Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stelling....

Pagina's : [1] 2

lady_khadija
22-05-2004, 22:50

de meeste mannen/jongens zijn klootzakken.... ermee eens?? zo ja, waarom? zo niet, waarom niet??

BentFes
22-05-2004, 22:53
Oneens, meestal zijn het alleen de opvallende jongens die klootzakken zijn. :) Met opvallend bedoel ik hun negatieve gedrag. :zwaai:

lady_khadija
22-05-2004, 22:54
Origineel gepost door BentFes Oneens, meestal zijn het alleen de opvallende jongens die klootzakken zijn. :) Met opvallend bedoel ik hun negatieve gedrag. :zwaai: :goedzo:

zarazet
22-05-2004, 22:55
mee eens!!! want als ik rondom mij kijk zie ik hoeveel pijn ze veroorzaken waardoor ik pijn krijg...

lady_khadija
22-05-2004, 22:56

Origineel gepost door zarazet mee eens!!! want als ik rondom mij kijk zie ik hoeveel pijn ze veroorzaken waardoor ik pijn krijg... :traan1: vind ik ook.... vooral die getrouwde mannen... ze versieren elke chick.... :kwaad:

zarazet
22-05-2004, 23:00
ja ik vindt het walgelijk ze zijn getrouwd soms hebben ze zelf een kind en toch kunnen ze het niet laten om eens te knipogen of wat dan ook!!!

lilmaroc
22-05-2004, 23:00
Tjah, ik kan moeilijk alle jongens over 1 kam scheren..:zwaai:

lady_khadija
22-05-2004, 23:01
Origineel gepost door papa Die getrouwde mannen komen zeker wat tekort bij hun vrouw ofzo. Ach, het zijn vaak de 'stoere' binken die zo doen. Ze denken dat ze stoer zijn maar eigenlijk zijn het een stel zielepoten...:zwaai: ik begrijp dan niet wat ze tekort komen.. hun zijn immers om hun hand komen vragen.... niet andersom toch??? ik vind het echt zielig voor die vrouwen... :( en die kinderen..... die vrouwen zitten thuis te koken, afwassen, strijken etc etc... terwijl de man ff chicks gaat versieren!!! :traan1: moet mijn man, inshallah, 1 keer proberen => :auw:

zarazet
22-05-2004, 23:05
ja uhhhh voor die illy's tfoe gewoon ze kunnen het niet laten om ff pstttt te roepen maar denken ze nou echt dat dat helpt?????

zarazet
22-05-2004, 23:06
welke meiden gaan nou omkijken als een of ander klootzak pssttt roept dat vraag ik mij?????

lady_khadija
22-05-2004, 23:06
Origineel gepost door papa Kennelijk zit dat in die mannetjes ofzo. In Marokko doen ze het ook zo vaak toch... :kwaad: dat is het toppunt!!! daar kennen ze helemaal geen schaamte.... naast je vader of broer gaan ze aan je zitten, tegen je praten... ieg!!!!!!!!!!!!! :kwaad:

lady_khadija
22-05-2004, 23:07
Origineel gepost door zarazet welke meiden gaan nou omkijken als een of ander klootzak pssttt roept dat vraag ik mij????? die illy's zijn een apart geval... helemaal hopeloos!!!!!

lady_khadija
22-05-2004, 23:08
Origineel gepost door zarazet welke meiden gaan nou omkijken als een of ander klootzak pssttt roept dat vraag ik mij????? daar gaat het niet om.. gaat om het feit dat ze je versieren... of je nou omkijkt of niet... het kan trouwens ook gebeuren als ze langs je lopen

lhouceimagirl1
22-05-2004, 23:09
papa, ik vind jou echt wel eerlijk. maar mannen zijn niet allemaal hetzelfde dat weet ik al zeker. als ze zich goed aan de islam houden dan zit het goed.

zarazet
22-05-2004, 23:10

ja dat weet ik maar ik vraag mij af of zij denken dat er meiden zullen omkijken zijn ze dan zo wanhopig????

Pagina's : [1] 2