Bekijk originele versie : makelaar gezocht i.v.m. een huurwoning?
watmijdwarsligt
25-08-2009, 14:15
Ik heb wel vaker gehoord dat er ook makelaars zijn die zich bezighouden met het helpen van mensen aan huurwoningen. Niemand schijnt alleen concreet te kunnen zijn:kweetnie:.
Wie heeft hier ervaring mee of kan mij helpen aan de gegevens van een betrouwbare makelaar in Amsterdam?
Jongenman83
25-08-2009, 21:16
Makelaars kunnen je niet aan sociale huurwoningen helpen, alleen aan partikuliere huurwoningen. En die zijn doorgaands aanzienlijk duurder dan de sociale huurwoningen.
watmijdwarsligt
26-08-2009, 12:26
Makelaars kunnen je niet aan sociale huurwoningen helpen, alleen aan partikuliere huurwoningen. En die zijn doorgaands aanzienlijk duurder dan de sociale huurwoningen.
ik weet dat makelaars niet helpen aan sociale huurwoningen, maar ik ben op zoek naar een nette woning waar ik mijzelf lang zie wonen en wil wel iets meer betalen. het moet dan weer niet extreem duur zijn.
het aanbod wat ik tot nu toe heb gezien op internet is alleen niet wat mijn man en ik zoeken, dus daarom hoop ik via een makelaar meer kans te maken.
mar0kkaantje
26-08-2009, 15:35
Ik heb zelf bij een makelaar gewerkt in Amsterdam die ook in huurwoningen bemiddelt. Echter heb je meestal niet veel te eisen qua huur. De prijs hangt natuurlijk af van de stadsdeel. Een woning en zuidoost of Noord is goedkoper dan de rest van A'dam. Wat kunt je per maand ong kwijt aan huur?
watmijdwarsligt
26-08-2009, 16:51
Ik heb zelf bij een makelaar gewerkt in Amsterdam die ook in huurwoningen bemiddelt. Echter heb je meestal niet veel te eisen qua huur. De prijs hangt natuurlijk af van de stadsdeel. Een woning en zuidoost of Noord is goedkoper dan de rest van A'dam. Wat kunt je per maand ong kwijt aan huur?
het maximale is 800 euro en zuidoost, zeeburg en noord zijn dus de plekken waar ik niet wil wonen:o.
alhoceima_chik
26-08-2009, 17:52
Ik ben opzoek naar een woning in heel amsterdam maakt niet uit waar mijn max budget is 600 650 700 kan je me meschien helpen aub!
Ik hoor van je Pm me!
GR
JP_Gaultier
26-08-2009, 19:27
je wilt makelaar cash betalen? ik kende er één maar die durfde het niet aan.
dus ik ben weer zoekende.
watmijdwarsligt
27-08-2009, 10:42
Wat bedoel je precies met cash? Ik ben sowieso wel bereid om extra makelaarskosten neer te leggen zolang het niet om extreem hoge bedragen gaat.
Succes met je zoektocht!
Ik heb wel vaker gehoord dat er ook makelaars zijn die zich bezighouden met het helpen van mensen aan huurwoningen. Niemand schijnt alleen concreet te kunnen zijn:kweetnie:.
Wie heeft hier ervaring mee of kan mij helpen aan de gegevens van een betrouwbare makelaar in Amsterdam?
die kunnen je idd helpen naar huurwoningen, alleen zijn deze huurwoningen echter niet aangesloten aan een woningcorporatie. Deze huurwoningen kennen relatief gezien een hogere verhuurprijs t.o.v. de huurwoningen van een woningcorporatie.
succes!
sommige woningcorporaties hebben tevens een lijst van particuliere verhuur.... probeer dat eens.
succes!
watmijdwarsligt
27-08-2009, 12:22
sommige woningcorporaties hebben tevens een lijst van particuliere verhuur.... probeer dat eens.
succes!
Ik ben al wezen kijken op sites van verschillende woningcorperaties en op rooftrack. Helaas heb ik niks interessants kunnen vinden. Dat is waarom ik hoop dat ik via een makelaar uit meer en vooral leukere woningen kan kiezen.
Wel hou ik die sites in de gaten en hoop ik dat er snel iets leuks verschijnt. Het zou natuurlijk veel beter zijn als het allemaal via een woningcorporatie zou lukken;) .
Dank je wel nog!
mar0kkaantje
27-08-2009, 18:59
Niks gaat cash en makelaarskosten zul je zoiezo moeten betalen. Verder zit de Gemeente alle makelaars op de voet, ze controleren echt vaak en lopen soms binnen als 'klant'.
En als antwoord op de meeste leden hier: Particuliere woningen in Amsterdam en in de populaire stadsdelen beginnen bij €1000 per maand en kunnen oplopen tot €3000. Ik raad de mensen die wanhopig opzoek zijn om verder dan Amsterdam te kijken b.v Almere, Zaandam, Oostzaan etc. Een stukje langer rijden voor een lagere huur en grotere woning.
Kijk ook even op www.funda.nl
Succes.
Crazieee
29-09-2011, 13:23
Aangezien mijn topics altijd door moderators worden verwijderd, doe ik mijn oproep hier wel:
Wie kent een makelaar die sociale huurwoningen in Amsterdam aanbied? Indien die niet bestaan, kent iemand een werknemer bij Woningnet die voor een geldsom mensen op de #1 plaats zet op de wachtlijst. Pm me! Bijvoorbaat dank!
vodafone
29-09-2011, 13:55
Ik huur via makelaar in Amsterdam -West en we betalen geen 1000 euro per maand zoals iemand hierboven weet te melden.
www.dvm-bv.nl verhuurt vrije sector woningen in West en Watergraafsmeer en de prijzen beginnen bij ong 500 per maand.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.