deze generatie marokkaanse jongens als ze getrouwd zijn ook jonge chicks gaan versieren op straat....
terwijl ze een vrouw en kinderen thuis hebben.... :(
wordt echt steeds erger..... :traan1:
meiden!!! stel je bent getrouwd en je komt erachter dat je man af en toe knipoogt naar een meisje... wat zal jouw reactie zijn?? :D
Blauwe ogen zouden hem mooi staan. Zal ie ook wat meer moeite krijgen met knipogen. :hihi:
HalveWaarheid
22-05-2004, 23:00
Pas geleden is hier om de hoek wahed ouwe marokkaan gepakt omdat ie jonge meisjes lastig valt... :giechel: Ewa zo eentje moet je worden...
woellah ik maak hem af en jah het is gedaan tussen ons want ben ik niet genoeg om naar te kijken dan????
Lady_moi
22-05-2004, 23:02
Ik zal er nix van zeggen hij zet zichzelf ten schande
Mensen zullen denken hij heeft een vrouw en knipoogt naar dames
Maar ik laat hem doen pas als hij me bedriegt dan ga ik weg van hem
Scheiden of nie ik moet dan zekers weg van hem
Allah yehfed
lady_khadija
22-05-2004, 23:03
Origineel gepost door papa
Laat het die jochies lekker uitzoeken...Als ze zo doen zijn ze niet volwassen, maar ja ze trouwen omdat ze de ouders tevreden willen stellen. Natuurlijk geldt dat niet voor iedere jongen maar er zijn erbij die zo doen...
tjah... het is me gewoon opgevallen....
vandaag nog.... er liep een man met een kinderwagen, waarschijnlijk zijn kind, te versieren!!!
:jammer:
lady_khadija
22-05-2004, 23:04
Origineel gepost door zarazet
woellah ik maak hem af en jah het is gedaan tussen ons want ben ik niet genoeg om naar te kijken dan????
of niet... dumpen die handel!!
hij is je dan niet waard!
lady_khadija
22-05-2004, 23:05
Origineel gepost door BentFes
Blauwe ogen zouden hem mooi staan. Zal ie ook wat meer moeite krijgen met knipogen. :hihi:
:hihi:
zekerss!!
en gebroken benen..... :o
ja walgelijkkkkkk khadija vindt het tof dat je mijn manier van denken hebt telkens vraag ik mij af waarom sommige vrouwen nog bij hen man blijven terwijl die haar bedriegt!!!
lady_khadija
22-05-2004, 23:10
Origineel gepost door zarazet
ja walgelijkkkkkk khadija vindt het tof dat je mijn manier van denken hebt telkens vraag ik mij af waarom sommige vrouwen nog bij hen man blijven terwijl die haar bedriegt!!!
vind ik ook... :D
er zijn zat goeie praktiserende mannen... die hun ogen neerslaan als een aantrekkelijke meid langsloopt....
en uitgerekend moeten de vrouwen met een pedo gaan trouwen... die alleen maar uit is op jonge lichaampjes.... :jammer:
tjah waarom ze zo doen zullen we nooit weten alleen hun vrouw kan zij daar mee leven????????????????,
lady_khadija
22-05-2004, 23:14
Origineel gepost door papa
Die man is gewoon een zielepoot... :zwaai:
een tijdje lang werd ik lastiggevallen door een klein irritant mannetje op mijn werk... hij bleef maar langslopen... en mij aanstaren... hij zat te zwaaien en steeds te wachten totdat ik klaar was met werken...
op een dag liep hij langs... maar wat mij verbaasde was dat hij zijn ogen richtte op de grond... wat blijkt? zijn vrouw meskiena, en zijn kinderen (kleine meisjes) liepen achter hem aan... :( .... had het echt te doen met hun...
ik walg van die man.... :(
Nordinnn
22-05-2004, 23:40
ach ja..
DaNGeRouZLy
22-05-2004, 23:51
ik zou hem meteen bij het grof vuil zetten oprotten met zulke mannetje tfoe!
lady_khadija
22-05-2004, 23:52
vind ik ook ladys....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.